En een interessante review van Eurogamer: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-19-portal-2-review (Een 10 btw, die geven ze niet vaak weg.)
Gamemania had m in de schappen liggen , toch maar de PS3 versie genomen. gratis PC versie is een te leuke bonus om te laten liggen
Als je de pc versie wilt, dan zou ik niet meer betalen voor een PS3 versie omdat je dan een downloadcode krijgt. Ik heb net de pc versie voor 28,95 besteld bij zavvi.nl Dan ben je alsnog een stuk goedkoper uit dan de PS3 versie + code.
Als ik de PC versie wou dan kocht ik die wel ,.. maar bij de PS3 versie krijg je hem dus gratis erbij. Dus een cadeautje van 28,95 vind ik wel de moeite waard, kan daar toch mooi weer iemand blij mee maken
Ik heb hem ook Bij de Bart Smit gekocht... de andere winkels gaven hem nog niet mee.. Nu lekker spelen
Ik dacht gehoord te hebben dat je de pc versie moest koppelen aan je steam account, dezelfde als de PS3 versie. Dus dan kon je maar met 1 versie tegelijk online, dus niet met 1 versie co-oppen. Wel offline, maar niet co-oppen in de zin dat de 1 op de PS3 speelt en de ander op de pc. Maar goed, dat klinkt me ook vreemd in de oren. Maar ik dacht dat iemand van Valve dat zei, maar zal het wel verkeerd verstaan hebben.
Zou kunnen hoor, maar logisch vind ik het allemaal niet. Dan krijg je juist veel mensen die de PS3 versie kopen en de PC versie verkopen of vice versa. Dus dat gaat Valve wel voelen in de verkopen. Nou ja, zal wel duidelijk worden als iemand de PS3 versie koopt en het uitprobeert.
Nee dat klopt wel volgens mij. Je koppelt je PSN ID aan een steam account (of maakt een nieuwe) en redeemed dan op die steam account je code Je kan dan niet co-oppen op dezelfde steam account met die 2 versies volgens mij. Maar alle achievements en savegames zijn wel geshared dacht ik. Maakt voor mij geen bal uit, ik maak een nieuwe Steam account en geef die aan mn broertje. Dan kan hij daar de SP op spelen. Co-op kan wel splitscreen op mn PS3
Eerste 3 chapters gespeeld. Echt geweldig tot nu toe. Stijlvol , boeiend en vooral enorm grappig. Ik moest een paar keer echt hardop lachen. Graphics ook erg erg mooi maar dat is vooral door het geweldige design en de prachtige animaties van de levels denk ik. Je ziet nog steeds dat het de oude source engine is maar de vormgeving is zo goed dat het er toch heel mooi uit ziet.
ben ergens n hoofdstuk 2,... maar zoals gezegd de humor is echt geweldig in deze game Ik hou helemaal niet van puzzelen,.. maar ik hou mezelf voor de gek en zeg dat ik aan het testen ben
Ik vond daarnet een geheime kamer.... met daarin NOG een geheime gang Best moeilijk om te vinden! En ik denk dat nog niet veel mensen daar geweest zijn VET