[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Gewoon normale XBOX 360 elite controller met de D-pad.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hebbus!!

Heb nu de classic Skin van Ermac en Scorpion... nu nog die van Sub-Zero en Reptile.

Was zo blij dat ik met de laptop-cam gelijk een filmpje van zijn fatality heb gemaakt! Dus sorry van de kwaliteit, vind dit toch wel de ultieme fatality; echte old-skool!! \o/

[yt]urAXkJcvYC4[/yt]

3. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop altijd te kutten met die Bar moves.

Dan moet je bijv Y+RT

Ugh en dat tuurt me toch is een partij lang

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Kun je de classic kostuums dan echt unlocken? Is dat inclusief hun classic fatality? Dan heb je dus geen bal aan die pre-order code? Want iedereen kan dat unlocken dus?

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die classic costumes van pre-orders zijn als het goed is niet te unlocken in de game.

edit : weet het wel zeker trouwens, aangezien ze voor tientallen dollars op Ebay worden verkocht die classic costume codes. :D

Ze zullen later wel als betaalde DLC komen.

Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Damn,

Voor jullie een primeur..... ik heb net verschillende moves geprobeerd met SubZero.... wat denk je...

Boem, bats.... de classic fatality van Sub-zero... Ben hem zelf nog niet tegen gekomen. Dus wellicht een primeur??? \o/

[yt]P9Ug8TotR84[/yt]

Zo ver ik weet niet, maar heb er twee gekregen van een kennis in de US. Verder zijn er ook mensen die willen ruilen op de diverse MK-fora ed. Zoals Ermac tegen Skorpion etc.
    Kortom voor mij een mazzeltje. Ik kreeg eerst die van Scorpion en nadat hij zag dat ik hem meteen online gezet had met fatality kreeg ik ook die van Sub-Zero met de uitdaging om de fatality te unlocken.... en dat is gelukt. Ging sneller dan ik verwacht bij de derde move was het raak!! :)

7. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    is die SF pad echt zoveel beter dan xbox d-pad? (nieuwe zilvere xbox controller)

Hoe kom je eigenlijk aan al die Retro costumes?

8. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MK

Dus je bent van de oude MK generatie nog?
    Omdat je al die moves nog kent etc

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Jazeker, heb met name de eerste MK helemaal kapot gespeeld en vervolgens veel in de Arcade hallen gestaan. Toen was ik redelijk goed, maar bak er nu niks meer van. Gaat me allemaal veel te snel, denk dat ik oud word. :D

Maarre, moet bekennen dat ik sommige wel even had opgezocht m.b.v. Google!

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb er dach ik al eerder over gepost, maar het buffer systeem in MK9 is echt ontzettend raar. Ik kan gewoonweg bepaalde combo's nie doen omdat de game de inputs te lang onthoudVolgens mij is dit een bug in de game want dit moet echt niet kunnen.

Simpel voorbeeld. Air kick-->teleport
    Ik doe de air kick met de BK-->down,back+BK
    Zodra ik de BK heb losgelaten en down,back doe maakt hij al de teleport zonder dat ik de laatste BK moest invoeren. Als ik de enchanced versie van de teleport wil moet ik BK+Block inhouden, maar de game registreert het niet omdat hij al direct de teleport doet voordat ik uberhaupt kan aangeven dat ik de enhanced versie wil.

Dit is een simpel voorbeeld maar hierdoor kan ik bepaalde combo's niet een proberen.
    Nog een voorbeeld, ik wil een string opvolgen met special zoals deze: FK,FP, down-back+BK(teleport), als ik de down-back te snel doe dan komt er een vuurbal uit(down-back+FP) Dus ik moet even wachten met de input voor de special. Dit word allemaal een erg groot probleem vooral als je verder in een combo komt, de timing word stricter en stricter en je moet het dus steeds sneller doen...wat dus als gevolg heeft dat je ontzettend vaak de verkeerde special krijgt.

Ik ben niet slordig met het indrukken van de richtingen en knoppen, de "button log" in de training mode geeft zelfs m'n inputs juist weer. Ik snap dat sommige mensen nu denken "wat is het probleem" maar probeer zelf maar eens een paar strings op te volgen met alleen de beweging van een special(special waarbij de knop hetzelfde is als de laatste knop van de string).

Zal ook even op het officiƫle forum jammeren zodra ik een account kan aanmaken...

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    We hebben van hetzelfde probleem last. Al heb ik het ook in training mode. Als ik bijvoorbeeld iets van X -> Y -> Y -> Buzzsaw wil doen met Cyrax (uit mijn hoofd was dit een werkende combinatie), doe ik best vaak nog een anti-air omdat hij 'vast blijft zitten' bij X met de special.

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hoe kies ik m,n alternative costume?

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Op start drukken als je je char kiest.

14. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb ook een probleem met die COMBOS, hij pakt ze gewoon niet.

En sinds ik het spel gisteren heb gekocht, kan ik tot op heden nog steeds niet ONLINE gamen. Ik heb nog steeds geen RANKED match of iets dergelijks kunnen doen.

VREEMD........

Trouwens voor het geval jullie he tmij vragen ---> JA, ik heb de kombat pass code wel GEACTIVEERD bij REDEEM CODE.

15. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

het probleem wat julie hebben heet negative edge..

lastig uit te leggen; sf fighter voorbeeld;

Je drukt een sla knop in en je houd hem vast, je doet dan de move voor een vuurbal en je laat dan de knop los, dan vuurt hij ook nog eens de vuurbal af.

Dus met 1 druk op de knop maak je 2 moves.

Hopelijk is dat iets duidelijker nu... O-)

Negative edge, the name for a concept in a fighting game theory for games such as Street Fighter II, wherein a special move is made easier to execute by allowing the player to execute such a move by using a joystick command followed by both the depression of a pushbutton and its release.

16. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol ik zuig echt in MK. Maar eempies oefenen

17. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
  18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De Story Mode is freakin' awesome _O_! Het slaat nergens op eigenlijk, maar ik vind het pure awesomeness.

19. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ik kom ff niet verder dan Quan Chi en Scorpion in een Tag team. Heb het ff voor vandaag opgegeven. Ze zijn te sterk en met Lui Kang tegen die twee kom ik niet ver.

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    hier echt helemaal hetzelfde , ik vind het gewoon echt tof om deze SP door te lopen.

Vind t ergens zo corny dat het nog leuk is ook \o/

Deel Deze Pagina