Lol dat wist ik niet, ik zat het op ea.com en toen zag ik dat staan en had het nog niet eerder gezien dacht dat het nieuw was.
Ah, vier sterren is dan weer te veel, want de rest van het team bakt er niet zo veel van . Aanval is heilig, maar de rest is wack. Zou gewoon een goede 3.5 sterren team moeten zijn .
Niet wack hoor: Shawcross, een hele goede CB. Pennant en Etherington, goede buitenspelers die een goede voorzet in het huis hebben (past perfect bij de twee spitsen dus). Jones en Carew, geen uitleg nodig.
Speel vooral met PSV, Napoli, Real Madrid en Man. Utd. Napoli is echt beestig in 4-1-2-1-2 met als aanvallend blok dit: Cavani - Lavezzi Hamsik Mascara - Maggio Iemand vanmiddag potje? Kan tot half 4 ongeveer.
---Miyachi-----------Castaignos--------Biseswar----- ----------------------Wijnaldum--------------------- -------------------Fer--------Meeuwis-------------- ---De Cler------De Vrij----------Vlaar------Swerts--- ------------------------Mulder----------------------- Zo speel ik .
------------------------Castaignos--------------- ---Wijnaldum-----------------------------Miyaichi ----------------Mokotjo--------Tomasson--------- -----------------------Fer------------------------ ---Martins Indi------Bahia----------Vlaar------De Vrij ------------------------Darley--------------------- En zo speel ik
Zo speel ik! ---Miyachi-----------Castaignos--------Biseswar/Cabral----- ----------------------Wijnaldum--------------------- -------------------Fer--------Meeuwis-------------- ---Leerdam------De Vrij----------Vlaar------Dani F.--- ------------------------Mulder-----------------------
dus gewoon een andere formatie dan de standaard formatie van feyenoord? ik verlies echt alles met feyenoord en soms gelijkspel. misschien werkt een van de formaties hierboven wel
Och dat heb ik met die 100 ranked matches achievement. Heb nu al 200 wedstrijden erop zitten en heb hem nog niet