[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ben vanavond ff ietsje later online (10 uur zoiets misschien later ^^;;)

Die cyber reptile is best wel vet.

2. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb een vraagje? Maakt het wat uit als je de Story mode in Easy uitspeelt? Want ik ben zelf vergeten op welke instelling ik het heb gezet gister. volgens mij Medium.

Als het weinig uitmaakt, ga ik de Story Mode toch opnieuw op Easy spelen. Ik kom niet verder dan Tag team tegen Quan chi en Scorpion. Heb 't zo vaak geprobeerd.

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Nope maakt niet uit enkel als je hem uitgespeeld hebt dan:

- kun je het verhaal skippen
    - krijg je per gevecht nog maar 10 coins

Ben hem nu ook weer opnieuw aan het doen in juist een moeilijkere graad. ;)

4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ja ik wist dat het negative edge heette, alleen heb ik het nooit eerder meegemaakt in deze mate zoals bij SSF4 (heeft het ook) Volgens mij heeft MK de negative edge ontzettend hoog staan, de "window" is echt groot. Zo kan ik tijdens teleports al m'n dash invoeren. Dit is trouwens een groot probleem ook als je iets wil hitconfirmen, want als je wacht om te kijken of diegene blockt en dan nog een special invoert komt die er helaaml niet uit of de verkeerde.

Het is zeker een voordeel bij Jump Kick--> teleport maar over het algemeen meer doet het meer kwaad dan goed waarop het is geïmplementeerd.

Ik heb overigens nu wel het "limiet" gevonden van wat je met Ermac midscreen kan doen kwa damage zonder meter, 46%. 54% met 1 meter en 59% met X-ray. Wat me opvalt is als ik 2 specials in een combo vervang met de enhanced versies ze juist minder doen dan de normale combo...wordt de damage dan zo erg geschaalt in in deze game?

Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  5. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    haha hier kwam ik dus ook niet verder op medium, heb hem vervolgens op easy gezet, en ben nu bij chapter 12 of 13 O-)

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Story campaign uitgespeeld erg leuk gedaan, ook wel hilarisch natuurlijk dat alles resulteert in een vechtpartij :D

"je praatte met iemand die ik niet mag"
    - FIGHT-
    "een familielid van jou mag ik niet"
    - FIGHT-
    "je gebruikte een warp portal"
    - FIGHT-
    "ik weet niet wie je bent"
    - FIGHT-

Ik heb mij heel goed vermaakt met dit spel.. .Toch enig punt van kritiek mbt 't laatste gevecht, uiteraard dus in een spoiler..

dat je shao kan moet aanvallen als hij zijn taunt doet, en dat hij eigenlijk niet echt dichterbij komt, dit hele gevecht is dan een lachertje, jammer dat je hem niet normaal kan verslaan(dus vechten, blokken, wat combos). Hij zei "WHHAHAHA YOU SUCK" en toen viel hij dood neer omdat zijn tijd voorbij was en ik meer hp had xD"

7. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel een minpuntje vind is dat als je iemand nokkie slaat de eerste ronde, dan ligt hij of zij zo stijfjes zonder enige emotie op de grond. Verder is dit echt de ultieme fighting game voor mij. Vind hem zelfs beter als SSF4

8. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus wat ben ik hier slecht in zeg :'). Ik kom zelfs de tutorial niet eens door, een simpele combo X, A, Y lukt me al niet :'). Timing is alles volgens mij....

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Sneller je combinaties invoeren waarschijnlijk.

De Babality's zijn ook erg vet vind ik, wel jammer dat ze enkel in de ladder te gebruiken zijn.

Voor de mensen die nog twijfelen, de classic costumes en de bijbehorende fatality's zijn niet te unlocken in de game. Deze krijg je dus alleen met pre-order/ downloads in de toekomst wellicht.

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    De standaard combos vereisen geen timing, gewoon erg snel invoeren inderdaad.
    De babalities kan je toch ook in versus en online gebruiken?

11. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi vrij vandaag. Zo maar even MK doen en dan lekker buiten zitten.

Is nu nog niet echt super weer, ookal schijnt de zon wel

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hmm versus en online moet ik nog even proberen, in de tutorial werken ze iig niet. Hoop dat ze online werken want ik vind ze dit keer wel leuk om te zien.

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook zo een last als je probeert ranked te spelen ?
    Ik vind nooit niemand.

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik kom in de tutorial ook niet voorbij de combo X, A, Y. Ik heb de standaard (inmiddels 4 jaar oude) witte controller. Denk dat het daar mee te maken heeft, want ik heb het volgens mij wel vijftig keer geprobeerd.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Mwah, ik heb ook die controller maar ik liep er zonder moeite doorheen.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij Sub-Zero's chapter. Ik wist dat het eraan zat te komen, maar
    de manier waarop Jax zijn echte armen verloor was wel bloederig :eek:..

17. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de nieuwe zwarte Slim controller. Maar hoe ik het ook probeer, razendsnel of iets trager, het lukt me maar niet. Het lijkt wel milliseconde werk...

Maar het moet dus gewoon zo snel als je kunt?

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteravond een aantal potjes gedaan ranked maar idd duurd tergend lang voordat je eindelijk iemand hebt gevonden...

En dan speel je nog met lag ook =(
    Maar dacht dat de game regiolocked was? heb toch een paar x tegen amerikanen gespeeld.

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel ook met de zwarte slim controller en heb weinig moeite moet ik zeggen ( voor een fightgame dan, het is uiteraard niet optimaal ). Combo's inderdaad gewoon snel invoeren, je moet niet proberen om te timen en je moves zo te chainen dan ben je al veels te laat. Gewoon combo zo snel mogelijk invoeren dus.

20. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb gister die silverre dpad dinges controller getest en ik vind het echt 10x beter werken...

Deel Deze Pagina