[XOne] FIFA 12

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk er nu al naar uit. hopelijk doen ze wat leuks met de dode spelmomenten enz.

    ik speel btw nu zo

    4-1-1-1-3"hopelijk kan ik dat gewoon nog doen:D
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Ik kwam vandaag iemand tegen met een custom opstelling. En hij had helemaal geen rechterflank, alles was naar links of in het midden geplaatst. 8) Mijn spelers wisten niet waar ze moesten gaan staan, echt zwaar vervelend was die wedstrijd.
     
  3. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met fifa tien een tijdje 7-3-0 gespeeld zwaar koning:D
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kijk zóóóó uit naar FIFA12 _O__O_
     
  5. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke Jongens

    Oke jongens,

    wat moet er volgens jullie verbeterd worden aan FIFA ten opzichte van het vorige deel?:+
     
  6. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
    Coach modus moet drastisch veranderd worden, het scoren moet veel en veel realistischer zijn, het positiespel moet allemaal beter en je team genoten moet slimmer worden.
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hopelijk verbeteren ze ook de supporters bijvoorbeeld als je scoort in een finale dat je niet zo heel zachtjes jeej hoort maar echt knetterhard geschreeuw van jaaaaaaaaa
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Dit dus... O-)
     
  9. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    - de tussenfilmpjes al je scoort moeten weer terug komen.
    - meer sfeer & meer lijkende gezichten
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    - Betere AI
    - Minder lag
    - Dat voor de match word besloten wie de winnaar moeten worden
    - Betere medespelers met Be a Pro
    - Realistischer (passing, goals)
    - Ander commentaar
    - Dat je moet aanvallen ipv naar een hoek en dan met (RB) scoren
    - Realistische transfer bij career
    - Bij Live Season de teams niet overpowered laten worden
    - De game zo aanpassen dat je goed gebruik kan maken van elke speler. Bij Fifa 11 heb je niks aan Pirlo, want hij is niet sterk en snel, maar geniaal
    - En Sierd de Vos toevoegen :+

    My 2 cents. :)
     
  11. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Sierd de Vos, held! Dat zou echt heel mooi zijn als hij commentaar ging geven, haha.

    Verder gewoon betere gezichten, realistischer schieten en passen.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die Sierd zegt soms hele foute dingen, maar wel komisch.
    Slechter dan Evert en Youri zal het nooit zijn.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854

    FIFA 12: First details

    The first FIFA 12 details are starting to sneak out, via the French version of Official PlayStation Magazine.

    [​IMG]

    According to rough translations of the magazine, this year's footy sim is set to include an 'Impact Engine' which realistically tracks player contact and injuries, plus "more human" player AI.

    Here are your bullet points:

    • FIFA 12 introduces the 'Impact Engine' which properly tracks and formulates contact between players, including their hips, knees etc.
    • The AI will also keep track of areas of the body players have been injured during a match. Players can also become injured off the ball if abused too much, especially late in the game.
    • FIFA 12 also introduces 'AI Vision Game' (rough translation), which promises to make passing more realistic. If you try to complete a pass to a player that's not within visible range, for example, it's less likely you'll complete the pass. EA hopes this will get rid of "blind passing".
    • Personality Plus is more developed and should influence AI players' passes this time.
    • AI is said to be "more human", with each player acting more or less according to his abilities. One example given is when an AI player sees Fabregas coming towards him with the ball, he'll act more carefully.
    • OPM describes "new presentation" of matches in FIFA 12, which are said to be very much inspired by English football crowds.
    • The game includes three new arenas, this time with integrated benches along the sidelines and "impressive lighting effects" according to OPM France.
    • Integration of a new short dribble with the left stick.
    • The game features a new camera that's noticeably closer to the ground.
    • There's also a new menu interface that appears to be simpler and more ergonomic than before.
     
  14. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Klinkt allemaal leuk, maar dat leek ook zo bij Fifa 11 en daar zitten ook veel foutjes in! Ik hoop btw ook dat je in de Arena online kan zeg maar dat een vriend keept en jij schiet met je pro of een normale speler!
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou leuk zijn als de Kuip er eens in zou zitten. Maar dat zal wel weer niet.
     
  16. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoop ik ook maja, die ufo krijgt voorrang omdat het in de hoofdstad ligt..
     
  17. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ja meer stadions zou sowieso leuk zijn, en verschillende sferen in de stadions, dikke vlaggen etc.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Goed om te horen dat ze de AI nóg realistischer maken en dat de Personality ook weer verbeterd wordt. Menu is ook wel handig, camera wel tof zo dicht bij de grond, maar die nieuwe arena's en nieuwe presentatie van de wedstrijden boeien me niet zoveel haha. Dribbelen is trouwens wel super vet, ik hou van het korte dribbelen.

    Wat wil je zelf dan, dat FIFA11 meteen perfect zou worden? FIFA12 zal gewoon weer de betere versie worden van FIFA11, zoals FIFA11 de betere versie was van FIFA10. Ze werken nu weer door op de nieuwe dingen, zoals Personality en het verbeteren en realistischer maken van de AI. Ik vind FIFA11 al een top spel, dus kijk weer uit naar FIFA12. Nóg realistischer, en dus nóg beter (voor mij). Zin in!
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Van mij mogen ze is een keer dat de AI van beide partijen wel wat meer in verhouding mag zijn.

    Want die wedstrijd waar in natuurlijk alles lukt en waar jij niet eens fatsoenlijk een 3-5 meter pass goed kan geven komt nu wel me strot uit.
    En natuurlijk is het in FIFA natuurlijk ook zo als je een keer zon wedstrijd heb gehad dat het jou dan een paar dagen achtervolgt ...
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Allemaal leuk en aardig, die hele wastlijst, maar ik wil gewoon dat ze die replays fixen, dat ze langer duren, dat je er meer dan 5 kunt saven (het is mijn eigen HDD, dus ik zou er zoveel moeten kunnen saven als ik zelf wil!), en dat ze eens met een fatsoenlijke in-game player-editor komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina