[XOne] Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 jan 2011.

1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer even een uurtje Harry Potter gespeeld en op zich vind ik de game wel vermakelijk, alleen die camera! :mad: Die is echt niet lekker, ben de hele tijd aan het draaien om maar enigszins fatsoenlijk beeld te hebben. En sommige stukken duren echt te lang, had op het laatst een stuk dat ik die Dean en Griphook moet volgen, maar dat duurt zoo lang, 3x over dat terrein gelopen.

edit: Ooh crap, het verkeerde topic! My bad. :+

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.367

Eerste image van deel 2

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. Seh

Seh Guest

Maar damn.. Het concept. Al die spreuken, de sfeer, het verhaal, de mogelijke technieken tegenwoordig. Daar moet je toch een awesome (rpg)shooter van kunnen maken? Ik hoop dat Rowling haar licentie eens niet zo beschermd en gewoon een Harry Potter game (of serie) laat maken door BioWare. Wat zou dát episch zijn.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk niet dat het echt met JK Rowling heeft te maken. Zij zal best willen dat er goede games worden gemaakt en zal weinig te zeggen hebben gehad over welke dev dit project kreeg.
    Maar ik blijf hopen op een Bioware RPG: Harry Potter: Years 1-7

Ik zag trouwens dat ze Emma hadden gestrikt voor de trailer. Hopelijk betekend dat dat ze dus ook de stem van Hermelien zal doen. Tenminste al verbetering tov de vorige game. ;)

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze heeft waarschijnlijk alleen iets te zeggen over de verhaallijn.
    Die games zijn toch gewoon van dezelfde 'maker' (Warner Bros ofzo?) als de films? Waarom zitten die stemmen van de originele cast er niet in dan? Het is me eigenlijk niet opgevallen bij part1: het geluid van die game is zo slecht dat je die mensen nog niet eens hoort praten. ;)
    Filmpje zag er trouwens wel tof uit, ben benieuwd.

7. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Het is een zeer potentieel concept. Je kan er echt veel uithalen. Alleen jammer dat dan weer niet gebeurt.

LOTR Pakt ook aardig goed uit

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop echt dat JK Rowling nog extra games toelaat. Bij LotR werkt het allemaal goed en mag het, maar Tolkien kan niet meer komen klagen en tegewerken. :+
    Nee, EA is uitgever en EA Bright Light de dev. Warner Bros heeft niks te maken met de ontwikkeling van de games. Helaas. :p
    Bij Part 1 was het vreselijk. Gelijk de eerste secondes waar Voldemort begint te praten begonnen mijn oren al te bloeden. :'-(
    Ron, Fred/George, Dobby, Griphook, Luna, Draco hadden wel de echte acteurs.

Voldemort, Bellatrix, Harry Potter, Hermelien, Lucius, Omber en Hagrid bv dan weer niet. Dat verschil hoor je gelijk.

Meer screens:

Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Goed. Wat heb ik inmiddels nog meer van de game geleerd.

GEEN KINECT! \o/ (voor de PS3 bezitters onder ons; deze keer wel Move ondersteuning)
    Je speelt als een hoop verschillende personages: Harry, Hermelien, Ron, Ginny, Simon, Marcel, Molly Wemel en professor Anderling

Ik hoop écht dat ze hebben geleerd van DH1. Ik verwacht geen topper, maar ik verwacht wel op zijn minst een game die een voldoende gaat scoren. (ja, ik leg de lat hoog :+)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die stem van Harry in de trailer is anders wel :emo:.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De spellen zijn heel slecht, maar ik kan de films niet veel beter vinden. Als je moeite hebt om in slaap te komen kan ik ze wel aanraden. Maar om Dulle een plezier te doen zal ik beamen dat Emma Watson het leukste is aan die films, al kan ik dat korte haar niet echt geslaagd vinden. Maar weinig vrouwen staat het mooi, zoals Audrey Hepburn in een ver verleden.

Maar over dat spel, je kan blijven hopen. Misschien heeft EA geleerd van de vorige. Al betwijfel ik het. Ze proberen met zo min mogelijk kosten zo veel mogelijk winst te behalen. Ouders die een leuk spel voor de kids willen halen hebben toch geen idee.

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze eindelijk je droom vervuld ;)
    Ik hoop dat ze het gewoon bij het verhaal houden, ik vond al die onzin in DH1 met die extra opdrachten, dat je die muggles moest redden echt irritant.
    En gelukkig geen Kinect, was bang dat het nu een game zou worden met alleen maar Kinect.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dus ook geen Kinect achievements = releasebuy. :9

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Zat net eens even Chamber of Secrets te spelen (eerste keer) en het viel me op dat ze daar gewoon een voice-over gebruiken voor de verhaal elementen.

Is toch veel leuker. En het pas imo ook gewoon goed in de HP games omdat het gebaseerd is op een boek. Dan mag een voorlezert. :p

En nu ik CoS zo zit te spelen begin ik ook te hopen dat ze de eerste paar games op XBLA gaan uitbrengen. :p (of als pre-order bonus bij mijn al lang gewilde Bioware HP RPG. :+) Laat me ook eens een leuke HP game op de 360 spelen! :D (de 1e vond ik iig leuk, en CoS vinden veel mensen de beste. Zullen imo zeker niet misstaan op XBLA.)

edit: Deze staat trouwens inmiddels ook alweer in de pre-order.

Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk leuk,ik zal hem toch wel weer halen :p

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Haha wat een jeugdherinneringen komen er naar boven. Ik heb 1 en 2 ontzettend vaak op de computer gespeeld en ik vond vooral 1 erg leuk. Soms nog aardig lastig omdat je die spreuken met je muis moest 'overtrekken'. Zou wel leuk zijn als ze op XBLA uit zouden komen, maar volgens mij ziet het er echt verschrikkelijk uit. ;)

Had trouwens laatst weer deel 5 gekocht voor de xbox, heb hem toentertijd weggedaan omdat ik hem echt 3x niks vond. Maar ik moet er echt van terug komen en zeggen dat ik deze eigenlijk vele malen beter vind dan deel 6, heb hem nu bijna uitgespeeld, alleen nog die gobstoneswedstrijdjes winnen (nog best lastig ;)) en hem uitspelen op hard.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zei ik toch.:cool:

De spreuken overtrekken was bij deel 1, maar bij CoS moet je dit doen:
    Als ze dat nu ook gewoon implementeren bij de eerste game kan het zo naar XBLA. En er is niks mis met de graphics. :+

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd :+
    Ik weet ook niet hoe ik er bij kwam dat hij kut was, ik heb hem toen nauwelijks gespeeld (volgens mij alleen dat trein gedeelte), nog bedankt voor je filmpjes om sommige ruimtes 100% te krijgen. Zat op trueachievements te kijken voor die achievements en toen zag ik allemaal filmpjes, echt handig. Later zag ik dat ze allemaal van jou waren. ;)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, die crappy filmpjes waar ik met een veel te oude digitale camera voor de TV zat. :+

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog bij de eerste hp game dat ik hem in de winkel zag aan een erg overdreven prijs voor de playstation 1.

Mijn moeder klagen dat dat niet kan enz en toen we weg gingen zag ik dat de juffrouw snel het prijskaartje ging omlaag doen
    Toch terug binnen gegaan en hem gekocht :p

Deel Deze Pagina