Zo heb ik hem ook staan. Heb gisteren en vandaag een tijd op de grijze controller gespeeld. Daarna weer op de SF en die is toch tig keer fijner. Gewoon duim in het midden en je voelt gewoon het klikje naar links,rechts, etc. Vind enkel de knoppen te laag geplaatst, dus denk dat ik die allemaal omwissel met de bovenste twee. Dan ligt je duim, voor mijn gevoel, iets natuurlijker op de controller.
Dat gevecht met [SPOILER1]Scorpion en Pingpong[/SPOILER1] is gewoon echt niet leuk Voor de 3e keer proberen..
Is het normaal dat ik met cyber-sub zero geen xray move kan doen ? ( in ieder geval tijdens de story mode lukte mij dat niet )
Voor de mensen die moeite hebben met laatste story gevecht: [spoiler1]Spam teleport move van Raiden, hiermee beland je achter Shao Kahn en zo'n 9 van de 10 keer kan je hem een uppercut geven. Na de uppercut wacht je even totdat hij weer opstaat en dan meteen weer teleport move doen, hij gooit meestal zijn speer of hamer waardoor hij weer openligt voor uppercut ( mooie combo kan uiteraard ook als Raiden je ligt ) . Teleport move is: Down > Up[/spoiler1]
Ik ben nu in practice me characters aan het uitzoeken. Ik vind er zoveel leuk, maar ik wil me focussen op een paar. Maken jullie o.a. zelf combos of gebruiken jullie ook de bestaande combos in de move list?
Dit spel begint eindelijk een beetje te kloppen voor mij. Heb nu met Kabal eindelijk een beetje mn BnB's onder de knie waardoor er wat meer tactiek in komt. Heeft iemand met Kabal een combo die meer dan 35 doet? Zonder meter. Kom er maar niet overheen, balen.
Ik keek eerst welke bestaande combos er waren en probeer een special er achter aan te gooien en probeer daarna weer een andere special of bestaande combo er aan te linken. Als het lijkt dat je nog kan dashen om ze te raken, vaak lukt dat ook. Vaak is het wel zo dat je niet een special achter een standaard combo kan doen(zet de AI op Block) en moet je dus een paar moves weglaten uit een combo om het wél te kunnen linken. Ben zelf echt iemand die graag in practice mode zit voor combos enzo, maar zodra een gevecht begint ben ik oh zo slecht
Ik vind Noob's combos perfect werken met specials. Zo kan je Y, X, Y + slide (26B volgens mij) uitstekend combineren.
Hoe krijgen jullie het in vredesnaam voor elkaar om fatsoenlijk online te spelen? Ik netjes combo's en special moves leren en onder de knie krijgen en spring online. Alleen maar om er achter te komen dat elke move die ik probeer een goede seconde achter loopt (ook mijn blok) en dus keer op keer in elkaar geschopt wordt. Waar zou dit aan kunnen liggen? Me internet is snel genoeg voor online (heb altijd 4 groene balletjes) maar het is nog steeds allemaal shit. Zit er bij mij iets verkeerd of is dit gewoon waar ik me op moet instellen als het gaat om online knokken?