Agbonlahor, Adebayor, Ballotelli Saha, Anelka, Dzeko? Of als je wat rijker bent Rooney, Torres, IF Suarez, IF Van Persie.
Ik denk zelfs het heel weekend. Waarschijnlijk door hackers etc. Mja ik vind dat PSN dit moet kunnen voorkomen. Kword ook ziek van die noobs die hun PS3 of Xbox 360 ombouwen en dan gaan opscheppen met hun achievesments/bekers etc. Gelukkig zijn dat er niet veel op de PS3 omdat die pas een korte tijd om te bouwen is.
Volgens mij is wel gehacked hoor, want ik ging gister met me mobiel op voetbalzone en toen stond er tussen de nieuwsberichten: Hacked by Mirkie
ik ga nieuw team maken van rond de 400k liefst denk ik liga bbva want daar is de beste keuzen die nog een beetje goedkoop zijn maar wie kan me helpen daar me kwa formatie enzo.
Misschien is dit wat voor je, want je posts zijn redelijk moeilijk om te lezen. Naast interpunctie, kan goede spelling ook wel werken, want dat helpt wel. [SPOILER1] [/SPOILER1]
Dan post je maar niet. Het is heel ingewikkeld om jou posts te begrijpen. Zo moeilijk is het niet om ABN te spreken en om interpunctie te gebruiken.
Probeer de zinnen zo kort mogelijk te houden, zet desnoods na elk 'deeltje' maar een punt! Punten en hoofdletters maken het al veel duidelijker, zodat we het kunnen lezen! Het gebruik van komma's leer je later nog wel .
Wie heb je nu al dan? Je zou bijvoorbeeld wat info kunnen geven wat voor formaties, welke spelers je al hebt, wat voor type spelers je zoekt.
ik heb nu nog geen spelers. formatie lijkt mij 4-1-2-1-2 voor een liga bbva goed of niet? en torres wil ik in spits niet liga bbva maar wel spanjaard. ik zoek spelers met snelheid die niet al te duur zijn, die nog beetje afmaken kunnen.
Begin dan in ieder geval maar met Nilmar en Jesus Navas, misschien Reyes. Misschien kun je die ook wel IF halen, of IF Mata.