Haha sorry ik dacht dat je zei: Ja daaag Weet ik veel dat je daarmee die gast van pimp my ride bedoelde Maar back ontopic Een geheime kamer in een geheime kamer dus (yo dawg)
Ik zit nu voor het eerst vast. Ben een uur of 4 bezig nu denk ik, iets minder. Niet klikken als je denkt dat je nog niet zo ver bent... Spoiler Zit in dat afgesloten gedeelte. Bij die lift naar boven gegaan en toen naar die drie deuren geportald. Maar die deuren willen niet open en ik kan nergens anders heen Ff verder puzzelen. EDIT: oplossing gevonden.
Zo geld dat voor de hele game, het is geen enkele keer onmogelijk of onlogisch Qua verhaal: (niet klikken als je het nog niet uitgespeeld hebt) [SPOILER1]Ik vond het jammer dat de ontdekking van GlaDOS dat ze caroline is niet wat groter werd gebracht, lijkt wel of ze die ontdekking uit het verhaal hebben gesneden..[/SPOILER1]
13-15 uur denk ik, en dan ben ik wel een langzame gamer.. Wanneer je een chapter uitgespeeld hebt komt er net zoals half life 2 een optie op hem opnieuw te spelen maar dan met 'directors commentary' icoontjes. Maar hierna is de (singleplayer) koek echt op!
Ninja-edit, ik was gewoon enorm scheel. Tot nu toe vind ik er eerlijk gezegd nog geen zak aan, maar ik ben dan ook nog maar net bezig.
bij coop missie 4 heeft die robot chick het over een juggling test.. weet iemand wat ze bedoeld? je krijgt 4 ballen maar ik weet niet
Singleplayer ook uitgespeeld. Alles bij elkaar denk rond de 8 á 8,5 uur mee bezig geweest. Heerlijke game. Het weekend met een vriend maar eens aan de co-op puzzles starten.
Ik zit nou al 2 uur vast bij dezelfde chamber /Edit: Wtf, ik post dit. Probeer het opnieuw op een compleet random manier en heb 'm in een keer XD