[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Gister de Blu ray van dit ouwe stuk rommel gekocht:

    [yt]P9wOHJa-GgI[/yt]

    Mortal Kombat 1! :+ Leuk om weer eens te zien ^^
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren The Deer Hunter gezien. En over het algemeen vond ik er echt he-le-maal niets aan. Sowieso duurde hij veel te lang. Eerst werd er ruim een uur besteed aan die bruiloft, wat helemaal nergens op sloeg en daarna, eenmaal in Vietnam, gebeurde er ook zowat niets. Ik vond het echt geen goeie film. Als ie nu 1,5 of 2 uur had geduurt was ie misschien beter. Op het laatst werd ie wel wat beter though. Als ik hem moet vergelijken met een andere Vietnam film dan vond ik Platoon een stuk beter (hoewel dat misschien niet helemaal gaat, aangezien de Vietnam oorlog in Vietnam zelf maar een klein stukje van de film beslaat).
     
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole

    Ik had er na het zien van de trailer eigenlijk niet veel van verwacht maar tjonge jongen wat heb ik genoten.
    Het ziet er schitterend uit en is ontzettend spannend. Ik kan het ook niet echt een kinderfilm noemen. Vraag me dan ook af wat er voor leeftijd aan hangt.
    9/10
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Naar aanleiding van het Imgine filmfestival in amsterdam nog maar eens SARS WARS uit de kast getrokken. Een zombie cult film met over de top humor en heerlijk amateuristisch

    [yt]i1qskrW0U34[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ga eens snel Where Eagles Dare, dat is echt zo'n toffe film man!
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Op een of andere manier trok die film me niet zo. De beschrijving en het hoesje iig. :+ Clint Eastwood en Nazi's horen gewoon niet bij elkaar vind ik.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon kijken weirdo. :p
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Statistisch gezien is Clint in Where Eagles Dare de grootste bad-ass, als je in casualties telt. En het is écht een toffe film, 1 van mijn favo WOII films :p.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fantastische film! :D
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Van de week Ga Hoole gezien op BR. Hele mooie en scherpe beelden. Wil nu ook wel geloven dat die film er in 3D beter uit zag dan Avatar, zoals een vriend van me zei. Verhaal vond ik meer van hetzelfde, maar desondanks toch 8/10.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wauw, die nieuwe Cowboys & Aliens trailer is gaaf zeg! Ik kan echt niet wachten op die film. Bruuuut! _O_
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Laatst The Resident gezien.

    Ben absoluut geen fan van Swank, maar ze was in deze film goed te doen, ook letterlijk.
    Afgezien van d'r kop, heerlijk. :cool:

    Anyhow, voorspelbare film, maar dat neemt niet weg dat ik 'm erg leuk vond.
    Had niet verwacht dat ie zou bevallen, maar dat deed ie absoluut wel.
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Mechanic (2011)
    ik wilde hem ook niet zien en hij viel ook keihard tegen (iets met vrouwen die geilen op Jason Statham)
    5 / 10

    Hotaru no haka (1988 ) Top 250 #128
    wel mooi verhaal, stoffe stijl, maar gezien de korte tijdsduur gebeurde er eigenlijk heel weinig.
    7.3 / 10
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    [​IMG]

    Iemand hier die The Borgias volgt en kan vertellen of het wat is? Zijn tot nu toe 4 episodes van dacht ik. Lijkt me wel interessant, deze week eens aan beginnen. Voor degene die Assassin's Creed 2/Brotherhood hebben gespeeld zullen ook vast veel tegenkomen in de serie, omdat het over de Borgias gaat. Hoop alleen niet dat er zo overdreven veel sex inzit zoals Spartacus, reden dat ik die serie niet volg. Ik hoef niet 19 van de 20 minuten naar lullen te kijken.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Lock, Stock And Two Smoking Barrels gezien. Ge-ni-aal gewoon dat verhaal. :D Ik kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen anders verpest dat de film voor degenen die hem nog niet gezien hebben. 1 ding kan ik wel zeggen en dat is dat het echt een vette Engelse gangsterfilm is. :cool: Vooral Vinnie Jones is echt een baas.
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Briljante film inderdaad. Vinnie jones an Statham is echt een gouden combinatie.

    Ik heb Gister Enter the Void gekeken.
    Jezus wat een mind fuck. Op de een of andere manier lijken de beelden en kleuren echt iets met je hoofd te doen.
    Wat ik ook echt geweldig vond gedaan is de overgang van de kleuren naar de echte beelden en de overgang van maquette/animatie naar echte beelden.
    Niet alleen door de trippy beelden maar ook de manier van filmen en vertellen blijf je geboeid.
    Ik vond het een ervaring op zich.
    8/10
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    [​IMG]

    Vermakelijke B film met Rutger Hauer, af en toe gaat het geweld in de film net ff te ver & overdreven (een schoolbus met kinderen bewerken met een vlammenwerper bijv) maar Hauer is echt fantastisch als de zwerver die met z'n shotgun de criminelen in een stadje te lijf gaat.

    7,5
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    'Er gebeurd heel weinig'?

    8)

    Grote hamvraag is nu: vind jij hem beter of minder dan Snatch? :p
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm lastig lastig... Ik denk dat ik Snatch toch beter vind. Gewoon omdat ie nog een stuk vager is. :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina