Ik blijf erbij die tower en Shao kahn is echt het meest verschrikkelijke iets wat ik ooit in een game heb mee gemaakt, en haalt echt heeel veel lol uit de game... Is er niet een soort versus mode alleen dan tegen CPU? Ik heb absoluut geen zin in Ladder, omdat aan het einde je weer die kut bosses hebt, absoluut geen zin meer in..
Je kan kiezen of je de tower wil doen, het is geen verplichting. Als je in practice mode bent kan je dacht ik de difficulty van de AI instellen.
Ja maar dit is geen doa. Leuke van MK vind ik dat het veel toegankelijker is. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Ik vind het de leukste fighter die ik ooit gedaan heb.
Ik sluit me er ook bij aan, ik vind het echt een brute game, maar idd sommige challenges in de tower, zijn gewoon verkloot. Al zal dit ook wel komen omdat ik met de normale controller en d-pad speel, wat niet echt super speelt ivm de juiste moves combineren. En Shao Kahn is egt een flikker, ik krijg hem echt niet verslagen op expert. Zelfs niet als ik met raiden telport doe en hem dan vervolgens een paar hoeken wil geven. Hij doet me een beetje denken aan die fuck Seth van SF, ook zo een lompe boer die continu het zelfde doet. Ohja en de X-ray move van Shao Kahn is echt lelijk ! als hij dit doet ben je bijna dood. However de achievment Ladder Master zal ik niet kunnen behalen, ik ga me focussen op het mainen van Smoke,
Aah, dus toch! Ik ga zelf bezig met Ermac en hou sub zero gewoon als 2e karakter. Of ik ga bezig met Quan Chi
Ik twijfel nog. Jade, Kitana, cyber sub zero of Nightwolf. Hoewel Kung lao ook tof is. En over het aantal move. Voor.een 2d fighter zijn er meer dan genoeg moves. In Tekken en Doa zijn teveel nutteloze move die geen practisch nut hebben in een gevecht en die online nooit iemand zal gebruiken. Sowieso zijn heel veel moves variaties. Als je een 7 hit combo in de lijst hebt staat die er 6 keer in. Want dezelfde combo wordt als 2 hit tot 6 hit combo ook genoemd.
Heb de game sinds gisteren ook. Tot nu toe alleen maar bezig geweest met de story mode, en wat lopen oefenen in de tutorial. Ik vind de game tot nu toe echt bruut, geeft wat oude memories terug uit mijn prille jeugd waar ik begon met MK 2 en daarna deel 3. Wat ik alleen nog niet volledig snap (heb er denk ik nog te weinig tijd ingestoken), is hoe je bv alle fatalities kan krijgen met scorpion en de andere characters? Is dat door challenges te completen of moet je die dus kopen met de punten die je per battle krijgt?
Als mensen moeite hebben met de babality van Kabal de input die op internet staat klopt niet altijd. Op veel sites staan dat het back,down,back Y is maar dat is het niet. Het is Forward,down,back A
Shark, voeg me even toe. Wil even een Kabal mirror match spelen. Kijken hoe jouw Kabal zich vordert . Vanavond even maybe?
Baraka zn chop chop move is ook super lame zeg Jesus! hij doet die move ik spring netjes over hem heen... heeft hij me alsnog, echt TE LAME AI kan blijkbaar ook blocken in de lucht?
Is goed ben vanavond wel online vanaf een uurtje of 9. Mijn kabal is nog niet denderend dus dat je dat ff weet
grrrr.. ik bak er vierkant geen hol van met die fatalities en special moves... Iemand tips... gaat die nu beter met een apparte controller of is het een kwestie van veel oefenen
Oefenen.. Meer is het niet. Ben maar begonnen met het leeg kopen van de Krypt. Word telkens verwezen om naar de Nekropolis te gaan? Voor fatalities en outfits. Wat moet ik nou verder doen? M'n Koins zijn op en moet nog flink wat. Iemand?
Lui Kang vs Scorpion &Quan Chi (in de story mode)... Ik word hier volledig ingemaakt door deze 2 heren Nu maar ff oefenen met Lui Kang om het daarna nog maar een uurtje te gaan proberen
Net de final battle gehad, wat een vervelend gedoe zeg. Maarja, Story Mode uitgespeeld, nu maar eens de ladder een aantal keren beklimmen en dan eens kijken of ik het een beetje presteer online. Dat laatste zal vast niet