Naja, de bosses zijn gewoon cheap, ik hou daar niet van, maar so be it oke oke.
Af en toe een boss verslaan is dan niet erg.
Maar nu speel ik de tower, en krijg je uiteindelijk de bosses vet veel.
Je doet weinig damage tegen hun, maar als ze jou 1x raken is dat meteen 10%
tot zover nog geen probleem, alleen de bosses hebben ook nare moves die moeilijk of niet te blocken zijn.
Vervolgens als ik dikke combo op hun doe glimmen ze ff geel en dan negeren ze mijn combo om vervolgens ff mij in elkaar te pompen = half dood...
Het voelt dus voor mij dat ik gestraft word als ik hun aanval, en dat vind ik het cheapste.
Overigens word ik ook vaak alsnog geraakt al ben ik net over hun heen gesprongen... maakt de AI allemaal niet uit... zolang je maar geownd word
Super vals imho
zit nu met een challenge dat ik 3 goros moet verslaan met ermac, verlies dus steeds net door al die cheape moves en mja ik word daar wel echt geirriteert van.
Ik ben een gamer die niet goed hoeft te zijn, maar wil gewoon wel beetje de modes kunnen halen, en beetje self satisfaction kunnen krijgen van een game.
Lukt hier niet want ik kom steeds dus met welke mode dan ook 100x die Goro en Shao Kahn tegen, het word snel vermoeiend... ipv FUN.
Het lijkt wel alsof alle fighters alleen gemaakt worden voor een Hardcore publiek ofzo?
(ik begin al stemmen in mn hoofd te horen: KIll ed boon... KILL ED BOON!)
Laatst bewerkt: 24 apr 2011