[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Er was wel een andere glitch voor geld. Al weet ik niet of dat is verholpen met een patch.
     
  2. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo. Uitgespeeld. Had gister elk huis gekocht in Albion en mijn Xbox fucking lang aan laten staan. :+ Heb nu dus alle goede beslissingen genomen én de 6.5 miljoen behaald. Tof spel, misschien ga ik nog wat quests doen of achievements halen voordat ik hem terug geef. :)
     
  3. jenglejack

    jenglejack Radicalista

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik mij trouwens afvraag, zijn er wel gamemasters in fable 3 waar je games als spinnerbox kan spelen ? Ik ben er tot nu toe nog geen tegengekomen en kan er ook vrij weinig op google over terugvinden. Ook zijn er geen achievements voor games die de gamemasters uit Fable II beschikbaar hadden.

    339~ dagen left voordat de darkness komt, zit op 3mil in de Treasury. Gaat nog wel even duren :) Misschien een goed moment om de keys alvast te zoeken en/of alle Demon Doors te openen
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zorg dat je het geld bij elkaar hebt voor dag 121 (ofzo). Dat is je laatste dag.
     
  5. jenglejack

    jenglejack Radicalista

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je, daar was ik me inderdaad al van bewust.

    Alleen vraag ik mij nog af hoe het zit met de mini-games (Spinnerbox etc) ?
     
  6. jenglejack

    jenglejack Radicalista

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die mij dat kan vertellen ?
    Tot op heden nog niets tegengekomen, misschien in de DLC's ?
     
  7. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand het wapen "Skorm's Justice". Mijzelf en een paar vrienden zijn momenteel op zoek naar dit wapen voor de 50 legendary weapons achievement en dit is de laatste die we zoeken. We zouden deze graag willen lenen, in ruil hiervoor krijg je zelf de achievement ook. We kunnen ook de fashion victim achievement ( alle kleding, die hebben we ook) of een som van ongeveer 20 miljoen hiervoor neertellen.

    Ik hoor het graag
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Die heb ik.

    Moet zelf de achievement voor de wapens ook nog.
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Die quests in Fable III :lol:

    Zoals die ene met die 3 broers dat jij heel klein wordt en in hun doolhof gaat. Die gesprekken tussen hun, en een 'evil fire-breathing demonic chicken', en die quest dat je die 2 ghost brothers dat boek brengt en er een ghost party verschijnt :lol:
     
  10. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    fuuuuuck, moet deze game nog steeds spelen! Heb 'm al zo lang hier liggen :|
     
  11. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Het is gewoon een ontzettend vette game. De wereld, de sfeer... Als je Fable 2 al leuk vond, dan zou je deze ook gewoon moeten spelen.
     
  12. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog op zoek naar 9 wapens voor die allerlaatste achievement:

    • Bloodcraver
    • Chickenbane
    • Jack’s Hammer
    • Simmon’s Shotgun
    • Sorrow’s Fist
    • Swift Irregular
    • Tannar’s Glory
    • Tee Killer Shooter
    • The Swinging Sword

    Iemand hier die me blij kan maken?
     
  13. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was van plan volgende week met Fable te beginnen dus ik kan je daarna pas helpen ::9
     
  14. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ondertussen een uurtje of 5 bezig met Fable 3. Vergeleken met deel 2 valt hij mij iets tegen. Die hele Sanctuary had er van mij niet in gehoeven. Het is best een origineel idee, maar om de kaart te pakken of van wapens te wisselen ben je gewoon te lang bezig. Het haalt de vaart uit het spel. Toch vermaak ik me er wel mee en zal er vast vele uren in stoppen, maar beter dan deel 2? Nee, tot nu toe nog niet.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Eens, al is het einde van deel II wel heel erg verkracht moet ik zeggen. :emo:
     
  16. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Me disk heeft een paar krasjes opgelopen.
    De Xbox leest hem bijna niet meer, dus dat moet eerst gefixed worden, voor ik verder kan met Fable III.
    Damn was net lekker bezig |:-
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Staat ie geïnstalleerd? Probeer dat dan eens, want als ie eenmaal geïnstalleerd staat heeft ie de disk niet meer nodig. (al moet ie wel in de drive zitten)
     
  18. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, En lukt ook niet meer, hij stopt willekeurig, de ene keer op 37% maar hij komt niet over de 50 % heen, ik laat de cd ff fixen, dan meteen Installeren :)
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan me je dit is uitleggen? Mijn MW2 Cd was bekrast en deed het niet meer en ik heb hem toen geinstalleerd ik dacht dat je dan zonder cd kan spelen, maar wat moet je dan doen? Mijn Fifa cd is ook aan het spacen, hoe installeer ik hem dan dat ie niet meer blijft vastlopen?
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Je kan ook proberen hem van iemand even te lenen, hem te instaleren en de cd weer terug te sturen. ;) Dan kan je met de bekraste cd meestal gewoon spelen.
     

Deel Deze Pagina