[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Geloof me het word alleen maar vervelender ;) moet je de tower maar spelen! is leuk joh!

2. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb story mode uitgespeeld, nu maar eens de ladder doen.
    Tower moet ik idd ook eens doen, en kijken wat die trainers zijn :)

3. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Sterkte met de Tower, het heeft me echt in 1 grote brij van haat verandert... maarja

Die bosses zijn toch gvd zo lame cheap man..

Laatst bewerkt: 24 apr 2011
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toelichting misschien? Ik moet het spel nog starten, maar als dit al zo erg is? Of is het meer in de zin dat het niet om bugs etc gaat, maar om de graad waarmee ze je raken?

5. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Naja, de bosses zijn gewoon cheap, ik hou daar niet van, maar so be it oke oke.
    Af en toe een boss verslaan is dan niet erg.

Maar nu speel ik de tower, en krijg je uiteindelijk de bosses vet veel.

Je doet weinig damage tegen hun, maar als ze jou 1x raken is dat meteen 10%
    tot zover nog geen probleem, alleen de bosses hebben ook nare moves die moeilijk of niet te blocken zijn.
    Vervolgens als ik dikke combo op hun doe glimmen ze ff geel en dan negeren ze mijn combo om vervolgens ff mij in elkaar te pompen = half dood...
    Het voelt dus voor mij dat ik gestraft word als ik hun aanval, en dat vind ik het cheapste.
    Overigens word ik ook vaak alsnog geraakt al ben ik net over hun heen gesprongen... maakt de AI allemaal niet uit... zolang je maar geownd word
    Super vals imho

zit nu met een challenge dat ik 3 goros moet verslaan met ermac, verlies dus steeds net door al die cheape moves en mja ik word daar wel echt geirriteert van.

Ik ben een gamer die niet goed hoeft te zijn, maar wil gewoon wel beetje de modes kunnen halen, en beetje self satisfaction kunnen krijgen van een game.

Lukt hier niet want ik kom steeds dus met welke mode dan ook 100x die Goro en Shao Kahn tegen, het word snel vermoeiend... ipv FUN.

Het lijkt wel alsof alle fighters alleen gemaakt worden voor een Hardcore publiek ofzo?

(ik begin al stemmen in mn hoofd te horen: KIll ed boon... KILL ED BOON!)

6. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar de Nekropolis gaat, en dan naar de character waarmee je een outfit hebt vrijgespeeld, dan geeft hij dit in een venstertje aan. Een fatalitie die je hebt unlocked in de Krypt die staat als het goed is automatisch in de move list van je character.

Om koins te krijgen, zou ik een aantal keer ladder gaan spelen, en proberen een flawless victory te halen, je krijgt dan +1000, en als het je lukt een ronde eindigen met een Babality hiervoor krijg je nog eens +500.

Ohja en voor de mensen die het nog niet wisten, maar toch snel 20.000 koins willen behalen :
    [SPOILER1]http://www.youtube.com/watch?v=Mcb0OTBlOn8[/SPOILER1]

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben het er mee eens dat de moeilijkheidsgraad van een fighter hoger ligt dan bij andere spellen. Op Medium vind ik het meestal al niet meer te doen. Street Fighter kan ik niet eens op easy en dat zal ik met MK ook wel hebben. En altijd die lame bosses met al die spellen, daar word ik ook altijd moe van.

8. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Mja, waar ik HEEL erg mee zit voor mij is de game het zelfde als deze situatie:

Je koopt het meest lekkere en het laatste ijsje ooit, je kijkt ernaar denk Ja Dit word smullen! helemaal siked!
    Zegt de verkoper w8 even, en smeert er gewoon ff een lading schijt over heen...

Eet smakelijk!

Voor mij was Deadly Alliance (laatste mk die ik heb gespeeld) 1000x een betere game, omdat ik daar gewoon weg 10000x meer fun uit heb gehaald...
    Ik snap niet dat makers niet gewoon een leuke vette game kunnen neer zetten? waarom moet het weeer gigantische hoeveelheid lame rotzooi erin hebben?

9. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    ahahahah :lol:

I feel you,

Maar ff serieus opzich is het niet zooooo moeilijk, denken jullie er ook aan om goed te blokken ? ( en niet te veel springen ) veel mensen springen en springen en proberen daarmee een lekkere flying-kick te planten, maar vaak blocken ze dit waarna ze je een zure smash met de hamer geven ( denk hierbij aan Shao Kahn )

10. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Trust me... 3 goro's met letterlijk 1 levens bar no refills... het is naar!

het gebeurt me overigens ook te veel dat ik gewoon een uppercut of een sweep wil doen en dan special doe... HEEL naar..

Edit: wat trouwens ook zo is, vind de bosses opzich niet eens zo erg, maar het feit dat ze die gele gloed krijgen en jou attack gewoon genegeert word... dat is het ehm.

11. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk dat geloof ik ook best wel, maar het moet toch te doen zijn lijkt mij ? * niet dat ik daar al ben ofzo * ik zit namelijk nog steeds vast bij tower challenge #16 ik moet met johhny cage + stryker 25 lelijkerds doodmaken dmv schieten + die groene bal te knallen, maar het lukt mij maar steeds niet om verder te komen dan 11, dit zal natuurlijk ook wel komen omdat ik met de normale d-pad speel die niet eens fatsoenlijk werkt.

12. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat komt ook nog zeker 5x terug, zelfde verhaal net wat anders.
    veel succes met challenge 251, 269, 275 en 300

mischin tussen 275 en 300 dat er nog paar nare zitten... zit nu vast bij 275

13. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Pff het gaat dus nog erg frustrerend worden...
    Maar je bent wel al echt ver man haha speel je met een SF pad oid ?

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zie het probleem niet. Je komt wel langzaam verder. Het.zijn challenge, het woord zegt het al. Het spel is nog geen week uit en je bent al bij 275. Weet zeker dat als je zo doorgaat volgende week hij 300 bent.

15. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het probleem is, het voelt niet dat ik het in de hand heb, AI kan zo random ineens Gestoord me in 1 combo half dood slaan, t is meer geluk...

Meeste challenges zijn redelijk makkelijk, maar dit is echt furstrerent...

AI is gewoon TE cheap... doet gewoon steeds dingen wat helemaal niet kan heb ik het idee... beetje flauw

Ik speel zelf met zilvere controller...

16. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Merk je veel verschil met de zilveren en de normale controller ? Ik ben ook aan het denken om hem te halen

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo te lezen is de zilveren ietsjes beter, maar je kunt beter voor het beste effect een sf pad kopen. Dit waren mijn twijfels bij de xbox versie, ik heb MK nog steeds niet gekocht ivm dit en de PS3 Network problemen....

Weet iemand een site voor een goedkope draadloze sf pad voor de xbox360?

18. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vrijdag een SF pad besteld op ebay voor 35 euro!

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    SF pad voor de 360 is ook nooit draadloos.

20. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan niet de moeilijkheidsgraad daarvoor aanpassen?
    Ik zie die net staan tussen de opties, had de story een stuk makkelijker gemaakt denk ik :)

Deel Deze Pagina