Ik heb nog steeds het probleem in mijn proclub, dat wij steeds verliezen omdat mijn spelers te traag zijn. Ik speel met 1 vriend in onze proclub. Hij speelt als spits, en ik als any. Maar we verliezen voortdurend, omdat mijn verdediging steeds op snelheid wordt geklopt. Nu zie ik dat als wij tegen een andere proclub spelen die ook 2 spelers hebben, zij wel altijd snel op de bal zijn en ons voorbijlopen enz. Wat doen wij mis?
Nog een fijne in 4-2-3-1 Ronaldo Nani - Danny - Quaresma Veloso - Meireles Coentrao - Pepe - Carvalho - Bosingwa Eduardo
Zojuist een stom einde aan de wedstrijd. Holland vs. Russia (ik tegen CPU). Hele wedstrijd nul doelpunten. 90ste minuut: Huntelaar scoort. Mooi denk je, gewonnen! Zij trappen af, 1 rus dribbelt en dolt even door mijn hele verdediging heen, en schiet die bal erin. 1-1. Dan zit je dus:'ffffffffffuckers' Beide goals dus in de 90ste minuut. Ik trap af, speel hem links op Elia, combinatie aan de zijkant, geef hem voor op Huntelaar: 2-1! Gewoon 3 goals in de 90ste minuut. Ow, en op World Class. Vage shit.
Heb ik wel vaker dat wanneer ik scoor dat ze vanaf de aftrap meteen door mijn spitsen en middevelders dribbelen, maar meestal schieten ze dan daarna naast
Ja, er is een hele vieze vanaf de aftrap: Je legt af, dan pas je direct met LB+A naar achter, je kijkt op de radar en als je je LB+Y naar voren goed timed sta je direct 1 op 1 met de keeper.
Dan kan jij gewoon niet zo goed verdedigen. Als ik als ANY speel met clubs krijg ik niet zo veel goals tegen. Je moet gewoon slim verdedigen. Op het juiste moment instappen en anticiperen op het geluk van de tegenstander wat heel vaak gebeurd.
Heb het wel een aantal keer geprobeerd, maar het lukt me nooit omdat de spits altijd nog gedekt wordt door de twee centrale verdedigers. Wanneer geef jij de hoge steekpass van achteruit? Wanneer je op de radar je spits gelijk ziet staan met de verdedigers?
In Manager Mode ben ik met PSV 4e geworden en heb ik verder ook geen prijzen gepakt. Toch zegt het bestuur in de mail dat ik mijn doelstellingen gehaald heb. Ik heb al zoiets gelezen bij het aanmaken van mijn manager, maar wat kan ik er aan doen dat de dingen wel gewoon correct worden opgenomen? Het is ook totaal niet duidelijk ofzo.
Ik ging een paar dagen terug voor de 100% accuracy met keeper achievement, toen de wedstrijd afgelopen was kreeg ik ook opeens de 100 ranked matches achievement...terwijl ik pas 40 potjes gespeeld heb ofz-
De game klopt totaal niet. Ik was een keer bezig met career. Beeld loopt vast. En kreeg toen twee achievements. No problem.
Is er een oplossing dan? Ik kreeg namelijk in het begin bij het aanmaken wel een waarschuwing dat bepaalde dingen niet opgenomen zouden worden. Hoe kan ik dit verhelpen dan? Ik heb nu helemaal geen profijt van die manager mode moet ik eerlijk bekennen.
Ik heb helaas nog geen oplossing kunnen vinden. Hopen dat je career een keer crasht waardoor je meerdere achievements krijgt. Dit is bij mij als sinds 09. Daar in tegen gebeurd het ook helaas dat ik soms de achievement juist NIET kreeg.
Hier hetzelfde als het op de achievements aankomt. Ik denk dat ik dan maar gewoon verder ga. Ben nu een 3 sterren manager en vind het na twee seizoenen PSV een beetje teveel om overnieuw te gaan. Speel jij trouwens alles of simuleer jij ook???
Ik speel het af en toe. Maar toen ik de achievements ging halen had ik ze allemaal gesimuleerd. Offline modus bij Fifa trekt mij niet zo, dat ik even vijf seizoenen ga spelen.
Meende altijd dat je bij simulatie geen achievements kon krijgen. Beter, dan ga ik het morgen nog eens proberen denk ik. Trouwens wel superslecht dat dit soort problemen, zoals die van jouw en mij, al sinds Fifa 09 niet zijn verholpen.