[TV] TV Series Algemeen

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Spartacus: Gods of the Arena S01E01 - Past Transgressions is gister uitgezonden :D!!

Zoek naar:
    Spartacus Gods of the Arena Pt I 720p HDTV X264-DIMENSION
    of
    Spartacus Gods of the Arena Pt I HDTV XviD-SYS

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nieuwe Supernatural vandaag te downloaden. Toch wel weer een dope aflevering. Droge humor die we gewend zijn en tsja, vage creatures.

Ik had een pissige Sam verwacht, maar hij voelt zich zelfs schuldig. Vraag me af hoe lang dit goed gaat. Oh, en mother of all? Wat de hell (of eigenlijk vagevuur) is dat nou weer voor vaag wijf? Snelle google (niet lezen dus als je het niet wilt weten):
    http://commanderkenken.tumblr.com/post/3116525298/mother-of-all

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    WAT?!?! Nieuwe Supernatural. Serieus?! Ha. Ik dacht dat die serie afgelopen was. :eek:

Dat is echt heel goed nieuws. *gaat meteen weer kijken*

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heeft hier iemand toevallig een invite code voor freshon.tv? (= private torrent tracker) Of een invite voor een andere private torrent tracker waar WEB-DL's worden geupload?! Wil overstappen op WEB-DL's als die me een beetje bevallen.

5. Ninja Wanda

Ninja Wanda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn hoelang nog voor je je weer kan registreren voor Mytvshows. Heb me al 2 maanden geleden ofzo ingeschreven. :'-(

Laatst bewerkt: 10 feb 2011
  6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Iemand die een leuke serie weet om te volgen? Er moet nog zoveel tofs zijn. Series als Lost en Prison Break vond ik erg tof. Net als Dexter. Staat ook wel op mijn profiel. Iemand tips? :)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Je kan nog Chuck gaan volgen? :+

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Seizoen 6 van Supernatural is weer geweldig. :D Oh ik dacht echt dat het afgelopen was na seizoen 5. :eek: Ik had er ook helemaal niet meer naar om gekeken. :9

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Begonnen met Flashforward. Pilot is wel interessant, op zich.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb weer een toffe serie :D!!

Breakout Kings
    [yt]qjCK3LwIepI[/yt]

Van de producers van Prison Break! Heb net de pilot gekeken en die was zeker tof; actie, humor, spanning en toch serieus! In het kort; twee agenten gebruiken gevangenen om ontsnapte gevangenen te pakken ;)! Ik ga m iig volgen, want ik kijk toch nog niet genoeg series :+!

EDIT:

Net de aflevering Breakout Kings - S01E03 - The Bag Man gezien, featuring...T-Bag! Er toffe aflevering, zeker voor degenen die ook Prison Break hebben gezien!!

Laatst bewerkt: 3 apr 2011
  11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Heeft iemand nog een invite over voor mytvshows? Het is namelijk wel handig als ik het zo zie.

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vanavond begint er weer een mooie nieuwe mini-serie (8 afleveringen):

[yt]-zvk-vdam9c&hd=1[/yt]

@Conquistador: users kunnen helaas geen invites geven, anders had ik er hier wel een paar uitgedeeld! En wanneer de inschrijvingen weer open gaan is ook onbekend helaas.

13. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Net pilot gezien van The Defenders.
    Lekkere serie over een advocatenkantoor in Vegas.

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Idd een erg leuke serie, met veel plezier naar gekeken! Jammer alleen dat deze waarschijnlijk ook gecancelled gaat worden zoals veel series de laatste tijd :{!

15. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel jammer zijn.
    vb ook Flashforward, vond ik een zeer leuke serie, jammer dat er maar 1seizoen van was :mad:

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zeker jammer ja! Helemaal als je je bedankt dat ABC destijds voor V gekozen heeft en daarom dus FlashForward gecancelled heeft. Blijft FF nog altijd vele malen beter vinden dan V!

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Misschien dat het al ergens gemeld is, maar ik copy paste even mijn bericht van budgetgaming. Maar echt een hele vette serie is Game of Thrones.

Ik ben er zelf toevallig tegenaan gelopen, maar ik wil iedereen er even op attenderen. Ik heb net de eerste aflevering gezien (duurde een uur). De tweede aflevering komt vanavond in Amerika op tv. Maar die eerste aflevering was echt FAN-TAS-TISCH. Het is een fantasy serie en je kan zien dat er veel geld tegenaan gegooid is. Al heel snel zit je erin, boeiend verhaal, leuke characters en prachtige locaties. Jullie moeten het echt downloaden, krijg je geen spijt van.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb die eerste aflevering gezien en het is voor mij allemaal te traag. Verder is het echte fantasy aspect ook niet heel erg aanwezig. Vooral een middeleeuws verhaal.

Natuurlijk heb je die creatures in dat sneeuwgebied, maar dat is dan ook alles. Verder zie je geen andere rassen. Dat is juist iets wat mij aantrekt.

Ik ga dit niet verder volgen...

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Idd top serie! Heb eerste aflevering vorige week gezien was heel vet, alleen wel jammer dat het na de eerste 5 minuten wat traag werd, maar het beloofd wel veel goeds.

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Gister aan wéér een nieuwe serie begonnen :+! Dit keer een nieuwe korte comedy (20 min afleveringen, ideaal voor tussendoor) van ABC (altijd wel goeie series); Happy Endings! Leuke serie over een groep vrienden waarvan er twee aan het altaar uit elkaar gaan en hoe de groep dan toch bij elkaar blijft en met elkaar omgaat. Met o.a. Zachary Knighton (FlashForward, die dokter/nurse die kanker had) en...Elisha Cuthbert (Kim Bauer, in aflevering 3 ook een erg grappige referentie naar 24)!

[yt]jvZ8BcgWnUo[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina