Ik heb Age of Empires ook nog gespeeld, maar ik speel Halo Wars in een duel liever met Poaz oid. Spammie is meer van de mid/ end games waar hij kan schitteren, in de begin fase/ rush fase tja, niet echt, vaak te langzaam met units. (no offense en dit heb ik ook al meerdere malen via xboxlive en msn gezegd
).
Bouw snel een leger en de rusher faalt, waarom, stel je bent speler A, speler B is je allie. Het andere team bestaat uit spelers C & D. C&D rushen, komen met bv wat tanks op je af. Als je gescout hebt weet je dat het gebeurd, in de tijd dat ze op je af komen kan je nog meer units maken. Als ze naar een base gaan, dan kan je nog profiteren van ondersteuning via towers.
Ik heb vroeger ook wel replays gekeken van 1 vs 1 en 2 vs 2 duels in Warcraft 3. Wel leuk om te zien hoe koreanen de wereld heersten. Wat opviel was dat ze niet alleen een goede micro/ macro hadden maar ontzettend goed aan 't scouten waren. Verder aanvallen met kleine legers, kijken wat de enemy bouwt, counter units daarvoor.
Those were the days!...
Rated R for......, je snapt 't zeker ook niet als iemand die goed is in Forza uitlegt dat hij vroeger veel Gran Turismo heeft gedaan? Of als iemand goed is in de nieuwste Sonic vroeger veel Mario Bros/ Mario World heeft gespeeld. Wtf echt xD
Veel basis principes komen gewoon terug bij de verschillende games, voor je zegt dat het andere games zijn. Klopt, maar bepaalde dingen komen terug. Hoe ga je om met resources, hoe snel tech je, speel je aanvallend of defensief?
Klik om te vergroten...