[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Of zavvi of thehut. Met nog een game/blu-ray of zo en een kortingscode erbij. Komen vaak genoeg langs.

Vernieuwend niet. Teambased FPS met een leuke toevoeging en hopelijk goede flow/balance.

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zoveel goede team based shooters zijn er niet op de xbox, alleen battlefield momenteel, ik heb zo'n idee dat hunted gigantisch gaat floppen, maar dit kan echt een hit worden..

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat is 'hunted'? Heb ik wat gemist? :9

Of doel je op die crappy andere game van Bethesda? Denk ook dat het geen commercieel succes wordt. Het is me echt een raadsel dat zo'n rare game in productie is mogen gaan. De enige reden waarom de game wordt gemaakt is volgens mij omdat er vraag is naar co-op. In hunted kan je kiezen uit 2 archtypes die elkaar moeten ondersteunen wat goede samenwerking vereist. Duur zal de game waarschijnlijk niet zijn als je de eens graphics ziet.

Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het nou precies met deze game, speel je online gewoon op verschillende maps zoals vrijwel elke MP game, of doe je nou samen met een team eigenlijk de campaign? Ik weet het even niet meer.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik dacht dat het zoiets was van dat je objectives kreeg en commands aan je team moest geven. Daarnaast kon je heel makkelijk je character aanpassen. Singleplayer lijkt me wel saai, ik ga het iig doen voor de multiplayer.

6. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de multiplayer in principe hetzelfde als de singeplayer.
    De multiplayer is namelijk gewoon de maps met daartussen door cut scenes (die kan je skippen) en die vertellen het verhaal. En elke map heeft dat zijn eigen objectives elke map heeft meerdere kleine dingen doe je moet doen om uiteindlijk iets groters te doen. Bijvoorbeeld je eerste objective is een deur opblazen om voor vervolgens toegang te hebben tot het volgende objective.

Singeplayer en multiplayer is dus volgens mij het zelfde alleen speel je met singeplayer tegen bots en multiplayer tegen echte mensen. In ieder geval zo heb ik het begreppen.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind tegen geprogrammeerde tegenstanders spelen gewoon brak. Het zal waarschijnlijk aan mij liggen maar ik herken de patroontjes gewoon te snel. In principe is gaming niet veel anders dan de 8-bit games waarin het juist de bedoeling was om de patronen te herkennen.

Geef mij maar onvoorspelbare tegenstanders. Lachen wanneer ze domme dingen doen en schelden wanneer ze je te slim af zijn. :+

8. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik weet niet of er een echt losse multiplayer stuk komt. Dan zou t altijd search n destroy of domination ofzo zijn maar nooit geen deathmatch... de makers lijken mij zich tegen dat gameplay element duidelijk af te zetten. (enne géén snipers!!)

De SP is met 8 man coop te spelen via een drop in/drop out systeem wat je misschien al kent van oa Lost Planet 2... en aangezien je volgens mij elke campaign missie net als in LP2 oneindig kan herspelen met je team... tja dan is een losse MP niet echt meer nodig...

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Snipers zouden er toch wel inzitten? Deathmatch ook wel. Dit soort dingen hebben geen bevestiging nodig wanneer de term 'online FPS' valt.

10. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    nee.. de makers van Brink hebben zich uitdrukkelijk uitgesproken tegen het feit dat snipers weinig toevoegen aan hoe hun teamplay zien. Ze vinden het oneerlijk dat iemand aan de andere kant van het veld de hele wedstrijd mensen die WEL iets doen neerschieten, en dan vaak ook nog 1shot 1kill.

Er zitten wel wapens met scopes in, maar het 1shot 1kill is ook vrij lastig gemaakt.

Daarnaast is er geen kill-death ratio statcounter in het spel, en deathmatch gaat toch voornamelijk om die K/D shit..

De makers willen gaan voor een teamplay-spel, waarbij het behalen van punten, het uitvoeren van (mini)missies veel belangrijker weegt als het mindless neerknallen van gasten, daar win je de match niet mee. Je krijgt ook beduidend meer XP voor missies, reviven, resupplying, defending etc ipv kills.

Ook is het zo dat als jij iemand hebt verwond, je net als in BfBc2 meer XP krijgt adhv de schade die hebt toegebracht als uiteindelijk iemand anders hem neerschiet ipv jou. (dus stel t is 10 punten waard, jij hebt 80% damage gedaan, dan krijg jij uiteindelijk 8pts en de diegene de kill maakt slechts 2pts)

ben ff nog aan t zoeken naar meer news item links:
    http://n4g.com/news/715360/brink-snipers-will-be-frustrated
    http://www.pconly.nl/nieuws/8186/Snipers_zullen_gefrustreerd_raken_in_Brink/

en iemand die al véél informatie heeft opgezocht op Gamespot:
    http://www.gamespot.com/xbox360/act...c_id=m-1-52676973&pid=960407&tag=topics;title

EDIT; in het verleden werd er gepraat over GEEN snipers, toen GEEN sniperklasse.. maar nu blijkt dat er wel sniper wapens inzitten maar:

Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn snipers, maar je maakt geen one-hit kills.

12. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
  13. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn de tegenstanders in Brink aardig slim. Als speler zelf heb je een objective wheel of hoe het heet waarop staat waar je punten voor krijgt en wat belangrijk is. De bots in Brink zullen ook gebruik maken van dit systeem wat dus hun acties bepaald en ik verwacht dus dat ze aardig slim zijn hierdoor doordat ze gaan wat het meest effectief is op het gegeven moment.

Er zitten 2 Long Rifles in, dat zijn eigenlijk gwn sniper alleen geen 1 shot kills. Behalve op een unbuffed light (geen health buffs) wanneer de snipers wapen is gebuffd. Persoonlijk denk ik dat dit eigenlijk niet zal voorkomen aangezien je bijna altijd wel gebuffd bent.

En nee de game bevat GEEN team deathmatch. Het is alleen de objectives die al vast op de map zitten,je kan dus niet kiezen uit een gamemode.

Kwa alle wapens in de game zijn er volgens mij:
    5 Assault Rifles
    5 SMGs
    5 Pistols
    2 Long/Sniper Rifles
    2 Shotguns
    2 Grenade Launchers
    3 Machine Guns
    En de 2 Pre-Order bonus weapons

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En daarom zijn ze dus voorspelbaar en saai. In Brink kan je je eigen vermommen door de kleding van een dode tegenstander aan te trekken. Dit is heel leuk om te doen om menselijke tegenstanders voor de gek te houden en zullen ook hun eigen teammates niet meer vertrouwen met als resultaat dat ze op elkaar gaan schieten. Ik denk niet dat de psychologische factor een rol zal spelen bij de beslissingen van een AI bot.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]eEaP-p3lXQI[/yt]

16. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel een punt dat ze daardoor misschien juist voorspelbaar worden, maar ik weet niet hoeveel keuzes/welke soort keuze je hebt met je objective wheel. Maar we zullen het wel zien :)

Leuk, handig nieuw filmpje ^^ :)

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ziet er echt weer tof uit :)
    Gelukkig is het nog maar 2,5 week wachten :)

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een engineer kan dus damage boosten? Dan zullen die waarschijnlijk wel erg belangrijk zijn om in je team te hebben.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Elke klasse klinkt in mijn oren als een belangrijk onderdeel van het team. Zelf ga ik waarschijnlijk voor Medic of de Spy-is class. Ik vind de mode, waarbij je willekeurig missie's kan spelen met custom settings wel dope. Zo hoef je niet per se de story te volgen en kan je elk potje naar je eigen smaak aanpassen. Ik mag wel hopen dat de HUD zoals CoD is, in de zin van dat de helft niet te zien is op mijn tv...

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Operative en Engineer lijken me het leukst. In TF2 was ik ook altijd spy, of een sniper maar moet nog ff zien of ie een beetje redelijk is in Brink. Wel lastig in te schatten welke class je het beste ligt. Tot nu toe zijn alleen de support roles uniek, er zit geen class bij waarmee ik vet veel kills kan scoren. Stomme balans ook altijd :9

Deel Deze Pagina