[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Of je koopt de complete edition in de winkel/webshop met alle DLC, zal goedkoper zijn dan alle DLC los kopen :+

2. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Een aantal maanden geleden was er een aanbieding. Persoonlijk vind ik de tweede DLC (met Joe) leuker dan de eerste. Met Jimmy lijkt het allemaal veel op herhaling (iets minder met Joe).

3. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik die aanbieding net gemist. De enige optie om gebruik te maken van zo'n aanbieding is het Dashboard in de gaten houden? Ik neem niet aan dat je op internet alle aankondigingen van de aanbiedingen kunt vinden :confused:
    De complete serie in de winkel kopen, zou ik nog liever doen. Ik heb even op internet gezocht en er bestaat inderdaad wel degelijk een complete box hiervan. Al heb ik geen idee waar ik hem kan kopen? Suggesties?

Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  5. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Die houd ik nu in de gaten, dankjewel.
    Dan nog een vraagje: ik vroeg al eerder of je wanneer je het spel hebt uitgespeeld gewoon via mission select alle playboy's kan verzamelen en dat deze dus worden opgeteld. Dit was het geval. Nu vraag ik me af of dit ook werkt als je de singleplayer op hard wil spelen. Gaat dit dan net zoals bij bijv. Call of Duty dat hij het hoogst gehaalde niveau van een missie opslaat en je uiteindelijk wel het achievement kan halen (Voltooi de singleplayer op hard).

Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  6. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het spel begonnen met hard en heb daarna op easy de playboys en wanted posters verzameld. En ik denk ook dat je de achievement ook kan halen als je het spel op hard in eigen volgorde uitspeelt.

7. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Die playboys en wanted posters heb je verzameld d.m.v. mission select? Ik denk overigens ook wel dat je het op je eigen volgorde kan spelen. Wanneer je mission select aanklikt, zie je ook een brons of gouden ''medaille''. De hoogst behaalde moeilijkheidsgraad dus..

8. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Wanted posters heb ik inderdaad via mission select gedaan. Soms zocht ik in een sneeuw level naar posters, soms wat verder in de tijd waar de auto's wat harder kunnen rijden.
    Het leuke van de wanted posters is dat ze op plekken hangen waar je tijdens de missies niet komt.

9. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet inderdaad superveel van Empire Bay tijdens het zoeken en dat maakt het echt leuk!

10. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk net dat ik geen auto's meer kan verkopen bij de haven, terwijl ik dat achievement nog niet heb. Is het mogelijk dit achievement alsnog te halen d.m.v. mission select?

11. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja.

12. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Probeer het in de wat latere levels, zoals Sea Gift. Cabrio's en grote auto's doen het altijd goed.

13. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ik zeker proberen. Voor de zekerheid speel ik het spel eerst even uit. Kan ik dan met mission select nog wat achievements halen en natuurlijk de playboy's verzamelen:thumbs:

Daar ben ik overigens nu mee bezig. Net de singleplayer uitgespeeld en ben dus nu d.m.v. mission select de playboy's aan het verzamelen en natuurlijk de storyline op hard uitspelen. Ik vraag me wel af of ik hem zo maar uit kan zetten, wanneer ik geen zin meer heb? Of kan dat alleen nadat je het chapter hebt voltooid?
    Soms saved hij hem natuurlijk wel.. maar kan ik hem dan gewoon uitzetten en dan later op resume game klikken? Daar staat namelijk ook nog het spel onder die ik net heb uitgespeeld. Kan ik die dan niet meer spelen? Daar staat namelijk nog een auto in waar ik heel veel in heb gereden. Die heb ik nog nodig voor dat ene achievement.

Laatst bewerkt: 21 apr 2011
  14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Al flink wat uurtjes zitten spelen, game is tot nu best simpel. Wanneer wordt ie moeilijk? :+

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je hebt hem toch wel op hard staan he? In chapter 14 en 15 wordt het trouwens moeilijk. :+

16. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk op Hard beginnen, de game is maar af en toe moeilijk!

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Duh, tuurlijk staat ie op hard.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kut Mafia... Ben ik nou alweer al mijn shit kwijt? 8)

/zit in chapter 12...

Ik heb niet eens cash om mijn auto te repareren. Ik heb nog maar 3 wielen godverdomme! Dat wordt weer autotjes persen.

Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je moet gewoon een paar wapenwinkels overvallen. Daar krijg je soms wel 550 van. En ik heb zelfs zonder wapens een wapenwinkel overvallen. Gewoon gaan vechten met die dude, hem knock-out slaan, rob cash register en ervandoor. 3 keer doen en je bent binnen.

20. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op hard schiet die eigenaar met altijd met een shotgun overhoop, dus ik zou juist van buitenaf die eigenaar eerst kapotschieten en daarna de shop snel leeghalen. Ik kreeg meestal 700+ uit de kassa

Deel Deze Pagina