Ik heb met elke character een fatalitie,x-ray move & beide grabs gedaan, maar heb de behorende achievments nog steeds niet ... Sommige fatalitie's deed ik in versus mode en andere weer in ladder. Iemand tips ?
Zeker weten dat je echt iedereen gehad gebt? Gister ook de fatalityachievement gehaald voor iedereen maar ik kreeg hem wel nadat ik ontdekt had dat ik 2 babality's was vergeten.
Precies! Als je bijna overspannen lijkt te raken, moet je het spel maar uitzetten en verkopen. Mortal kombat is gewoon weer lekker pittig zoals de oude delen uit de jaren 90. Het lijkt wel of spellen tegenwoordig geen uitdaging meer mogen hebben, alles moet binnen een paar uit uitgespeeld worden. Beetje jammer...
Ohw.. dat verklaard een heleboel je moet dus elk type fatalitie doen met iedereen ? dus de 1e &2e + babality & eventueel stage fatalitie ? Ik dacht gewoon van elk personage willekeurig één fatalitie
Haha idd Maar de achievement voor X-ray zou wel moeten verschijnen als je die met iedereen hebt gedaan,zelfde voor de grabs(wel beide grabs doen)
pff dat is dus best wel een klus, en het vervelende in mijn situatie is dat ik dus ook daadwerkelijk willekeurig een fatalitie heb gedaan.. dus er zit ma een ding op alles opnieuw doen met iederen :{ zal me vriendin leuk vinden.... Maar de x-ray moves weet ik dus wel 100% zeker dat ik ze zeker allemaal gedaan heb maarja ook dat heb ik dus weer of in versus of ladder gedaan komt goed. ohja nog één ding ik heb wel de achievment gehaald dat ik met elke personage de game heb uitgespeeld. maar ik heb niet elk alternative costume, deze speel je normaal toch vrij als je de game finished met iemand. Of moet ik verder zoeken op de Krypt
Ik kom gewoon niet meer aan MK toe Het blijft zulk mooi weer steeds, zit vaker steeds buiten. Het is ook zo bloedje warm hier waar me xbox staat
Je kan makkelijk checken welke fatality je hebt gedaan adh van je movelist. X-ray moet niet uitmaken of je die in ladder/story/versus of online doet volgens mij. Je hebt de costums wel unlocked in de nekropolis? zoja dan moet je idd ff zoeken in de Krypt.
Klopt ja dat kan ik idd makkelijk terug vinden in de movelist, uhm ik heb in de nekropolis als het goed is bij iedereen iets unlockt bv bij nightwolf zijn bijl, dat wil ook zeggen dat je de alternative costume hebt unlocked toch ?
Bezig met het uitspelen op expert om de Achievement binnen te slepen. 5 tegenstanders verslagen en dat ging nog wel, maar dan wordt het echt moeilijk! Iemand tips? Ik speel overigens met Scorpion (Makkelijkste character om mee te beginnen.) Snel alles onder de knie.
hiervoor zou je ook raiden kunnen gebruiken, continu telporten en een uppercut geven, believe me shao kahn op Max diff is echt nie normaal meer, die man sloopt je echt, tenminste mij :{ succes in ieder geval
Jonge Quote dan een van mn andere posts als je zoon reactie erbij zet. Ik vroeg dat gewoon af, omdat ik letterlijk andere dingen in youtube video zie (zoals dat hij health terug krijgt na elke kill) Verder heb ik gewoon geen idee blijkbaar hoe ik die bosses kan aanvallen behalve steeds snel achter hun te springen en in hun rug te slaan, als ik namelijk van voren aanval, negeert zoon boss mn aanval compleet en sta ik dus open voor een harde combo. Challenge in een game vind ik trouwens niet erg, het is meer de manier waarop! Bijv. Ladder op Expert is echt heel moeilijk voor me, maar vind de stijl waarop de AI (op bosses na) spelen gewoon wel heel vet, en kan ik zelfs nog wat van leren etc.
ghehe nee joh ik heb hem ook nog niet, heb hem wel bijna een paar keer k.o gemaakt, maar telkens geeft hij me net de laatste fatale tik, dusja na 6x proberen werd ik er ff helemaak gek van, probeer t vanavond nog een keer haha
Ik heb een paar babalities geprobeerd in de versus mode en de fatality tutorial, maar ze komen er maar niet uit, volgens de button log heb ik het wel juist ingevoerd? Moet je nog iets specifiek doen?
De babalities die ik probeerde waren van Ermac en Noob, het moest beide op jump afstand, probeerde met block inhouden of zonder, lukte gewoon niet. Ik zal wel iets over het hoofd zien. Vind het raar want ik heb absoluut geen problemen om de normale en stage fatalities te doen... Zal het later nog een keer proberen in de ladder.