[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie MVP, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    SFIV is qua combo's wel moeilijker dan MK. Er is meer mogelijk dan in de oude street fighters maar het is er niet echt makkelijker op geworden (imho)

verschil is natuurlijk wel dat je SSIV al voor een prikkie kan kopen en MK net nieuw is.

Maar als je gewoon een beetje lekker casual om je heen wilt beuken en vooral SP wilt spelen dan denk ik dat je misschien wel beter af bent met MK. Ook al is SSIV misschien technisch de betere game. Ik ben zelf in SF een beetje afgehaakt omdat ik er teveel tijd in moest steken om weer een beetje niveau te krijgen. Dat zul je in MK minder snel hebben denk ik.

Maar ik zou vooral naar de stijl kijken. Vind je de cartoony stijl van SF leuk of ga je voor de cheesy gore van MK

Laatst bewerkt: 22 apr 2011
  2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    gears 2 heb ik en GoW3 beta begint maandag en die koop ik zeker!
    net als halo en GoW wil ik goeie story en goeie multiplayer zodat de game niet in de kast gaat

Games die ik GA kopen:
    Gow3
    BF:BC2
    A: Brotherhood
    Borderlands misschien

3. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De gameplay van Street Fighter II Turbo HD Remix is eigenlijk hetzelfde als de gameplay van SSFIV. De gameplay is wel lastiger en het duurt lang voordat je alles onder de knie hebt (als je je al focust op eén character) maar ik denk dat als je er wat tijd in zal steken het wel een leukere game is dan MK. ;)

4. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    AC:B en BF:BC2 besteld

is er misschien ook nog een andere game die niet snel de kast in gaat(net als reach goeie multiplayer blijft leuk)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Om nog even terug te komen op mijn MK vs SSFIV keuze... Ik was Marvel vs Capcom helemaal vergeten. Waar valt die? Niet erg dat ik em ben vergeten en ik heb dus onbewust gelijk de 2 beste fighters ertussen uit gepikt, of is het een schande en moet ik die ook gaan overwegen?

Op dit moment ga ik denk ik iig voor MK vanwege de lagere instap moeilijkheidsgraad en meer SP content. (en misschien zelfs alsnog SSFIV erbij voor het bezoek met tere zieltjes. Zavvi heeft em erg cheapo.)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    MvC3 heb ik ook gekocht maar eigenlijk nog amper aangeraakt. Vind het minder leuk dan SF4

Het is sneller,simpeler hectischer en cheaper dan SF4.

Ik zou hem niet als alternatief boven SSF4 aanraden.

Ga zelf denk ik morgen ook MK halen bij de gamemania. Ze hebben volgens mij weer zon actie dat je 2 oude kutspellen mag inruilen en dan een nieuwe game voor €35 mee krijgt

SSF4 is trouwens nu 10 pond bij zavvi, dus mocht je na MK toe zijn aan iets diepers kun je die altijd nog voor een prikkie op de kop tikken

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    SSF4 krijgt wéér een nieuwe versie namelijk de Arcade Editie(AE), 4 nieuwe characters, wat gameplay veranderingen, verbeterder online modes(onder andere een meer uitgebreide replay functie), nieuwe alternate costumes.
    Dus ALS je overweegt SF4 te halen, misschien nog even wachten, game word ook rond de 30 euro.

Van de 3 is MK veruit de makkelijkste om gewoon op te pakken en spelen en heeft wat meer te bieden kwa content naast online(zoals je al zei)

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij kun je met SF blijven wachten op nieuwe edities. 8)
    + de XBLA HD Remix.

Dan kan ik denk ik beter nu gewoon op die aanbieding van Zavvi springen dan weer te gaan wachten. Mocht ik het helemaal geweldig vinden kan ik altijd nog die AE nemen. Eerst maar eens kijken of ik het wat vind.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Need I say more? _O_

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, je tags fixen :+

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude hoe snel kan je reageren :+ Ik had het letterlijk binnen 5 seconden al gefixed.

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb een vraagje..welke spellen worden nog regelmatig online gespeeld.
    ik wil weer online gaan spelen, maar heb niet het volledige budget voor games (dus geen nieuwe) dus welke afgeprijsde games worden nog goed online gespeeld.
    ik denk zelf aan red dead redemption en of medal of honor.
    zou lullig zijn als ik red dead aanschaf, online ga..en sta daar in mijn eentje in het wilde westen (forever alone)

13. Seh

Seh Guest

Fifa 11, Halo: Reach, Call of Duty, zijn wel aanraders om online te spelen.

14. NLVentouxx

NLVentouxx New Member

Leuk Bevonden:
    0
    CoD niet echt dus :p veel schreeuwende pubers. BFBC2 is nieuw niet duur en heeft goede gameplay, zelfde geld voor Reach & Medal of Honor. Maar wil je knallen online of wat anders?

15. Seh

Seh Guest

Ben ook geen fan van COD, maar ik weet de voorkeuren niet van heuft.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    qua oudere titels die nog steeds fanatiek online gespeeld worden zit je altijd goed met CoD. De laatste 4 delen van CoD worden nu nog meer online gespeeld dan bijv Homefront of Crysis 2.

Zelfde geld voor Halo 3 en Halo Reach.

Medal of Honor is zo goed als uitgestorven. Als je wilt knallen maar geen zin hebt in Call of Duty kun je veel beter Battlefield Bad Company 2 kopen

Hier is de top 20 van meest gespeelde games op dit moment

http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-20-xbl-chart-cod-rules-homefront-falters

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    In b4 ninja edit :cool:

18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik was inderdaad mijn voorkeur vergeten. maar shooter heeft toch wel mijn voorkeur.

ok..bedankt voor de reacties..ik ga die lijst een rustig bekijken.

Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  19. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Halo reach zeker dikke aanrader vette campaign + vette multiplayer
    ook vet is dat ze steeds na 2 maanden een extra update bijv. een extra playlist(zie griffball, action sack enz)

Maar is BC2 niet saai want het is net CoD?
    wat zijn de verschillen en wat maakt BC2 awesome :D

20. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja halo reach ziet er ook top uit..en zeker wel iets waar ik van hou.

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina