Burnout Paradise [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PePzi NL, 12 mrt 2008.

1. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ga het spel binnenkort ook maar weer eens online spelen:cool: Moet sowieso nog een paar achievements online (o.a. 50 fotos). Verder ook maar een keer de singleplayer voortzettenO-)

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    I'm in! Add G Jun1OR

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee dank je.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Namechange van Gangstaboy01 naar G Jun1or? 8)

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Na 2 jaar toch maar de Ultimate Box gekocht voor een beetje afwisseling met Blur. Ik wilde hem destijds al halen maar het is er nooit van gekomen door de andere releases. De demo had ik destijds aardig kapot gespeeld dus het moest er ook wel eens van komen, helemaal nu Burnout 3 ook niet meer online kan. Beter laat dan nooit :)

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De demo was inderdaad erg nice en met de Ultimate Box (daar zitten toch alle DLC's in?) ben je tientallen uren kwijt. :thumbs:

Dit is ook een game die ik nog altijd eens wil kopen, maar aankomende week is alweer gereserveerd voor Fifa World Cup 2010 en Splinter Cell: Conviction. :9

7. bartmanias

bartmanias Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij the ultimate box zitten niet alle dlc's inbegrepen.
    Je kan nog nieuwe voertuigen en een stukje extra level kopen volgens mij.

8. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ja klopt, zit eigenlijk alleen een waardeloze uitbreiding bij:+

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb weliswaar de normale versie, maar laten we eens wat gaan racen binnenkort. :b:

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Is goed :) Ik heb hem morgen, als het goed is, binnen dus dan kan ik nog mooi even een week spelen voordat de Reach bèta uitkomt.

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Inmiddels de A Class Licence unlocked maar die events zijn echt te simpel. Je kan 10x in één race crashen en alsnog makkelijk eerste worden. Ik rij daarom ook alle races maar in een grote agressor auto, wat niet eens mijn snelste auto is, om het nog een beetje lastig te houden. Hetzelfde geldt voor de andere events zoals stunt run, waar je pas na een eeuwigheid boven de 100.000 punten moet komen en ook dat is ontzettend makkelijk. Het had van mij wel iets vroeger wat lastiger mogen worden, vooral de races want die auto's van de tegenstander zijn erg langzaam. Ook het crashen is nog wel eens frustrerend, dan mis je duidelijk een boarding of auto en opeens knal je er alsnog tegenaan.

Verder heb ik er weinig op aan te merken en het is jammer dat ik hem nu pas heb gekocht. Van het weekend ga ik wel even online, het is toch boutweer.

Hoe kan je trouwens zien welke events je al gedaan hebt? Ik zie amper verschil tussen de icoontjes waardoor ik regelmatig een race start die ik al heb gedaan.

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18

Events worden nog wel wat lastiger volgens mij, tenminste dat je meer autos moet crashen en meer stuntpunten moet halen. Verder vooral tijdrovend, ik moet nu mijn elite license en bij alle events staat dat ik ze nog moet, weet ook niet of het klopt maarja :+

anyway, online is echt _O_ vooral die challenges zijn met meerdere personen geweldig (als iedereen begrijpt wat de bedoeling is tenminste :+)

13. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrij simpel vraagje: waar kun je bekijken hoeveel takedowns je al hebt gemaakt?
    Vrij dom vraagje: hoe kun je online|:-

14. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Online takedowns en stats kun je hier vinden. Ik weet niet of je offline takedowns kunt zien, wel heb je als je start drukt in de game de mogelijkheid (RB en LB door verschillende tabs scrollen) je offline stats te zien. Daar staat het eventueel.

Online kan je heel makkelijk door in de game zelf de D-pad naar rechts te drukken, je krijgt dan een dropdown-menu waar je o.a. een online freeburn kunt opzetten of joinen.:)

15. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De offline takedowns kun je ook zien door de link die je had gegeven. Online is ook gelukt.. hele tijd naar gezocht, terwijl er groot staat dat je kan switchen met LB en RB :lol:
    Bedankt voor je hulp_O_

16. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dudes, ik heb een probleempje, ik had een tijdje geleden deze game gedownload met die gratis psn+ shit. Toen der tijd kwam er geen geluid uit, maar door de hitte en alles had ik het al snel gehad en heb ik de hele bende verwijderd.

Nu heb ik de game echter op disc gekocht en nou krijg ik nog steeds geen geluid! Alle games doen het gewoon met geluid, als ik de disc van burnout erin doe dan hoor je zelfs het intro deuntje maar als je de game opstart hoor je helemaal niks meer.

Ik heb op internet gelezen dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem en er wordt gezegd dat je je geluid moet veranderen naar stereo inplaats van DTS ofzo. Maar waar the fuck kan je dat doen?

Hulp zou erg welkom zijn want niks vervelender dan een game zonder geluid spelen.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heb je je receiver niet geforceerd op DTS staan?

18. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die instellingen vinden? Ik heb sowieso geen surround set aan me playstation aangesloten. Ik krijg al me geluid gewoon via me tv. Ik heb me playstation met een HDMI kabeltje aan me playstation verbonden en that's it.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan moet je de audio output van je PS3 aanpassen, die zit gewoon onder settings in de XMB

20. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Oke ik ben uiteindelijk hier gekomen:

Ik heb DTS etc allemaal uitgevinkt maar hij doet het nu nog steeds niet. Ik ga vanavond fftjes alle data van de game opnieuw installeren en als ie het daarna nog steeds niet doet hoop ik dat jullie nog een strak idee hebben, want ik zit er echt door heen.

Laatst bewerkt: 1 jul 2011

Deel Deze Pagina