[XOne] Portal 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 mrt 2010.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb nu alle SP achievements binnen.

Iemand die zin heeft om de MP te proberen vanmiddag? :cool:

2. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    vind het zo geniaal:
    dat in het begin als je glados daar ziet liggen en ze weer to t leven komt dat die dude gaat brute forcen :') A A A A A A

3. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd een geniaal stukje :D

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, ik heb wel zin om de MP te proberen :D

/Edit: Ik wil nu alle SP achievements gaan halen, maar moet ik serieus dan elke Chapter van voor af aan opnieuw beginnen?

Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  5. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yups.

6. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee hoor, gewoon 'new game' kiezen en de chapter spelen waar je de achievement voor wilt halen;)

7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat bedoeld ie ook. :)

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmm, het valt wel mee achteraf. De meeste puzzels zitten nog in mijn hoofd dus ik ren er zo doorheen :) Alleen nog de tv's en het schilderij zoeken.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Lang geleden dat ik zo erg heb genoten van een game. De hele sfeer is echt geweldig, net als de personages _O_. Ook voor het eerst dat er imo echt humor in een spel zit, veel moeten lachen om de dialogen.

De puzzels waren voor mijn gevoel wel iets simpeler dan die van Portal (hoewel dat inmiddels wel lang geleden is), maar wel erg leuk. Al met al is het voor mij echt één van de, zo niet de, beste spellen op de 360.

Had trouwens wel een gare bug/shortcut gevonden. Op een gegeven moment wist ik niet waar ik heen moest, maar kon ik precies van één punt een portal schieten in een nieuwe kamer. Toen ik daar kwam waren er twee buizen waar geen spul uit kwam. Uren bezig geweest om uit te vogelen hoe die aan moesten en uiteindelijk opgegeven. Paar dagen later hulp gevraagd aan m'n broertje en bleek dat ik via een andere route die kamer in moest komen :p

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Wat een heerlijke game is dit weer. Zit bij de 360 versie ook die interactive teaser voor Super 8? Die is best tof gemaakt.

11. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het had van mij ook nog wel langer en moeilijker gemogen maar qua verhaal is het eigenlijk wel perfect zo.

Maar wat challenge rooms DLC is welkom. Met wat flink moeilijke gel puzzels, die vond ik erg leuk.

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    So true. Ondanks dat het supervet is, was de eerste Portal moeilijker.

14. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Heb vrijdag de 1e portal uitgespeeld, maar daar zitten maar 2, max 3 moeilijke levels in.

De laatste 2/3 levels... de rest was meer tutorial.

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Komt waarschijnlijk ook omdat het hele concept van portals toen nog nieuw was. Nu loop je een kamer in, kijkt waar je portals kan schieten en dan los je ze vrij snel op omdat je die logica al snapt.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik ben nu al een behoorlijk stuk in Chapter 6 en wat een superervaring is dit weer! Sfeer is gewoon geniaal en de graphics zijn nog steeds goed, wat best knap is voor een best oude engine. Als iets lukt en je door de lucht vliegt blijf ik nog steeds een adrenalineshot krijgen, zo awesome is dat gewoon, maar de gameplay is idd niet echt pittig te noemen. Ik heb tot nu toe maar 1 keer gehad dat ik echt ff helemaal vast zat.

Hoeveel chapters zijn er trouwens in totaal? (eventueel in spoiler voor de mensen die dit niet willen weten.)

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    9 chapters.

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Heb ook echt genoten van deze game. Hoop dan ook dat er nog wat DLC uitkomt. Een 2e playtrough is bij zo'n game namelijk niet echt interessant.

19. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Iemand die mij kan helpen met die hug 3 mensen uit je friendlist? Khep der nu 1tje dus als mensen de achievement ook nog nodig hebben add Tha Pielius maar!
    Moet ook nog die professor portal achievement maar die word wat lastiger denk ik..

20. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK ZIT VAST :p

Deel Deze Pagina