[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Twee zou ik zeker spelen. Heeft de nodige prijzen gewonnen en bovendien speelt die een stuk vlotter. Helaas wel minder RPG elementen, maar dat moet jezelf maar ervaren. Actie daarentegen vind ik wel erg vet, de laatste 10 seconden van de game doen het hem helemaal. :thumbs:
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    True, al een aantal keren meegekeken en de actie is een stuk vlotter. Wat bedoel je met minder RPG elementen?
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Minder looten, minder customizen van wapens en armor etc. :)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Laatste 10 seconden? Ik heb de game vorig jaar uitgespeeld,maar wat bedoel jeprecies? Ik kan me even niks heugen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Zie spoiler:
    Je ziet de Reapers immers verschijnen, met duizenden tegelijk.


    @ AVHAHA: Er valt veel minde te verdelen qua punten etc. Ook het aanpassen van enkele instellingen, zoals in deel I, ziet niet in deel II. Het heeft vooral met je Shepard en zijn teamgenoten te maken.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Als je van plan bent Mass Effect 3 te spelen dan moet je gewoon 1&2 gespeeld hebben, anders zie ik het nut er niet echt van in. ;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dat betwijfel ik omdat EA de uitgever is en we weten allemaal hoe dat kan aflopen. Net wat je zegt: Eerst zien dan geloven.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Ik zit te twijfelen over mijn LI voor mijn ultieme playthrough die ik ga gebruiken in ME3


    Zal ik voor Ashley gaan? Of toch Liara? Of zal ik in deel 2 voor een andere gaan?
    Persoonlijk denk ik dat Liara met het gebeuren rond de shadow broker (moet de DLC nog wel kopen en spelen tho') het meest nuttig gaat zijn. Maar een partner die eventueel Spectre gaat zijn of een partner die bij Ceberus hoort is ook niet echt verkeerd.. Tali heb ik al in 1 van mijn playthroughs en dat mijnwijf hoef ik niet en lijkt me nutteloos. :D Iemand tips en uitleg over hun keuze? :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 apr 2011
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    :{

    Dragon Age 2 was inderdaad een fiasco, maar voor de rest doet EA het i.t.t. jaren geleden al een stuk beter.

    Wilde dit weekend weer een nieuwe playthrough doen van ME2, maar dan op de PS3 met alle DLC, is PSN down :mad:
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik doel vooral over het algemeen, want bij toppers als Mass Effect I en een mindere topper als Medal of Honor viel nog een hoop te verbeteren. Neem trouwens ook de Fifa's maar als voorbeeld, daar kan nog een hoop in verbeterd worden hoor.

    Ik vond trouwens DA 2 wel erg goed. Verbazingwekkend grafisch zelfs een stuk beter dan DA: O, en beide heb ik op een HD TV gespeeld. Naast dat heb ik in DA: O ook meer last van bugs gehad dan in het tweede deel, just you know. ;)
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het verschil tussen developer en uitgever is jou ook niet helemaal duidelijk of wel?
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Gast, FIFA 11 is op dit moment veruit de beste footy van deze generatie qua gameplay en dat is waar games om draaien en waar de meeste mensen die games voor kopen. Mass Effect 1 was één van de beste rpg's van deze generatie, met uiteraard wat bugs, maar dat is bij elke rpg tegenwoordig het geval. Medal of Honor heb ik niet gespeeld.

    Overigens heeft EA alleen de PC versie van ME I uitgegeven bedenk ik me net.

    EA is goed bezig de laatste jaren mijn inziens, dat eeuwige gebash op EA vind ik maar een beetje lame. ;)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij heel vee nieuwe info over de planeten in ME3, en ook een aardige spoiler over space battles. Ik zou hem niet lezen, ik deed het helaas wel. De info over de planeten klinkt super. heh fuck...ik had deze thread en gewoon ME3 nieuws allang moeten negeren. De info over die homeworlds van bepaalde rassen is wel erg nice.

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=427936
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  15. Seh

    Seh Guest

    Ik ben gestopt met lezen na het eerste gedeelte:
    New Confirmed Characters:
    -Tali: Has unfinished business with Shepard.
    -Jack: Had a character redesign. Was a popular romance option.

    Confirmed Part of Squad:
    -Liara
    -Garrus
    -Kaiden/Ashley (Has achieved Spectre status)
    -James Sanders

    Present:
    -Admiral Anderson
    -EDI
    -Joker
    -The Illusive Man
    -Mordin (The plot dictates that he stays close to Shepard)
    -Legion
    (And, from Game Informer earlier, Wrex)

    Persoonlijk hoop ik dat Mordin, Legion en zeker Wrex ook nog terug komen in mijn squad.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies man, ik snap eigenlijk ook niet waarom er gelijk al zo krankzinnig veel spoilers naar buiten komen. Had Bioware juist niet gezegd dat ze veeeeeel minder gingen spoilen deze keer?
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom heb ik [SPOILER1]Wrex[/SPOILER1] ook afgemaakt in ME 1:'-(
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wacht even...welke saves tellen nou echt mee voor ME3...ME en ME2 beide of alleen ME of ME2?
     
  19. Seh

    Seh Guest

    De uiteindelijke playthrough van ME2 kan je importeren. Als jij je ME 1 save hebt gebruikt om te beginnen met ME2 tellen beide dus mee. ;)


    Echt ?! Hoe kan dat nou, veruit de meest badass squadmate evar. :eek:
    Oh trouwens, je kan er wel wat aan doen..
    Even googlen op 'Mass Effect Save Editor' of iets dergelijks en je kan zo alles aanpassen. :cool: Weet niet of het helemaal legaal is, maar het werkt goed. Maatje van me heeft dit ook gedaan.

    Ik zit trouwens weer helemaal in de game, ik heb zojuist mijn Mass Effect 1 playthrough afgemaakt. Ik heb
    Ik heb Ashley Virmire laten overleven, die andere gozer vind ik maar niks.
    De Rachni laten leven, hoop dat ze een leger kunnen vormen straks in ME 3.
    Liara als LI genomen, information is power. :cool:
    Wrex uiteraard gewoon laten leven.
    The Council ook laten leven, in de andere save heb ik dat niet gedaan en Anderson gekozen.
    Nu heb ik Udina als Council lid gekozen, die kan vast wel wat uitrichten tegen de andere Council leden.

    Nu op naar Mass Effect 2, again. :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2011
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, ik heb net Mass Effect 1 nog een keer helemaal uitgespeelt, en ga nu deel 2 nog een keertje doen, en met het importeren van je save game uit ME1 valt me ineens iets op;

    (is niet echt een spoiler meer lijkt mij maar just in case in spoiler tags)

    [SPOILER1]Ik heb Kaiden dood laten gaan op Virmire. In je overgenomen savefile staat er bij je service history (waarin al je belangrijke beslissingen staan van deel 1) bij Kaiden Missing In Action en niet Killed In Action.....zou het een hint zijn naar een eventuele terugkeer in deel 3?? (als adversary lijkt mij dan):eek:[/SPOILER1]
    Dat zou wel cool zijn IMO!:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina