Javascript noob/expert gezocht om een rekenmachine te maken met wat functies, ik geef er €15 voor Jquery is best simpel omdat het knip en plak werk is.
Ik heb geen vraag over webontwikkeling, maar ik denk dat de mensen die vaak in dit topic komen mij vast kunnen helpen! Normaal heb ik van die groene lijnen in Illustrator, paden. Heel makkelijk als een schema of model wil maken. Maar nu zie ik die lijnen nergens? Iemand die me kan helpen?
Dan gebeurt er niets... ik heb CS5 btw. Draai het op Windows 7. EDIT: Ik heb, om het uit te proberen, drie vlakken. Ik wil dat de bovenkant van deze vakken, gelijk is aan elkaar. Ik heb weinig ervaring met Illustrator, maar normaal kan ik ze heel makkelijk bij elkaar zetten zoals ik wil. Die paden en ankerpunten verschijnen, inclusief een groene lijn. Dan sleep ik vormen naar elkaar toe en kan ik ze via een bepaald pad, heel makkelijk gelijk aan elkaar plaatsen. EDIT2: Nvm, gevonden... slimme hulplijnen stond uit.
Wauw! Ja inderdaad zoiets. Hoe ga ik dat fixen? Edit: Heb het al, dankje! http://net.tutsplus.com/tutorials/javascript-ajax/build-a-top-panel-with-jquery/
Ait daar ben ik weer. Ik zit nu weer met een php programmeer probleem. Ik heb een script dat een random row uit de database pikt. Wat ik wel hebben is dat het niet helemaal meer random is maar dat er naar 1 bepaalde voorwaarde wordt gekeken. Namelijk dat een bepaalde waarde van een colom er niet bijstaat. Bijvoorbeeld: Mijn IP is 62.194.21.180, nu moet de script een row uitkiezen waarin de de waarde 62.194.21.180 niet in de colom IP staat. Hoe kan ik dit het best technisch gezien realiseren? Ik ben namelijk zo bang dat alles te langzaam gaat als ik de script opnieuw laat zoeken wanneer er een verkeerde row is geselecteerd(IP staat er namelijk al bij). Het is best belangrijk dat meteen de juiste row wordt gekozen, bespaart een hoop tijd namelijk.
Dat kan je het beste met SQL oplossen. Zonder te weten hoe jouw database eruit ziet kan je iets doen zoals: PHP: SELECT naam, adres, woonplaats FROM mijnTable WHERE ip_address <> '192.168.1.1'
Moet voor school met hele Google Sites gebeuren werken om daar eens mee te maken hebben gekregen.. Nou het is 1 grote ramp. En dan mogen we ook nog eens via Google App Engine een gastenboek erin gaan gooien. 1 grote ramp als je dit 'even' heel snel moet doen allemaal.
Dat kost toch geld? @Dokter Gonzo: Thx voor je hulp man, je bent een echte eindbaas. Je vorige tip had me ook goed op weg geholpen. Als je nog wat tips hebt hoor ik het graag, technische dingen is niet iets wat ik makkelijk van nature doe.
Tot 10 applicaties is gratis. Maar eerlijk gezegd vind ik veel dingen van Google goed in elkaar zitten behalve het hele Google Sites en App Engine gebeuren.. Wat een ramp is dat zeg! Doe mij maar een gewone host + ftp account. :/
Dat kan inderdaad ook en wordt ook in andere talen gebruikt voor "not equal to". Alhoewel bepaalde (oude) database engines != niet herkennen als operator, maar nu ben ik aan het muggenziften.
Oh nice, een programmeur heeft misschien interesse om me te helpen. Nu bestaat het team uit een visual artist, een techneut en een web marketeer(moi). Wat ontbreekt er nog?