[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Jaren 90. :+
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dan kan het zo zijn dat je het stukje vergeten bent door al die tijd want het is toch wel een heel tijdje terug namelijk.

    dat is alleen maar goed though want nu zal je zeker weten wel meer genieten van OOT 3D om dat je een aantal dingen gewoon vergeten bent :+.
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257

    Cool, dat zou enorm tof wezen!.
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    De game is af, nu wachten tot 17 juni! :+.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Game is al op meerdere platvormen uit gekomen. Persoonlijk ben ik een grote fan van deze titel maar 3D voegt sowieso voor mij niks toe aan geen enkele game. Daarnaast is dit ook geen titel die je grafisch moet of kan upgraden.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    [yt]3avXA-S4NrU[/yt]

    [yt]LzMMxIbkcmk[/yt]

    '3D'-sound in de nieuwe opening. :cool:
     
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ze zijn toch wel verschillend van elkaar, de OOT 3D filmpje duurt ook nog eens even 5 secondes langer, het eind stukje is wat langer :+.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik kan niet meer wachten. :mad:
    Miyamoto, als ik 2 tientjes meer betaal, krijg ik hem dan een maand eerder? :+
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    2 tientjes meer maar? ik zou zelfs veel meer geven! :+.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon Zelda disk in de Wii flikkeren ;) Kun je vandaag nog precies het zeflde spel spelen.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Dat is toch heel wat anders. Geen 3D, geen extra content, geen vernieuwde graphics, geen portability, etc.

    Overigens hoop ik nog steeds op een Majora's Mask remake, want de versie op de virtual console heeft verneukte audio. :mad:
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    3D zet je voorop omdat je dat het belangrijkste vind?
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Op een handheld genaamd 3DS lijkt me 3D toch best een belangrijke zaak. Daarnaast geeft het toch een nieuwe dimensie, als het goed gedaan is, zoals hier klaarblijkelijk. Anders kan ik hem net zo goed op m'n N64 gaan spelen.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het zou ook zo kunnen zijn dat je een draagbare remake belangrijker vind? Dat is namelijk wat het voor mij is. 3D vind ik niks en het werkt niet eens goed. Je moet echt recht boven het ding blijven hangen. Daarnaast zie ik voor de games die ik in 3D geprobeerd heb geen enkele meerwaarde.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Moet 3D dan gelijk een gameplay-technische meerwaarde hebben? Tuurlijk is portable ook belangrijk, maar ik vind de enorm verbeterde graphics ook enorm belangrijk. Anders had men het weer afgeschilderd als goedkope port.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De 3DS versie ziet er echt zo goed uit! Geluid klinkt trouwens ook super! Kan echt niet wachten op deze game. Ow was het maar 17 juni!
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee aangezien voor mij helemaal niet had gehoeven. Grafische update was voldoende geweest. Zelfde had ik bij de DS. Stylus only games liet ik mooi liggen. Leukste games vond ik de games waar ik geen stylus nodig had :)
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 keer op de 3DS gespeeld maar ik kreeg nog geen harde plasser van het 3D effect. Ik haal de 3DS icm Zelda maar sluit niet uit dat ik de 3D slider helemaal uit zet zodat ik de hoogst haalbare resolutie heb ^^
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik zie het 3D meer als een extra, het is leuk en zoals Miyamoto al in een bericht zei is het best om de cutscenes in 3D te bekijken want het is beter/mooier blijkbaar in 3D.

    ik heb het al vaak gezegd... maar ik kan echt niet wachten op deze titel, OOT 3D is niet grafisch hetzelfde als de N64 versie, door de grafische vernieuwing voelt het een beetje aan als een nieuwe game naar mijn mening.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Naast die AR game en Faceraiders heb ik ook nog geen game gespeeld waar ik écht blij word van het 3D effect. Sterker nog, bij het minste of geringste bewegingkje moeten je ogen weer scherp stellen. Bij mij staat de 3D slider dus ook gewoon hooguit op de helft.

    Neemt niet weg dat ik erg blij ben met mijn speeltje en niet kan wachten tot vandaag of morgen Rabbids op de deurmat valt en over een dikke maand Zelda! (en MGS, Starfox, Kid Icarus, Mario, Ninja Gaiden en ga zo maar door).

     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011

Deel Deze Pagina