[XOne] Mortal Kombat [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 19 apr 2011.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Heb je alle karakters al wel vrijgespeeld? Dus ook QuanChi en Cyber Sub-Zero?
    Overigens link je spel met de web-link bij Social Messaging aan de MK-site. Dan kun je bij je stats precies zien welke fatalities je allemaal hebt uitgevoerd, dus dan kun je makkelijk terug vinden welke je nog moet doen!!

Ik heb iig de X-ray en de fatality wel... die andere komt vanzelf wel een keer voorbij waaien. De fatalities wilde ik gewoon allemaal zien, dus dat was gewoon leuk. De X-ray is meer toeval geweest.

Enkel de moves met een F,F, of een B,B, of een U erin gebruik ik block bij. Het is allemaal prima gelukt merk wel de hele tijd dat jump echt maar net buiten de sweep afstand is. En dat bijvoorbeeld bij de Sweep afstand je vaak beter gewoon echt naast je tegenstander kan gaan (Zoals bijvoorbeeld bij de classic van Sub-Zero).

Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Challenge 76 net afgerond. Zitten wel wat vervelende tussen zeg. Speel op Medium gelukkig maar echt.. Sommige zijn best frustrerend! Gelukkig is het gevoel als je het haalt altijd lekker!

Iemand enig idee hoe je meer Koins kan krijgen voor de Krypt?

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Die youtube vid al gecheckt?
    20.000koins in 5 minuten,check paar pagina,s terug.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Volgens mij is de challenge tower 1 difficulty en wordt het steeds moeilijker.

5. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Nice games Zerochaos!!

Moet duidelijk gaan oefenen want jou Kabal is mij nog teveel :+

Thanks voor de info iig heb wel paar nuttig dingen geleerd en sicke combo's gezien :thumbs:

6. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de difficulty die je kan instellen bij options is alleen voor story mode :)

Heb net een aantal keer de ladder gepropeerd op Expert, onder andere voor de achievement zonder continue op hoogste niveau uitspelen.
    Dit word na je 5e of 6e gevecht echt ongelofelijk moeilijk, heel veel succes hiermee mensen :D

7. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Das zoiezo een achievement die ik gewoon niet ga kunnen halen :emo:
    Ik heb het tegen Shao Kahn spelen echt opgegeven! \o/

Iemand in voor wat n00b Kombat, voeg me toe. (heb het niet over de character, en nee ik zal ook niet huilen als ik verlies)

Laatst bewerkt: 25 apr 2011
  8. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    King of the Hill \o/.

En nice games inderdaad Sharky! Moeten we vaker doen, gewoon blijven oefenen. Komt goed!

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je mag niet blocken in je winnende ronde he voor een babality. :)

10. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou me zojuist eventjes aanmelden op themortalkombat.com voor mijn persoonlijke stats etc.. Nu moet ik dus mijn account linken met mijn unieke kode. Deze zou ik moeten kunnen generate bij : OPTIONS -> SOCIAL MESSAGING. Nu kom ik daar staat er het een en ander nu moet ik dus op X drukken om een kode te generate, maar dit lukt helemaal niet ?

Ik weet wel dat ik dit pas geleden wel gedaan heb en deze code heb opgeschreven, maar deze is blijkbaar al verlopen na 1 uur..

4. WEB KODES expire after 1 hour, but you may generate a new one at anytime
    nou bij mij dus niet, hoe kan ik dan toch een code generate

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb er ook tig over gedaan! Zijn problemenmet de code.

Sommige claimen dat je eerst deafault moet doen dan save! Vervolgens opnieuw proberen. Tijdens invoeren code (zodra je hem hebt) het SM scherm open laten staan in het spel!

Ik heb het gewoon tig x geprobeerd en ineens stond die er, gewoon geluk. succes!

12. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik kan nu niet eens op X drukken om uberhaupt een code te generate he :{
    Komt dat nog wel terug een keer zodat ik het wel weer kan, of kan dit maar slechts één keer ofzo, vind het allemaal n beetje vreemd haha

Edit : Het is gelukt haha ik heb gedaan zoals Bidle hierboven vertelde, een aantal keer default doen, dan opslaan en vervolgens alles op on zetten en dan een aantal keer op X drukken. Waarna hij dan een code doet generate

Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Mijne loopt vast als ik het probeer te doen :lol:

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    [yt]sqlaU5OMsks[/yt]

15. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het soms ook een troep he dat online gebeuren, ik kon gewoon niet fatsoenlijk spelen, doe je een special move en pas na 5seconden gaat ie dat pas daadwerkelijk doen

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Die van mij liep ook vast en dat is bij de meeste gebruikers zo. Dus gewoon een kwestie van even volhouden....

17. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd net steeds uitgescholden voor noob!
    Ik verloor want hij deed constant dezelfde move, en ik kan dan niks. (Nouja en ik ben ook niet goed in MK hoor, dat telt denk ook wel beetje mee)

Maar wie is er dan de Noob, hij die alleen maar herhaalt of ik die andere dingen probeert :p
    Pauperventje :+

Ook een gast die al 1000 keer gedisconnect was.. wat is daar nou leuk aan?

18. DON EL CORLEONE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is gewoon een vies kneusje dan, zo zijn er vet veel mensen, en dan beweren ze dat ze goed zijn. Echt triest zulke gasten

19. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat het frustrerend kan zijn, maar zie het zo: Je speelt een fighting game om van je tegenstander te winnen. Op het moment dat jij of je tegenstander een zwakke plek ontdekt, wordt er gebruik van gemaakt om op deze manier zoveel magelijk damage aan te richten. Dat dit niet leuk is voor degene die dit overkomt op dat moment, prima. Maar zie het als een leermoment! Telkens wanneer jij door dezelfde aanval verliest, doe je iets niet goed. Leer van je nederlagen! Probeer off-online uit te zoeken of je de aanval waar je het tegen aflegt niet kan blokken en counteren. Op deze manier leer je je steeds beter wapenen tegen situaties die je gaat tegenkomen. En het allerbelangrijkste; lol hebben off-en online :)

20. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, maar ik speel het ook zeker voor mijn lol hoor! Het is gewoon irritant als ze zelf het eigenlijk niet kunnen, behalve die ene move, en dan mij gaan lopen uitmaken voor Noob :p

Ik heb nog amper gespeeld, dacht ga ff online kijken wat het is :D Maar idd maar even oefenen eerst en dan ga ik t nog wel eens een keer proberen :D

Deel Deze Pagina