Ik ben al sinds juli niet meer op mijn account geweest. Nu begin ik toch wel weer zin te krijgen om WoW te gaan spelen. Ik heb alles al van mijn computer verwijderd dus ik ga vanmiddag alles maar weer installeren. Ik wil eigenlijk een compleet nieuw character maken (misschien zelfs op een andere realm dan mijn main). Ik heb namelijk nog niks van Cataclysm (alleen de beta) gezien dus dan is het levelen niet meer zo saai als in de oude gebieden. Ik zit te denken om dan een Worgen te rollen omdat dan zelfs het begingebied helemaal nieuw voor me is (Goblin al gespeeld in beta). Nu eerst nog heel lang installeren en patches downloaden en dan haal ik deze week nog wel een gamecard + Cataclysm.
Ik heb WoW een maandje of 6/7 geprobeerd sinds vorige zomer, maar het werd em niet voor mij. In Cata nog een aantal raids gedaan, maar ik kon er gewoon niet in komen.. Eigenlijk vind ik het wel jammer.
Misschien moet je gewoon alleen een beetje levelen en af en toe andere dingen doen. Ik heb in de eerste tijd ook niet zoveel gespeeld, maar daarna kwam het op gang. Nu speel ik weer rustig en ik weet bijna 100% zeker dat dat ook zo blijft. Het is af en toe even inloggen, maar quests doen en dan weer eruit. Guild heeft er kennelijk ook geen problemen mee, die raiden wel door zonder mij.
Je weet dat je die code moet gebruiken he. Quote deze post maar eens. G Force heeft het ook al laten zien geloof ik, maar even een korte post.
Dan speel ik liever een andere rpg, het levelen was dood saai. De paar weken dt ik lvl 80 was en de tijd dat ik level 85 was waren het tofst. Zelfs met real life maten was WoW het niet voor mij, jammer genoeg. Misschien dat ik ooit nog eens een andere RPG probeer, die van BioWare prehaps..
4.1 morgennnn Kijken of ik direct ZA kan doen, ZG boeit me niet zo. En tijd voor HC bosses, beetje ziek van het clearen van alles op normal. Deoxis; wat voor tacts gebruiken jullie op Magmaw? Normal hebben wij altijd 1 ranged die de pillars pakt, zie alleen steeds de hele raid in alle filmpjes ranged staan etc..
Oh dat wist ik niet! Ik ben hem nu met de client aan het installeren. Staat wel dat het maar 10,4GB is? Ach ik zie het vanzelf wel. Even kijken wanneer die klaar is dan koop ik om te beginnen maar eens één maand voor 10 euro. EDIT: Nice, kan nu al spelen!
Nice dat je al kan spelen, dus denk dat die 10.4 GB nog het aantal was wat je moet downloaden. Er zal wel een detectie zitten die naar Blizzard registreert hoeveel je al geinstalleerd/gedownload hebt.
Dit is wel even wennen zeg. Kan ik op level 80 trouwens nog aan heirlooms komen? En wat is de beste spec om een Druid te levelen? Als Feral kan ik dan nog mijn Rogue zijn heirlooms gebruiken.
Je kan op level 80 zeker nog aan Heirlooms komen. Ze zijn duurder gemaakt, maar als je goed in rep en gold levelen bent kun je ze later ook via je guild aanschaffen. Guild moet wel level 10 of 20 zijn en jij moet echt een zak goud hebben. Op de rest kan ik niet een twee drie antwoord geven.
En het risico dat ik de ban van een mede XBWer op mijn geweten heb. O nee, dat kan mijn DK hartje niet aan.