[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    we zijn blijkbaar niet de enigen als we al met zijn tweeen zijn he!
    En dan noem jij het geen walbouncen, is goed.

Er moet een azijnpisser zijn die ook de slechte aspecten naar voren brengt. Want die zijn er in mijn ogen echt wel en ik ben niet de enige die dat vind. Een groot deel van de competetiefe scene is het mij eens. Sommigen gaan zelfs zo ver om gears dood te verklaren. Dat doe ik nog niet, daarvoor heb ik m te kort gespeeld nog, maar tevreden ben ik zeker niet.

Ik vind het nu leuk om te spelen maar goed is het niet. Kwalitatief gezien was en is gears 1 lichtjaren beter dan 2 en deze beta. Maarja het is een beta dus er kan nog wat verbeteren. Maar ik ben afwachtend en weet nog niet of ik m ga kopen.

http://gowforum.co.uk/showthread.php?6037-Gears-3-beta-chatter

Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    kvind geen slechte gingen over die beta.. tis voor iedereen toegankelijk door die DBS maar door de "veteranen" is die goed te counteren.

de retro blindfire mag wat omlaag, de DBS zn down ability verliezen, en een snipe op trashball om die !@&*%$& mulcher te counteren. meer punten heb ik niet te verbetering..

ben blij dat ze niet teruggaan naar deel 1.. tis een tactical cover shooter, niet een shotgun only fest

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kan voornamelijk oordelen over gears 1 en deze beta. Gears 2 zoog echt te erg op het begin en na een tijdje speelde ik het online al niet meer.
    En daarop baseer ik ook mijn mening. De shotgun voelt weer vertrouwd aan, eigenlijk bijna alle wapens die in 1 ook zaten zijn naar mijn mening nog net zo goed of slecht.
    Daarnaast zijn er ook nog eens toffe wapens bijgekomen.

Wat is er volgens jou aan deze beta dan zoveel anders al gears 1? en dan niet de levels, nieuwe wapens en dedicated servers meegenomen, maar gewoon puur qua gameplay.

edit: die link die jij stuurde :lol:
    wat zoek je dan nog verder als je de game zo haat ( niet naar jou gericht maar naar die zeikers op dat forum)

dit bijvoorbeeld: I think it is pretty wank, shotgun is ridiculously dumb, puts you full red from insane distances. Sniper is pretty class, torque bow seems to be shit as fuck again.

Maps so far seem pretty average, checkout is the pick of the bunch.

ik snap dat echt niet, torque bow die waardeloos is? welk spel speel je dan..

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    dat zijn mensen die zich niet kunnen aanpassen aan die game.. hoeveel klaagden wij vorige week maandag? en nu? nu hebben we ons beetje aangepast en spelen we zoals t moet

shotgun range is trouwens iets wat nog wat getweeked kan worden, maar ik vind het goed zo, anders komen die dbs noobs te dichtbij

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik vind die Mulcher echt onzin op die plek. Word er dan ook nooit door gekild. Misschien 1-2 keer in het eerste potje op Trashball... Zelfs noobs weten dat ze niet door het midden moeten. De gevechten zijn vooral bij de spawnpoints, vlak boven de trappen en uiteraard in het "grenade gangetje".

Als er al iemand achter de Mulcher zit, dan laat je hem daar toch lekker zitten. Je kan een grenade op hem gooien, je kan hem via de zijkant flanken , en desnoods kill je hem van midboven.

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja oke maar toen werd er gejammerd over de DBS :+
    en daar blijf ik bij, ik vind het gewoon een schijtwapen die naast het helpen van noobs en de shotgun battles om zeep helpt geen verdere functie bekleedt.
    Maargoed, ik heb nu wel geleerd om bij die fuckers uit de buurt te blijven.

Wat ook nog wel eens lachen is, om die zelf te gebruiken. :cool:

Die azijnpissers op dat forum klagen echter over dingen wat ik echt totaal niet heb gemerkt.

7. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    De dbs is inderdaad een vervelend wapen, maar soms als je hem zelf gebruik is het wel lachen want dan kill je die andere egt easy.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    wow _O_ net even 5 headshots in a row met de snipert.
    begin steeds beter te worden ermee

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach jij klaagt over mensen die klagen, zelf klaag ik nu over mensen die klagen over klagende mensen.

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de beta echt geniaal! Speelt veel lekkerder dan deel twee en ik wordt minder geownd dan toen ik vorige week deel een nog eens probeerde :9 Was vroeger best goed in deel een online, maar was het echt verleerd.

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    That's called . . .

Annoytion

Dit is klagen over mensen die klagen over klagende mensen.

12. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Een beetje wat sliv gepost had een paar pagina's terug.
    De feeling is heel anders. Het is moeilijk uit te leggen maar het gaat vooral om de movement van je character het in cover gaan rennen etc. Dat is mijn grootste bezwaar. Ook vind ik alle nieuwe wapens van deel 2 kut. De digger launcher is wel een leuke toevoeging btw, dus ik ben niet alleen maar negatief. En stopping power vind ik ook zwaar klote.

Maarja het is wel een flinke verbetering ten opzichte van deel 2, maar dat was nou niet bepaald moeilijk.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zit Warzone in de full game er wel in eigenlijk? Team Deathmatch is vermakelijk, maar mist wel de spanning van Warzone. Als enige overgebleven tegen de rest, awesome.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Niet warzone, maar execution _O_

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee hoor. geen intentie om te klagen. Vraag me alleen af waarom
    maar dat is dan gelijk klagen... prima hoor :x

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit geen klagen noemt, dan vraag ik mij af hoe een echt klagende reactie van jou er uit zie qua woordgebruik/ stijl:emo:

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik speel nu voor het eerst de beta, ik vind 'm heerlijk.

Lekker shotgunnen a la Gow 1

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gold verlopen, nog geen internet op mn Xbox, voor ik het weet is GoW3 uit, als ik mn 360 weer eens aanzet. :+

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha random woorden erbij halen :F:
    ik gaf alleen mijn mening, als jij dat klagen vind..
    prima jongen ga je gang maar kom mij niet vertellen wat ik wel en niet qua stijl mag gebruiken. Bepaal ik mooi zelf als ik zo praat, ik ben geen hoge pief of iets en zo gedraag ik me dan ook mooi niet.

20. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je eigenlijk je stats online bekijken?

Deel Deze Pagina