[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Goed lezen, ik zeg niet dat je het niet mag doen. Ik vond het gewoon grappig dat je zegt dat je niet klaagt terwijl je reactie vol (in)directe verwijten stond. Maar doe vooral wat je niet laten kan, ik gaf slechts mijn mening over jouw reactie ;).

Ontopic: Ik hoop dat we binnenkort toegang hebben tot alle game types. Ik geloof dat we alleen Capture the Leader nog niet hebben gedaan. Het zou imo tof zijn als er in de full version ook nog een paar maps zitten met een episch karakter..

Een grote battleground op een slagschip, een gevecht bij een gevaarlijke afgrond. Etc etc, als ik naar de 4 maps lijken sommige maps wel "on gears". Mag weer wat bruter!

Ter inspiratie zouden ze bv kunnen gebruiken:

Weet iemand of er op 't beta forum ook een ruimte is voor suggesties voor de fullversion of dat 't slechts aankomt op feedback op basis van de in de béta speelbare maps/ game types etc?

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kan ik die execution move doen dat je de arm van vijand eraf trekt en dan hem ermee dood slaat? Y , X en B doen het niet voor mij.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    kan alleen met locust en dan moet je je snub pakken en y drukken

maakt niet uit.. dat wapen heeft je zo down en je kan het niet altijd ontwijken als tegenstander boven campt

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben ik nou zo afgetakeld of is de game wat stroever geworden? Ik noob'm hopeloos met coveren en raakschieten.

Verder wel erg leuk maar heb toch een paar potjes moeten leechen anders haal ik die debiele aantallen van matches nooit.

En kun je aleen Cole Trashball pakkie en Golden Lancer unlocken voor de retail of ook meer?

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon netjes van cover naar cover gaan, eenmaal in 't midden aangekomen killen op de tal van mogelijkheden die er zijn. Je kan er imo ook niet echt veilig campen. Zelfs als je er met 2 gasten staat die de zijkanten coveren is 't maar muaa. 2 grenades tussen de 3 verspreide gasten in en de tenten kunnen weer worden opgedoekt :D

Gewoon veel spelen en je krijgt 't weer te pakken, ik begon zelf matig. Sowieso even kijken welke weapon set up echt past bij je speelstijl. Verder gaat het spel juist heel snel maar moet je toch ook niet zomaar op mensen afrennen.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    naja met die guys van hier hebben we best wel veel levens kunnen behouden door daar boven te campen als we nog maar 2 levens hadden. een goed team (DIE OOK SPOT GVD.. waarom doen mensen dat niet vaak!) kan daarboven wel vasthouden

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Hoop dat ze bij de full game zorgen dat bots niet de sniper etc oppakken 8)

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    je bedoelt hoop bij de fullgame niet dat bots je kills pakken!!!! zodra 1 van die mofo's een DBNO enemy ziet liggen schiet ie em af!

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vaag, ik vind 't altijd fijn als de tegenstander daar zit omdat ik dan wat "easy kills heb". Echter, ik speel vaak gewoon alleen in public team dm!. En dan kom ik ook vaak in games waar iedereen zijn eigen pad volgt.

Ik word vooral vaak gekild in 't grenade gangetje, mijn favo weapon van de map ligt daar!

Raar: ik las in 't load screen dat je bij een aan de muur geplakte grenade kan zien of hij friendly is of niet door op LB te drukken. Wit = friendly, dus wat denk je, ik zie dat hij wit is, loop er langs en ik ben dood. Lame!

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja eigen pad is vervelend. mensen die je niet reviven, niet coveren, niet communiceren. noh gears 3 is echt een team game!

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begin me wel een beetje te ergeren aan die sawed of shotgun,je begint er niks tegen als je ineens een ventje voor je hebt met zo eentje in zijn klauwen. En zelf heb ik een paar keer gehad dat ik niet gelijk een kill had met de sos, waar dat dan aan ligt..geen idee.

En met Gears is het toch altijd het beste om op de benen of het middel te richten met een shotty?

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    meer spelen dan lukt het wel... en nee vol op lichaam richten
    DBS moet je trouwens niet mee richten, gwn blindfiren

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat is de sawed off die jij bedoelt toch? En met de gnasher is het wel ok om mee te richten toch?

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja gnasher kan je wel richten, alleen ik doe t niet graag omdat je niet zo mobile bent dan.. alleen als iemand op me af komt stormen doe ik een hard aim

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik vind mijn eigen pad volgen relaxt, en ik merk dat zelfs als ik in XBW partys zit iedereen toch vaak instinctief zijn eigen weg gaat. De hele tijd achter een paar andere lopen is ook niet echt super. De hele tijd bij elkaar lopen heeft btw wat nadelen:

-5 bij elkaaar: wie flankt?
    - hoe kan je dan verschillende posities tegelijkertijd onder controle hebben
    - 1-2 grenades / boomshots of een inkgrenade en de helft is dood/ gewond

Leve de "ik verken alles, probeer veel te killen en probeer lang te leven gameplay :D, beetje Deathmatch achtig, maar dat vind ik prima ^^, in UT99 bleef ik ook nooit bij m'n team =)"

Divide & Conquer: ook een bekende naam voor een team tactic..

En ja ik weet dat als je pro matches doet mensen bij elkaar blijven, je revived elkaar, cover fire etc etc, maar tot nu toe werkte 't voor mij fijner om m'n eigen weg te gaan.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    DBS staat voor Double Barrel Shotgun. Dit is niet de sawed-off shotgun. Ik kan momenteel niet een filmpje voor je vinden waar je 't in actie kan zien. Uit mijn hoofd schiet de DBS in een horizontale lijn zijn kogels.

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dat is die toevallig wel :+

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan ook splitsen. Ik speelde gears 1 in een clan en daar was het altijd 2 daar en 2 de andere kant op. Flanken kan je alsnog doen dan :)

Iets wat van mij best aangepast mag worden is de indicatie als er iemand down is. In 1 potje waar ik solo speelde werd ik tot 3x toe niet gerevived. Dat terwijl ik naast of achter hun lag.

19. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zie je inderdaad geen pijlen van teammates of capturepoints wanneer je er met de rug naar toe staat.

Langzaam bij beetje kom je er wel steeds meer in. Begin er nu ook meer lol in te krijgen.

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het is in clan matches zelfs erg belangrijk om te splitsen, anders heb je te weinig controle over de power weapons. Altijd minstens 1 persoon naar alle belangrijke power weapons, al was het maar om de tegenstander er vanaf te houden.

Deel Deze Pagina