Heb ik ook gehad. Zal wel een hitdetectie probleem zijn. Moest soms ook 10 kogels afvuren die allemaal raak waren om een kill te krijgen. De co-op setting is idd wel ok.
Yup. Was vooral scout. Soms wel 10 kogels nodig terwijl ik op de torso richtte van 100-150 meter. Impact zag je gewoon en geen drop maar ze gingen gewoon niet liggen.
n.a.v van deze post had ik een negatievere review verwacht Uitstekend is toch de hoogst mogelijke waardering? Komt niet helemaal overeen met de rest van de review?
Heb 'm ondertussen uitgespeeld. Waar ik me in het eerste lvl echt kapot ergerde aan van alles en nog wat, heb ik me uiteindelijk uitermate vermaakt met deze game. Het is geen technisch hoogtepuntje, graphics zijn niet ideaal, en de IA zijn een stel pannenkoeken. Maar het voelt toch wel als wat je kan verwachten. Een laag tempo realistische shooter.
Moet je effe op internet speuren misschien hebben er meer mensen last van. En het vorige deel was ook 1 en al bugs dus het zal wel niet aan je xbox liggen,,.
Was meteen op HC begonnen. Echter door bugs, slechte AI van team en tegenstanders, drawing distance van 10 meter waardoor iedere secondes pop-ups vond ik het niet te spelen.
Wil jij zeggen dat bij jou er wel meer textures op zitten verder dan 10 meter? Alles wat verder dan 10 meter staat krijgt meteen een pop-up zodra ik loop.
wat voor soort shooter is dit nu eigenlijk.. is het ana te raden om te spelen als je gewoon een toffe realitsche shooter zoekt (of is ie echt uber moeilijk/hard)???
Nee! Er is geen MP. Alleen SP en co-op missies. Opzet van de coop missies is wel leuk echter zit alles vol bugs en ziet het er niet uit. Zelfs voor 10 euro laten liggen.