Ik heb mijn MK pass nog niet gebruikt. Ik ben stiekem bang dat ik niet veel online ga spelen . KoTH lijkt me leuk, maar ik ben niet echt de mic-type. Althans, meestal niet.
Als iemand nou eens een kanaal maakt genaamd DUTCH ofzo voor de nederlanders in king of the hill, gezellig
Heb em van het weekend binnen gehad en ffies online gespeeld. Vond die rankend matches zonder problemen.
Hij doet het nu eindelijk : Online werkt niet echt, lange tijden om te laden terwijl NAT open staat..
Eindelijk ik ben verder gekomen bij de tower challenge #15 , gelijk ff doorgespeelt tot # 75 ! en tevens de fatalatie , xray, en costume achievments unlocked
Gisteren even met een groepje gespeeld. Ben keihard geownt. Merk wel weer dat ik een ''tijdje'' niet gespeeld heb.
Same hier. Ik moet wel aardig hard gaan oefenen. Maar dat komt vast wel. Als we gewoon met een groep online gaat leer je wel van elkaar
Story line uitgespeeld, wat is die eindbaas een ontzettende klootzak zeg Nu verder met de challenge tower, ben nu bij #130, ben benieuwd!
Ja, als je op afstand projectielen op hem af blijft knallen wil het allemaal wel lukken. Combo's aan elkaar knopen gaat ontzettend lastig ... Wacht maar tot je 3x Shao Kahn moet vernietigen in de Challenge Tower
Ik heb er ongeveer 25 minuten over gedaan, het viel opzich wel mee als je een paar tactieken uitvoerde, echter had ik hem de hele tijd op 10% waarna ik zelf dood ging