[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Splitsen werkt idd ook goed, aangezien de teams bestaan uit 5 mannen kan de overgebleven persoon dan bv nog door het midden gaan. Beetje afleiden, de tegenstanders lokken. Of natuurlijk als er ergens 2 vs 2/ 2vs 3 battles zijn achter de tegenstanders komen.

Hmm nu ik dit zo typ denk ik dat 't ook wel eens wil proberen met een party gewoon afspreken dat mensen in duos ergens heen gaan!

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Klopt en dan teammaten laten flanken.

3. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    dat TURD person gebeuren...

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wauw 8)
    Ik moet nodig een naamchange :p

5. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook de beta in mijn bezit :).
    Lijkt me zeer leuk om met meerdere xbw'ers in teamverband te spelen.
    Voeg me toe: Gamertag>>> PimIaden

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    man ik heb altijd meeste revives! tis belangrijker om te reviven midden in battle, dan om een enemy proberen te killen

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het zegt toch genoeg als jij meeste revives hebt :+
    In gears 1 revivede ik dood veel mensen
    Daarnaast klopt het niet wat je zegt. Heeft totaal geen zin als er enemies naast staan. Dan bben je beide dood

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Hoort hier geen 'en' tussen? :+

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus, altijd eerst kijken of "area clear is" en dan pas reviven. Als er één iemand down is van de enemy en 1 allie. Eerst snel met B of een kort salvo de enemy killen. Als je je allie revived en de enemy op staat, en hij iedereen overhoop knalt, dan weet je dat je 't niet goed hebt gedaan:)

"dood" word on the streetz ook gebruikt als bijwoord, het is een ander woord voor "erg" of "veel"/ "vaak".

10. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik was sarcastisch, maar bedankt voor de uitleg. *):)

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik dacht 't even, aan de andere kant moet je maar gokken of iemand iets wel of niet weet. :b:

12. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Public is een stuk leuker dan Ranked, je kan gewoon lekker achter elkaar doorgaan. Speelt lekker weg de BETA.

K/D: 5.3
    W/L: 5.0

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb het Gears 1 gevoel helemaal weer, zeker 1 heerlijk moment gisteren. Had de Mortar op trashball, komen er ineens 3 man op me af van bovenaf die ik in 1x kill met de mortar. Kort erna komen er weer 4 man op me af bij de mortar plek ( mortar was al op). Ik gooi een smoke grenade en kill ze vervolgens alle 4 met de gnasher. Heerlijk

14. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn zieke stats dude..is dat op een avondje of speel je al een paar dagen lang?

15. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    het is idd wel zo dat je weer een beetje kan rapen met die shotty! de normale dan he. Drie vier man achter elkaar pakken_O_

Maarja ik wacht de feedback van mijn broertje ff af (SWG Blacklisted) die nu de hele tijd op mijn acount zit te spelen.

16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik denk dat jij beter even kan wachten tot de Sawed-Off en Retro Lancer nerf er komt (en ik verwacht dat hij komt na al die jankende mensen op de GoW 3 forums :9 ) want dat is eigenlijk het enige wat nu roet in het eten gooit van de shotty battles.

Nieuwe wapens zijn leuk, hit registratie van sniper is weer vanouds goed. En natuurlijk, dedicated servers :)

17. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Pas vanaf de 25e speel ik het.

18. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke game gaat dit worden. Dit is wat Gears 2 had moeten zijn. Het is niet perfect, maar gewoon fucking vet om te spelen :).

Toch ben ik niet geheel positief. De twee nieuwe starterwapens zijn naar mijn mening totaal overbodig en ongebalanceerd. De Retro lancer is echt een pain in the ass. Ik vind het raar dat Epic deze gun uberhaupt heeft toegevoegd, want ze zeiden in verschillende interviews dat ze de shotgun gameplay van Gears wilde stimuleren, omdat de fanbase dat zou willen. De Retro is juist een gigantische counter tegen de shotgun. 1vs1 tegen een Retro is niet te doen, en al zou je het redden, dan ben je gloeiend rood van de damage die dat pokkeding doet. Voor de rest is ie gelukkig vrijwel nutteloos door de enorme recoil. Toch had ik liever gezien dat de Retro minder recoil had, en minder damage deed. Dan zou de gun beter bruikbaar zijn voor mid-range, en minder goed voor close-range. Dan zou het ook daadwerkelijk een assault rifle zijn, want mensen gebruiken het nu als een soort automatische shotgun.

Ook de sawed-off vind ik geen goede toevoeging, maar ik kan me voorstellen dat Epic deze gun heeft toegevoegd. Het is inderdaad een goede manier om nieuwere spelers een paar kills te laten krijgen. Ervaren spelers zullen tegen minder goede spelers flink kills kunnen maken, maar tegen een andere slimme speler zal de sawed off niet snel winnen.

Maar verder vind ik de game fantastisch! De Longshot is mijn lievelingswapen in de beta. De hitboxen zijn iets makkelijker te raken, en de hit detectie is ook flink opgeschroefd. Het is nu, ookal heeft het geen active down, ongeveer een even krachtig wapen als in Gears 1. Ik heb ook nog geen enkel potje gespeeld waarin ik merkbare lag had, dus Epic heeft het allemaal goed geregeld.

Ik vraag me alleen af hoe het zit met die Dedicated servers, want ik hoor van sommige dat ze nog niet online zijn?

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dbs is makkelijk te counteren. Alleen de shotgun gameplay verdwijnt er wel mee wat ik echt zonde vind.
    Retro is veels te krachtig, ze zullen dat ook aanpassen.

20. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    vind de game opzich alles goed de retro is ook goed maar boeie dat het shotgun ownt dan ga je maar snel in cover en switch je.......Tactical gameplay

Deel Deze Pagina