[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    MSN??
     
  2. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was ontopic. Op de laatste 2 posts na dan. :{:F:
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ontopic of niet, het was gewoon dikke slowchat en behoorlijk irritant, dit konden jullie net zo goed op MSN kunnen doen..
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Bloedbad Tristan lijkt griezelig veel op computerspel Modern Warfare 2



    http://www.youtube.com/watch?v=2UadzYIwors&feature=player_embedded#at=94

    De koele wijze waarop Tristan van der Vlis (24) zijn slachtoffers doodde in Alphen aan den Rijn, vertoont bizarre gelijkenis met de manier waarop hij zijn fictieve slachtoffers vermoordde in zijn favoriete computerspel: Modern Warfare 2.

    In het spel mikt de spelers op ongewapende, willekeurige en onschuldige burgers. Exact zoals Tristan deed. Als de speler uit de lift stapt, maait hij in rijen wachtende burgers neer. Zelfs vluchtende en doodsbange doelwitten krijgen een regen van kogels op zich afgevuurd.

    De beelden lijken welhaast een reconstructie van de getuigenissen van de Alphenaren die zich zaterdag rond het middaguur in het winkelcentrum begaven.

    De 'shooter' Modern Warfare 2, ontwikkeld door het bedrijf Infinity Ward, is uitgebracht op in 2009. Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty-reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog.

    http://www.ad.nl/ad/nl/3722/Schietp...an-lijkt-griezelig-veel-op-computerspel.dhtml

    'Hij had het altijd over dat spel'

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/9516097/___Hij_had_het_altijd_over_dat_spel___.html?p=2,1

    Wat vinden jullie daarvan? Ik had ook een gevoel dat die Tristan misschien een mW2 Freak was.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2011
  5. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
  6. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    En imo moeten ze niet zeuren, je mag zelfs kiezen of je die missie wel of niet doet, ook al zouden veel mensen de missie wel doen gewoon uit nieuwsgierigheid...
    Maar ik snap echt niet dat mensen nou denken dat hij echt hier zijn inspiratie uit heeft gehaald... Het is een spelletje, geen simulatie of zo...
     
  7. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom geven ze altijd de games de schuld? Volgens mij kunnen ze beter gaan kijken naar wat al die wapen handelaren verkopen, wat moet je met een automatisch wapen? een pistool of jacht geweer kan ik nog wel begrijpen maar automatische wapens. als je zo nodig wilt schieten met automatische wapens ga je toch lekker het leger in. en als het door MW2 komt dan ben je toch al gestoord? miljoenen mensen hebben dan spel gespeeld en die missie gedaan en dan is er maar 1 iemand die zoiets gestoords doet. dat zegt meer over de persoon zelf dan over zo'n spel.
     
  8. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Er is ook maar 1 persoon op die vele miljoenen nodig. Helaas beseft zo iemand niet dat het spelen van bv de game COD MW2 zo'n invloed op hem heeft. Áls dit de oorzaak is geweest, speculeren kunnen we altijd. Maar dan had de meneer die op Koninginnendag 2010 zoveel mensen overreed zeker veel Carmageddon gespeeld.
     
  9. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wat vinden jullie daarvan? Ik had ook een gevoel dat die Tristan misschien een mW2 Freak was. [/QUOTE]

    Ik had duidelijk het idee dat het een psychisch gestoorde man was. Politie had hem ook nooit een wapenvergunning mogen geven, hij was suïcidaal en dat had de politie niet gecheckt.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij had ook geen vergunning voor het automatische wapen. Wel vreemd dat hij vergunningen voor diverse wapens heeft. Toen ik die aanvroeg kwam er een lange procedure met veel onderzoeken...
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    *zucht heel diep*

    Telkens maar weer die vergelijking met games zoeken.
    Gaat echt nergens over.

    Ik speel de Shooting Game 4000+1 en ga nu ook maar een winkel-centrum omver schieten ... wat een logica. D'r word NOOIT verder gekeken dan dat. NOOIT. Die Tristan was ziek in z'n hoofd, klaar. Mensen die zoiets doen en al eerder vast hebben gezeten in een gekkenhuis kan je niet op één papiertje beschrijven. Ze komen daar niet voor niets. Als mensen de lijn tussen echt en de game-wereld niet kunnen onderscheiden dan horen ze niet thuis in de samenleving.

    Vind het altijd zo simpel gezocht.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Tuurlijk word er wel verder gekeken dan dat, daar kwam je wel achter als je P&W/DWDD oid. ziet, daar zeggen ze gewoon dat het (mede) kwam omdat het een enorm labiel persoon is.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk idd dat labiele personen zich kunnen laten inspireren door videogames. Maar verder ook door al het andere wat in de media komt. Ze laten het nu gewoon lijken alsof het alleen door videogames zou komen.
     
  14. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik krijg sinds gister heletijd dit soort berichtjes door het beeld spammen

    INFECTED BY SHARK (of een andere naam) ON www.CODhacks.fr (is niet echt een site)

    Jullie ook last van ? of iemand die weet wat het is ?
    het doet verder niks maar wel belachelijk irritant

    Edit. Kijk zo
    [yt]RDlGsB3kx6k[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  15. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent blijkbaar in een hacked lobby geweest en bent nu infected.
    Normaal zou dat gewoon weg moeten gaan als je je xbox uitzet.
    Misschien moet je eens je cache legen of je account recoveren.
    Misschien helpt dat en gaat het weg.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    cache leeg gooien schijnt inderdaad vaak te helpen
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Kan ik proberen maar is het probleem niet volgens mij

    er staat altijd *naam* is infected by *naam* is per lobby verschillend
    soms komt er een potje of 2 niks en joint er weer zo 1 en heb je die tekst weer (meestal in SnD )

    zo net had ik weer wat anders ik kon me toch een partij hoog springen , viel ook meteen dood neer :+
    en hoefde me wapens niet te reloaden :+

    t wordt steeds gekker gelukkig nog geen XP er bij gekregen

    hoop niet dat xbox zo ook onder zo'n hack aanslagje lijd die ps3 een tijdje geleden had :+
     
  18. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde net ook ff een potje en kreeg ook dat *naam* is infected by *naam*. Schrok me echt kapot, dat stond stuk of 4x onder elkaar midden in me beeld in mooie gekleurde letters o.o
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    PSN is nog steeds down, nu al 4/5 dagen volgens mij.
     
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja die van nu bedoel ik niet die een tijdje geleden was alleen met mw2 hacks geloof ik
    ook met infections enzo maat van me ging in het ene potje naar lvl 1 prestige niks en in de andere weer naar prestige 10 ffa en Snd potjes met 18 man er in en ga zo maar door.

    FFA met 18 man was opzich wel lachen maar dat XP gedoe was vrij irritand :emo:

    Maarja zover is het nog niet :+

    Edit. Zal hier wel mee te maken hebben denk ik..
    http://support.xbox.com/en-gb/Pages/xbox-live/xbox-live-status.aspx?wa=wsignin1.0
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011

Deel Deze Pagina