[XOne] Tales of Vesperia [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 4 nov 2009.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik het vreemd. Er is relatief veel vraag naar de game, en toch was die bijna nergens beschikbaar. Een goede maatregel van MS om deze op de marketplace te zetten, zo heeft iedereen toegang tot deze prachtgame :).
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    is dit echt een goeie RPG ? Omdat er zo veel vraag naar was/ is en inmiddels te kopen is via Marketplace. Anders moet ik hier ook maar een poging aan wagen.^^"
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2011
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind dit persoonlijk de beste game op de 360 samen met Lost Odyssey.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Effe een kleine toevoeging, dan is ie echt 100% waar!:)
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ja, maar sinds die tijd is er al heel lang geen echt goede JRPG released. Voor mij bleef het ook bij Lost Odyssey en Vesperia. Wat vonden jullie van FFXIII? Prachtige graphics & sound, maar verder vond ik het RPG gedeelte maar erg beperkt.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vond die super, al snap ik dat de puristen hem misschien tegen vonden vallen. Geen of weinig exploren, geen dorpen, er viel weinig te customizen. Maar de presentatie, het verhaal (prachtige cut scenes) en het vechtsysteem vond ik zeer geslaagd.

    Heb net Vesperia gekocht op de marketplace, duurt nog wel even voordat die klaar is met downloaden. Maar ik zag ook dat je dingen kon downloaden zoals Level +10. Ik neem aan dat zoiets voor luie mensen is, maar dat het niet nodig is.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nee, zou ik ook niet kopen. Alle DLC is voor skills en levels en dat soort zaken. Unlock je zelf wel.

    Ik denk dat ik FFXIII leuker zou vinden als ik meer keuzevrijheid had gehad, in de karakters, skills, exploration enz. Het verhaal was idd prachtig in beeld gebracht.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Er waren wel meer goede RPG's op xbox hoor.

    Star Ocean, Eternal Sonata, Blue Dragon en nog een paar twijfelachtige
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik had de rechlijnigheid van het verhaal en de wereld van FFXIII niet zo erg gevonden als ik wat meer vrijheid gehad had in de ontwikkeling van mn party. Maar die rollen en paden staan ook al zo goed als vast.

    Dat maakt t wel erg saai voor mij. Wel mooi gemaakt verder.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    FF13 is als (J)RPG gewoon slecht. Punt. Er is weinig RPG aan die game.

    Tuurlijk, het ziet er mooi uit, en het speelt ook niet slecht, maar als RPG, zeker van een bedrijf als S-E, vind ik het slecht.

    IPV al die verschillende FF games, zou ik liever zien dat S-E zich concentreren op 1 FF game, die ook echt weer eens een klassieker wordt!
    Maar goed, das een ander topic.

    Niet doen, niet nodig.

    Er zitten echter ook wat free downloads tussen, die zou ik wel gewoon meenemen (gratis dus why not!).
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zoals eerder gezegd, lekker laten zitten. Je kunt zelf grinden wanneer je wil zodat je zo ongeveer zelf kunt bepalen hoe sterk je battles in wilt stappen. De 1e keer is het denk ik het leukst om zo te spelen.

    Daarnaast is het zo dat als je de game hebt uitgespeeld, dat je voor een leuk aantal opties kunt kiezen voor een volgende playtrough, zoals sneller sterker worden en items/powers uit je vorige game meenemen. :thumbs:
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mits je genoeg punten verzameld hebt.:9

    (tip; speel niet op easy, want dan krijg je geen punten voor je battles! Niet dat het nodig zal zijn, maar toch)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb zonet punten besteld en ben nu TOV aan het downloaden. Had echt zin in een JRPG met realtime combat, here's hoping dat er ook japanse voice-over optie in zit.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan ga je teleurgesteld worden ;)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Echt?....kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut. Dan moet ik het dus maar gaan slikken.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Engelse stemmen zan lang niet zo slecht, IMO.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben benieuwd, vaak met die JRPGs vind ik de ENG voiceovers walgelijk triest, dus hopelijk valt het idd dan wat mee.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Tales of Vesperia heeft erg goede voice-overs. Japanse stemmen zijn natuurlijk altijd beter bij een J-rpg, maar binnen no time ben je er aan gewend. Althans dat had ik.

    Zijn de stemmen van Star Ocean eigenlijk echt zo slecht als wordt beweerd? Enige jrpg die ik niet heb en combat en verhaal lijken me leuk, maar als de stemmen echt tergend zijn fucked dat de ervaring voor mij totaal op :mad:
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    De stemmen in Star Ocean waren nog enigzins te pruimen...totdat Lyml in the picture kwam..jezus godskolere wat een irritante...nee correctie...walgelijk irritante stem heeft dat kreng.

    [yt]yZ39w2J6Qf4[/yt]
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ok die laat ik maar schieten dan denk ik... :p Godskolere wat een kutstem heeft dat kleine meisje en die Lymle.
     

Deel Deze Pagina