[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Guardian is toch eigenlijk het zelfde als Capture the Leader, of zit ik nou helemaal verkeerd?
    E: Of moet je een AI "vangen"?

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guardian was dat je de Leader moest killen, daarna waren je respawns op. Bij Capture the Leader moet je de Leader voor een bepaalde tijd als Meatshield houden, dat is eigenlijk het enige verschil.

Nou ik het zo lees, lijkt het me niet eens zo erg :+. Ik speelde Guardian sowieso enkel omdat je veel kon respawnen :+

3. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ANNEX! De leukste mode als je het mij vraagt... Daar zal Beastmode straks gaan bijkomen vrees ik :9

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja je moet die queen of die asshole prescot een aantal secondes vasthouden..

5. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Vind het ook echt jammer dat guardian weg is.. Vond dat echt super tof om met een volle party te doen. Is er eigenlijk al iets bekend over wingman in de retail?

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van me zou graag nog de beta willen spelen en is bereid hier 800 punten voor aan te schaffen, kan dat nog ergens?

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    @ BigKabuto: Volgens mij niet.

Spotten is echt heerlijk! Het helpt, IMO, erg met teamplay.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok thanks. En unlock je ook wapens in de beta of gewoon alleen wat characters?

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan een aantal character skins unlocken en wat wapen skins. Check de startpost. Dulle heeft een stuk gemaakt over de beta inclusief de unlocks.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: Ik moet van de week nog wel die beta even opstarten anders loop ik weer een unlock mis :+

Er zijn gewoon te veel games (of te weinig vrije uren in een dag)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik erger me wel gruwelijk aan kill-stealers, kan dat ook niet anders? Dat als jij gewoon iemand hebt gedowned, dat de kill dan ook gewoon voor jou is? Want ik ook raar vind, ik schiet zo vaak een ventje down, en dan moet ik nog een heel fucking magazijn op hem leegpompen voordat ie echt sterft, moet je ergens richten ofzo zodat ie gelijk dood is?

12. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wingman komt terug, maar nu met 4 teams van 2 ipv 5 teams.

Haha, is echt irritant inderdaad. Is tot nu toe in iedere Gears game al gruwelijk irritant geweest. Nu boeit het me niet meer zo, maar vroeger kon ik me daar zo erg aan irriteren :+.
    Enige advies dat ik je kan geven is om met een vaste groep vrienden te spelen, die elkaars kills laten liggen.

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok thanks..en hoe zit dat met als iemand down ligt en dat je hem dan nog vol lood moet pompen? Net ging ik down, en de vijand schoot 2 a 3 x met de hammerburst en ik was dood, en mij kost het soms een volledig lancer magazijn? Come on.....is er een zwakke plek die je moet raken als iemand down is zodat ie gauw sterft?

14. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vreemd miss zuigt je aim :p? Heb er zelf geen last van, connectie misschien?

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik speel zelf voornamelijk met de Lancer, en heb er eigenlijk nooit last van? Ik weet wel dat er een kleine instantie is, dat je kogels geen damage doen. Deze periode is dat als je tegenstander down gaat, en nog niet op de grond ligt. Pas als de tegenstander echt op de grond ligt, kun je hem afmaken zeg maar. Het moment dat de tegenstander gaat liggen, doen de kogels geen damage. Ik stop ook altijd ff met schieten als ik een down heb, en zodra de tegenstander echt ligt te kruipen maak ik 'm pas af.

Het is een beetje lastig uit te leggen wat ik precies bedoel :p. Ik hoop dat je het snapt.

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  16. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het alleen jammer dat ze in de beta het oorspronkelijke no respawns tdm hebben weggelaten. Dat vind ik juist zo vet aan gears, ronde voor ronde..Ik weet nog niet precies hoe de spawns werken maar op de meest gekke momenten spawnen de enemies om de hoek:p

17. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind TDM met 15 respawns veel leuker, kan je daarna gelijk weer meedoen. Da´s ieders mening he...

Bij mij spawnen de vijand ook soms vlakbij mij in de buurt maar dat komt ook vaak doordat je team verspreid over de map lopen en daarmee dus weinig spawnplekken over blijven. Niet altijd hoor...

18. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg als mensen mijn kills stelen. Ik krijg namelijk wel gewoon Assist +100. En bij mij gaat het vooral om Teamplay en winnen, niet om de kills. Ik had net nog een potje: 8 Kills, 14 Downs, 3 Revives en 5 Deaths. En we hadden gewonnen. Dus die 6 kills mochten me gestolen worden, en dat was gebeurt. Maar de win hadden we allemaal!

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Frs.nl volgens mij, werkte eergisteren nog iig :thumbs:

Precies, care of het mijn kill is of niet, als we maar winnen :D

20. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt ook helemaal gek van die kill stealers. Trieste mensen..
    Volgende week lekker veel gearsen, want dan heb ik vakantie xD. Ik zal velen van jullie dit weekend wel toevoegen, zodat we met een vast groepje kunnen gaan spelen. Hebben we tenminste ook niet zo veel last van die ks'ers.

Het speelt trouwens echt heerlijk. Doet me denken aan oude gears 1 tijden xP.

Deel Deze Pagina