Story Mode uitgespeeld erg vet moet ik zeggen, maar ik kreeg wel even van (Confused momenten op het einde) Kan aan mij liggen. Nu erg veel aan het trainen met Raiden, erg fijne character moet ik zeggen. Hopelijk haal ik met hem (Lader op Expert) moet dit nog steeds halen achievement! Daarna alle Challenges doen. Nog genoeg om mee te pruimen.
Een sexy outfit \o/. Wel jammer dat als ze wat damage heeft dat alles bijna gewoon intakt blijft. Ik had wel blote boobies willen zien
Netherrealm en Warner Bros Interactive hebben aangegeven dat er problemen zijn met ranked 1v1 en king of the hill, ze zeggen dat binnen 2 weken de online ervaring beter moet zijn. http://boards.themortalkombat.com/community/viewtopic.php?f=21&t=11641
dacht dat italianen zulke vrouwen verslinders waren :') dan heb je die animatie boobs toch niet nodig?
waar slaat dat op :{ ? vrouwen verslinder.. Ik weet wel dat veel mensen een negatieve kijk hebben op Italianen, maar ik ben absoluut geen vrouwen verslinder. Ik woon al 3 jaar samen, en ik wil met me meisje gaan trouwen Ik durf haar alleen niet te vragen haha
bedoel daar niks negatiefs mee meer dat ze altijd goed zijn in chicks regelen anyway. goed bezig weer ontopic dan maar: wie wil vanavond even een 1v1 tag doen dan?
cool, wel een beetje laat op de avond als dat mogelijk is? ik zal je wel even adden also, je hebt al aardig wat behaald... ik heb echt te weinig tijd voor gamen tegenwoordig
Hoelaat ong dan ? Ik moet sowieso tot 5uur werken, dan eten fitnessen douchen. Een uurtje of 10/11 ? Ik heb afgelopen weekend idd wat gespeeld, maar het is niet dat ik nu super goed ben hoor
HOAAOH WAT is haar email adres? Dan weet ze gelijk ook alweer dat je wilt trouwen. Als je hier aanzoek doet, ben je zooooooooo orgineel en niet nerd!11
Beetje lame zo'n reactie, of niet? Geruchten over de DLC zijn ook ''uit'': bron Meer karakter altijd goed natuurlijk!