[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb de game een paar weken geleden weggelegd nadat ik level50 was geworden...

als over een week die patch komt dan zitten ze dicht tegen de release van brink aan.. en zal mijn tijd meer in brink gaan zitten..

ontwikkelaars moeten meer en meer leren begrijpen dat het succes van een spel 30% first buyers zijn en 70% second buyers.. er is maar een kleine groep gamers die massaal een titel gaat kopen op dag 1 TENZIJ het de zoveelste van een succesvolle franchise is(fifa, CoD)

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ey heb je daar een bron of artikel van? Ik vind het altijd leuk om dit soort dingen te weten/onderzoeken. :9

3. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste problemen zijn al verholpen hoor. Ik kom vrijwel altijd direct in een match. Het loopt niet meer vast en merk vrij weinig van lag. Alleen die full boat werkt idd nog niet. Dit weekend (weer) met 15 onbekende geprobeerd maar helaas =(

4. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    geen bron, maar kijk en lees eens goed rond.
    Veel games moeten het niet hebben van die 1e dag maar van de gossip daarna..

Als ik een nieuw product lanceer, dan wil ik natuurlijk een goede start.. maar daarna moet ik wel een goede stroom krijgen van kopers, anders is de levensduur te snel op, en moet ik weer een nieuw product lanceren om omzet te halen... en hoe meer je bij je 1e product binnen harkt hoe meer inkomsten je hebt voor je 2e product.

Dat is natuurlijk 1, omzet. 2 is jouw naam, zeker in de game wereld. Was dat nou die geweldige gamedevelopper van die underrated title, OF was dat nu die waardeloze gamedevelopper die de game heeft laten doodbloeden? Homefront 1 was toch die game die lelijk was en superslechte MP verbindingen had die de maker veelste laat heeft opgelost?? Mwah.. ik wacht wel ff met kopen van deel 2..

Als je groot genoeg bent heb je daar natuurlijk meer schijt aan (EA games blijft ook maar crappy games uitpoepen, het lijkt wel diarree)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vind je? Ik vind EA echt goed bezig de laatste jaren. Met Battlefield, Dead Space, Dragon Age etc.. en FIFA en Tiger Woods zijn ook echt beter dan ze ooit geweest is nu.

Tuurlijk zit er nog wel eens een dikke misser of een uitmelk-titel tussen maar over het algemeen vind ik dat ze lekker bezig zijn

6. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    er is vrij weinig opgelost hoor, maar omdat steeds minder mensen het spelen komt er steeds meer bandbreedte vrij waardoor het steeds beter lijkt te gaan..

maar ze hebben écht nog niets fysiek veranderd aan de problemen..

"mijn VW GTI maakt een raar geluid als ik boven de 100 kom, zegt de monteur dan moet u dus onder de 100 blijven dan heeft u er geen last meer van, en verrek.. hij heeft gelijk, probleem opgelost!"

7. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    EA teert op de franchises, en dat er af en toe een goede titel tussen zit.. DAT is ook de kracht van een grote maatschappij... veel kleine maatschappijen zijn ook opgekocht door EA om ff niet te vergeten, dus veel originele ideeen sneuvelen ook. OF worden aangepast om meer verkoopcijfers te behalen, mass effect2 en dragonage 2 zijn daar grote voorbeelden van door het voor het grote publiek moeilijke RPG gedeelte te vervangen door een semi-automatisch systeem met minder mogelijkheden de game veel toegankelijker te maken voor de algemene gamer

en niet alles van EA is slecht, zoals ook niet alle diarree persé slecht is, immers die bacterie moet wel je lichaam uit...

Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  8. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    voor die bacterieen in HomeFront komen ze wat mij betreft een beetje te laat met de oplossing. Ik denk dat de meeste gamers nu wel afgehaakt zijn

9. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je theorie klopt. Maar in een zekere zin hebben ze het dus toch zelf opgelost door het niet op te lossen ;)

Neem niet weg dat ik het nog steeds een heel leuk spel vind, en dat na ruim 500 matches.

10. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    een gamer is een grillig persoon, die vaak geen geduld heeft om lang te wachten op de oplossing, omdat dan vaak er al weer een nieuwe uitdagende titel is uitgekomen. Dus ik ben t met je eens hierin..

Ik heb de game met veel plezier gespeeld, anders had ik ook niet de moeite genomen om tot level 50 te spelen... alleen tegen het einde baalde ik steeds meer van dat ALS het dan echt lekker ging, dus met een goede lobby dat t dan weer fout ging, of dat het spelen met meerdere altijd fout ging, hooguit 2 potjes en dan bam lobby weg...

Ze hebben plannen voor homefront 2. IK ga die wel aanschaffen, omdat ik dit deel zeker zo leuk vind als CoD of BfBc, MAAR er zijn natuurlijk een hoop gamers die dan echt de kat uit de boom gaan kijken...

Als je niet kijkt hoevaak er in dit topic al niet is gevraagd of de game de moeite waard is om te kopen, meer als dat er staat dat mensen m gekocht hebben

Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  11. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Het halen van Dragon ice/fire is echt vervelend8) als ik bij streak 8 a 9 ben komt er altijd wel een heli of humvee:'-(

12. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    wrong topic?

13. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    HomeFront toch? dan zit ik goed hoor8)

Gisteravond ging lekker, nu nog voor 3 wapens die dragon camo*)

Voor de ene achievement dat je alle online challenges moet halen. Moet je echt alles expert/ghost hebben?

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nog meer mensen die 62 intel hebben gevonden? Want ik heb zojuist de 62e gevonden en heb hierbij alle singleplayer achievements gehaald:)
    Nog mensen voor de online chievs?

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hier heb ik weinig aan. Een forum kan ik niet serieus nemen als weerspiegeling van de actuele markt. De naam van de developer speelt ook niet zo'n grote rol. Toen Call of Duty 5 werd uitgebracht was er niemand die zei "who the fuck is treyarch?, ik wacht wel ff met het aanschaffen van de game." Call of Duty is de naam die de game gaat verkopen. Is Homefront een succes, dan knalt de developer er een 2de deel uit, of misschien zelfs een andere developer brengt HF2 uit.

Aan de andere kant is er wel flink wat mis gegaan met de marketing van Homefront. Ze hadden nooit de singleplayer moeten promoten maar moeten inzetten op de grootschalige veldschalen, BP-systeem en soepele gameplay. De lag is natuurlijk ook blunder, maar dat is een technische blunder. Ik ben zelf ook niet zo technisch dus kan moeilijk inschatten waarom ze hier de fout zijn ingegaan. Je zou verwachten dat er wel een paar slimmerds rondliepen bij zo'n gamestudio.

Je verhaal over de strakke verkoop van bekende IP's is wel te onderbouwen, dat is gewoon een kwestie van de verkoopcijfers bekijken en je ziet alleen maar vervolgen in de top 10 staan. Een nieuwe IP is zelden succesvol, tenzij had gebackupped wordt door unieke gameplay en een grote promotie machine. Maar wanneer hadden we voor het laatst een goede IP? Dat moet dan Mass Effect en Assassins Creed zijn geweest? Op de 360 dan iig. Op de PS3 is er meer vernieuwing te vinden. Multiplatform titels en Exclusives zijn net ff wat anders natuurlijk. De een moet zoveel mogelijk geld opleveren en de ander moet een console gaan dragen(marktpenetratie/verbreding).

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  16. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik, voor fullboat

Na een aantal goede scores werd ik doodgegooid met invites voor Fullboat... nu spijt dat ik niet aan één heb meegedaan:+

17. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Yup. Had op forum van Homefront gelezen van wel. En dat zuigt, want ik ben niet zo super goed... Heb tot nu toe alleen de M110 op ghost, de rest gaat nog echt een uitdaging worden... (of misschien zou ik meer moeten campen...)

Wellicht omdat Treyarch COD1 en COD2 heeft gemaakt? Zij zijn de grondleggers van COD dus daar verwacht je dan wel wat van...

Ik ben het wel met je eens dat THQ helemaal niks van marketing snapt. Frontlines (ook van Kaos en THQ en eigenlijk voorganger van Homefront) was best een goed spel, maar had totaal geen marketing. Het kwam iets later uit dan COD4, die toen net populair begon te worden. Met meer marketing zou Frontlines veel populairder kunnen worden dan het was. En dat hebben ze wel beseft bij THQ. Daarom dat ze voor Homefront belachelijk veel marketing hebben gevoerd. En wederom laten ze zien dat ze niet weten hoe marketing werkt... Homefront verkocht in de eerste week 3 miljoen keer (record voor THQ). En daar waren de servers niet voor ingericht... De lag en het niet kunnen vinden van matches kwam puur omdat de servers de hoeveelheid spelers niet aankonden.

18. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Allright, er komen steeds meer mensen voor de full boat achievement:

1. Trivolt
    2. AVHAHA
    3. Alpine
    4. Nyari
    5. KU7J3N (GT: SN4K3E4T3R)
    6. Distoration
    7. Nickolai
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.

19. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker is dat. Wapen challenges halen is niet zo moeilijk, maar die 200 matches (winnen) in GroundControl, Team Deathmatch en BattleCommander vind ik minder leuk:mad:

Voor dragon moet je (voor sommige wapens) wel campen. Althans op een andere manier kreeg ik het niet voor elkaar. Bij GroundControl juiste sector kiezen om te blijven hangen en zodra je van plek verandert (door ronde 1 te verliezen/winnen) niet gelijk weg sprinten maar rustig als één van de laatste verplaatsen. Werkte bij mij iig aardig goed! Moet er nogsteeds maar 3*). Super V, Scar LMG en M200:9

20. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig hoef je maar 100 matches te winnen per mode. Wellicht dat we eens met een groepje moeten spelen die snapt dat je punten moet overnemen om te winnen... zit nu op een winration van 1.05 ofzo omdat die randoms het soms gewoon niet snappen... Maar op zich is dit prima te doen. Gewoon kwestie van veel spelen. Het vraagt niet echt veel skill om deze te halen, alleen veel tijd.

Voor die weapon camo challenges, speel je BC GC of gewoon GC?

Deel Deze Pagina