[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Beide eigenlijk. BC heeft als voordeel dat je bij elke ster weer ammo krijgt en upgrades zoals UAV en flakjacket. Alleen word je met een enorme pijl aangewezen.

Bij normale GC heb je die enorme pijl niet:p

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Infinity Ward:
    Call of Duty
    Call of Duty 2
    Call of Duty 4: Modern Warfare
    Call of Duty: Modern Warfare 2

3. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    je slaat de plank behoorlijk mis... infinity ward is de maker van de zeer succesvolle 1e 2 delen.. deel 3 was een minder (gemaakt door treyarch), deel 4 was van IW(cod mw1!) evenals cod mw2... World At War en blackops waren weer van treyarch, die beiden toch ook niet zo heel goed waren.

Treyarch lukt het niet om beter te zijn als IW, tot nu toe offcourse, want je weet natuurlijk nooit wat ze nog gaan brengen. En ik denk dat IW een stuk anders wordt sinds de personeels verschuiving.

Als ik treyarch lees, dan wacht ik altijd af met kopen...

edit.. je was me net voor

4. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, jullie hebben gelijk. Was in de war omdat Treyarch uitbreidingen had gemaakt voor COD1 en COD2 (Call of Duty: United Offensive, en Call of Duty 2: Big Red One)

Naja, weer wat geleerd ;)

5. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Full Boat achievement is eigenlijk niet eens zo moeilijk. Je moet gewoon even een Trueachievements.com sessie joinen .

De "Expert of War" achievement begint eindelijk in zicht te raken voor mij. Alleen nog de Wolverine , RPG, Witte Fosfor airstrike en Clusterbomb en dan is het voorbij. Scheelt weer dat ik nog 65 potjes Battle commander moet winnen om dat te halen.

Nog steeds geen enkele Nederlander die hem heeft.

Voor de killstreaks kan ik aanraden om Grafschender in te stellen anders zit je heel lullig zonder ammo bij een killstreak van 8. Ik heb die nagenoeg allemaal in Team Deathmatch gehaald door me gewoon te concentreren op het verdedigen van een punt ( een gebouw ofzo) , wat je ook doet : Zorg er ten alle tijden voor dat je een oogje houdt op wat de rest van je team doet want zodra die de spawn van de vijand hebben overgenomen komen ze vanaf de andere kant en dat kan even een hele zure ( en vooral onverwachte) killstreak killer zijn. Ga zelf ook niet richting hun spawn want ze hebben de eerste 2 tellen spawnprotectie en weten waar je zit. Ik heb menigmaal bij een killstreak van 8 of 9 3 vijanden voor mijn neus zien spawnen om vervolgens roemloos doch smerig ( ik gooi namelijk altijd een granaat onder mijn voeten als ik er aan ga) ten onder te gaan.

Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  6. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 wapen met dragon en dan heb ik het voor allemaal!

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Bullshit, BO is een stuk beter dan MW2, betere support, splitscreen multiplayer, bots etc.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Misschien bedoelt hij de singleplayer?

9. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    ik bedoel de hele game, en uiteraard is het allemaal mijn mening. De menigte kocht BO als een kudde.. de nieuwe CoD is uit... kopen!!

Ik vind mw1 en 2 gewoon beter als BO. Toevoeging van bots, wanneer gebruik je dit?? Als je splitscreen offline speelt? Een bot is toch nooit zo'n goede uitdaging als een echte tegenstander??? En als je met mensen in 1 kamer speelt, dan wissel je toch gewoon de controller om als iemand af is? Zo doen wij dat iig hier.

De leukste toevoeging van BO was het systeem van levellen, dat moet ik toegeven was leuk gedaan.

Ik denk ook dat als er geen CoD bij had gestaan maar gewoon Black Ops dat de game heel andere, mindere goede, recenties had mogen ontvangen...

Maar iedereen mag zijn mening toch hebben?
    Dus die "bullshit" hou je maar bij je!

10. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    Dus jij zit gewoon redelijkerwijs een hele match gewoon in een hoekje te campen?? Bah..

11. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik vrees dat dit wel een goede tactiek is als je een 10 killstreak wilt halen voor je camo challenge. Dus nog een reden om online achievo's af te schaffen!!

12. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier net een guide voor geschreven ( hij staat op dit moment ene laatste), hij is tevens voor de killstreaks. Ik waardeer feedback :b: ( het is de guide met de plaatjes)

13. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind een groot verschill tussen defensief spelen en campen, je kan niet verwachten dat je met elk spel als een kip zonder kop moet rond rennen...

14. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik camp niet. Ik bedoel dat je een zone verdedigt. Ik loop wel rond in die zone.

15. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    level 75 bereikt vandaag:) + alle wapens expert, nu voor alle andere challenges spelen.

Om dragon te halen moet je wel bij een bepaalde sector blijven hangen, door het level rennen is kansloos! Genoeg tanks, heli's, snipers of lutsers die ineens achter je staan8)
    Moet nogsteeds 1 wapen met dragon voorzien. De Scar-H LMG.

Trouwens had vandaag een aantal keer dat ik vanaf mijn UAV hellfire of white phosforus afvuur maar ik niks te zien krijg qua raket, ik maak dan ook geen kill:+
    Beetje zonde 1300/1600BP uit te geven voor een thermal uitzicht...

16. Trivolt

Trivolt Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nog niet gehad. Maar heb wel gehad dat ik iets kocht en gewoon niet kreeg. Gebeurde bij mij als ik te snel achter elkaar kocht of dat er geen airspace vrij was ofzo. Heb zelfs 3x achter elkaar white phosforus niet gekregen. Gelijk 4800BP kwijt |:-

17. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    schrijf mij ook maar op GT: Fariko Acta

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, soms krijg je , je speelgoed niet. Het is overigens nog erger als je net je bomb wil gooien en dan wordt doodgeschoten. Ik haal er wel genoegen uit om dat bij anderen te doen overigens. Ik heb wel eens gewoon de hele tijd gewacht achter een camper totdat hij zijn laptopje uit zijn broekzak trok om hem dan te knifen. Kreeg ik zelfs nog haatmail voor :b: .

Ik hoop vanavond de expert of war achievement te halen. Ik moet alleen nog maar de Witte fosfor en 19 potjes Strijdcommandant winnen.

Eerste Nederlander als het lukt :)
    Ik weet ook al wie de tweede gaat worden maar die moet nog even wachten tot zijn disc terug is van de polijster omdat hij daar een ongelukje mee heeft gehad ( zijn vuist was per ongeluk op zijn xbox geland nadat die was vastgelopen, erg ongelukkige samenloop van omstandigheden allemaal)

Laatst bewerkt: 3 mei 2011
  19. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hebbes. Expert of War gehaald. Nu maar eens kijken of de singleplayer wat is. Het begon al goed met dat huilende jongetje. Ik had echt iets van "ohhhhh"

20. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al ver opweg met die achievement:) Alle wapens al expert en van dragon voorzien. Van alles loopt alles langzaam de 200 nu*) Begin campaign is idd best vet8)

Deel Deze Pagina