aan de andere kant kan je met de dbs wel veel gemakkelijker 1 of 2 kills maken en dan weer herladen. Het is niet zozeer het wapen waar mensen last van hebben, maar de laffe speelstijl door weer weg te rennen na een schot. Net zoals de hipfire van de retro, eerst snapte ik niet waar over werd gesproken omdat ik er telkens mee inzoomde totdat ik het zelf begon te doen.. godsamme wat een bullshit. Dan is het wapen accurater dan wanneer je inzoomt
Ik erger me eerlijk gezegd ook wel erg aan dat gesteek met die retro lancer. Net een game waarbij 3 van de 5 tegenstanders alleen maar rond liepen te rennen en te steken, bloedhinderlijk.
Ja lamers zul je er altijd bij hebben, you can change the game, but not the player. Maar ja...ik had gisteren een gast in mijn party en die zat alleen maar te klagen over de beta. Hij vond het veel te veel op Gears 1 lijken en dat is juist niet goed zei hij, het moest meer zoals Gears 2 zijn...die vond hij meer gebalanceerd. Het zal wel, ik vind hem echt tof en zo te lezen hier jullie ook.
Hoe kill je iemand met een smoke grenate? Sniper gaat steeds beter, geef mensen die rennen en koprollen ook soms een headshot !
Ik ga eens kijken of de Gnasher mij past. Ik vind het wapen bes tleuk om mee te spelen, dus even uittesten wat me het beste past.
is ook niet zo moeilijk. je kan zelfs 3 man in 1 keer killen met dat ding.. Ik speel uit principe nooit met de DBS.
Ben ik nou zo'n noob dat ik gewoon geen kill kan maken met die Sawed-off? Ding is echt totaal nutteloos in battles, als je een keer mist moet je meteen reloaden en tegen die tijd ben je al dood. Gnasher >>> Sawed-off
juist niet DBS overpowerd als je weet hoe je t gebruikt(gebruik m ook echt makkelijk gwn rushe, blindfire, double kills, terug rushe, active reload, triple kill....... gebruik m alleen als de andere team iedereen m heeft mag van mij wat minder die DBS
Nu al een paar dagen geen Gears of War 3 béta gedaan. Misschien morgen, maar op een één of andere manier prikkelt het niet zo. Ik heb nu wel even genoeg TDM en KOTH gedaan.
Ik heb nog niks met de sawed off, maar ik heb vanavond toch best wat nice kills gehad achter elkaar met de gnasher, en dat geeft echt een kick!!!!!
Inderdaad. Gister was ik ingesloten door 3 man. 3 wallbangs en 3 schoten met de Gnasher later had ik ze allemaal. Wat een genot!