[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik mep die klojo altijd gewoon in elkaar. :+

Deed ook eens een keer een poging om met een pistool binnen te rennen. Helaas schoot ik mis en werd ik in een keer overhoop geknald. 8)

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mmh, ik werd vaak kapot geknald door gasten die ook in die winkel stonden met een tommygun of pistol. Erg vervelend.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, ik werd ook opeens door zo'n opa afgeknald toen ik de winkel kwam uitrennen. Was best pissed aangezien ik al flink wat geld bij elkaar had gespaard. :+

Einde van chapter 14 is lastig
    Zo hatelijk aan story games heh, ik wil geen ruzie met Derek! Anyway, binnenkort maar eens een andere tactiek proberen en meteen te sprinten naar de andere kant van het pakhuis. Ik geloof dat het dan wat makkelijker gaat.

Laatst bewerkt: 26 apr 2011
  4. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Je bedoelt...

Dat stukje dat je in dat pakhuis zit, vast met Derek die continu molotov cocktails op je gooit, en oneindig lang gozers op je afstuurt? Jep, kut stuk.

5. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tip die sowieso werkt:

[SPOILER1]Ren gelijk de trap op en ga het kantoor in en neem gelijk dekking, dan een voor een de vijanden neerschieten. Heeft bij mij elke keer gewerkt :thumbs:[/SPOILER1]

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    [SPOILER1]Het zijn maar 5 of 6 mannetjes, hoor. Niet oneindig. :+[/SPOILER1]

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Hier had ik het ook lastig mee,maar dankzij deze tip lukte het wel ![/SPOILER1]

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik ben met auto en al naar binnen gereden, ventjes neergeknald, gewacht tot er een paar kerels aan beneden kwamen en toen 3 granaten naar boven = mission completed.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Same.

10. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Wel. Als je ze eerst neerschiet, en dan niks blijft doen, komen ze weer terug. En zo verder...

Had gekund :+.

Ik bleef gewoon achter een gare dekking zitten in de hoop iedereen neer te schieten, steeds die molotovs, maar oké. Uiteindelijk wel gelukt :)

11. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zo gedaan:

[SPOILER1]Direct wanneer je het pakhuis inkomt meteen naar links gaan. Hier zie je een paal. Ga hier tegenaan staan. Je wordt aan je linkerkant beschermd door de dozen en wanneer je linsk uit je cover gaat kun je de trap in de gaten houden. Hier komen op een gegeven moment drie mannen af. Ook heeft die Derek me nooit met zijn molotov coctails geraakt. Kortum: je zit zeer goed beschermd XD[/SPOILER1]

Dan nog even een vraagje over het einde:

[SPOILER1]Op het einde, wanneer je in de auto zit, zegt die oude tegen je dat Joe geen onderdeel van de deal was, nadat Joe een eerder afslag nam dan jij. Bedoelt hij nu hiermee dat hij wordt vermoord? Al is het natuurlijk een soort open einde die je zelf in kunt vullen. Alsnog vraag ik me af wat jullie denken.[/SPOILER1]

Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  12. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    tjsa, dit weten pas wanneer er een deeltje 3 komt... :thumbs:

13. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0

[SPOILER1]Die is zo goed als zeker dood, kijkend naar maffia films en dergelijke[/SPOILER1]

14. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Daar was ik al bang voor. Vind ik persoonlijk erg jammer, als je kijkt wat Joe daarvoor voor Vito gedaan had. Hij had niet aan zichzelf gedacht, maar aan zijn oude vriend.[/SPOILER1]

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]True, ik zat ook echt een uur later nog met open mond eraan te denken. Echt een kuteinde, terwijl het toch een kloppend einde is..[/SPOILER1]

16. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Ik ook ja, ik wilde echt meteen dat ik Mafia 3 zou kunnen spelen, om te weten te komen wat er met Joe gebeurd.[/SPOILER1]

17. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Inderdaad echt heel erg jammer van het einde. Ik kijk daarom erg uit naar Mafia III. Nu maar hopen dat ze gewoon verder gaan, waar II geëindigd is.[/SPOILER1]

Laatst bewerkt: 11 mei 2011
  18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Deze week zijn beide DLC packs afgeprijsd. :)

Mafia II - Joe's Adventure - 400 MSP - 50% off.
    Mafia II - Jimmy's Vendetta Pack - 400 MSP - 50% off.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Danke, gelijk maar even Joe's Adventure kopen :)

20. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei gekocht XD

Deel Deze Pagina