Bij Ultimate team heb je niet een seizoen, zijn gewoon allemaal losse wedstrijden. En deze losse wedstrijden kan je wel offline spelen, alleen dan speel je tegen allemaal volwaardige nfl teams en niet tegen allemaal pruts teams zoals online. Daarnaast krijg je voor offline maar 100 punten voor een potje, terwijl je online 1000+ krijgt(maakt niet uit of je wint of verliest). En gezien je spelers maar 10 potjes meegaan en het goedkoopste nieuw pakje kaarten 3000 punten kost, moet je eigenlijk wel online spelen wil je door blijven spelen.
Ik vind het erg leuk ja. Je kan het zien als pokemon kaarten verzamelen. Je krijgt een starters deck (aantal bronze spelers,coach etc) Je moet dan wedstrijden gaan spelen met deze spelers. Aan het eind van de wedstrijd krijg je coins(altijd ~1000-1400 win of verlies). Met die coins kan je weer een nieuw pakje kopen waarin nieuwe spelers, uniformen, coaches, playbook of stadiums in zitten(meestal ~8 spelers, 1/2 coach, 1/2 uni,playbook of stadium en 1 contract en 1 injurycard) Je hebt 5 soorten pakjes; Bronze, Silver, Gold, Platinum, Ultimate. Bedoeling hiervan is wel duidelijk denk ik. De trick is, dat je elke speler maar 10 games kan gebruiken(contracts) Daarna moet je kiezen of 'm weg te doen, of te verlengen(niet aan te raden tenzij je echt iemand nodig hebt op die positie) of je stopt 'm in je collectie. Je hebt dus ook collecties. Je hebt allerlei verschillende collecties en voor het completen van collecties krijg je veel coins(min 25.000) Zo heb je een AFC stadium collectie. Daarin moet je dus alle AFC stadiums stoppen Maar ook AFC coaches bv, maar ook team collecties. Tip: Speel niet vs. de CPu omdat je daar teweinig coins voor krijgt om door te kunnen spelen. Speel gewoon tegen anders users. Winnen of verliezen maakt niet veel uit. Ik ben zelfs aantal keer tegen gekomen dat de verliezer meer punten had dan de winnaar. beetje duidelijk? Het is een echt super verslavende game mode omdat je een zo goed mogelijk team wilt hebben;p
Zie dat je ook begonnen bent haha. Heb 1000 coins gekregen omdat ik jou kennelijk uitgenodigd heb;D Dit weekend is het trouwens 25% korting op Platinum en Ultimate packages. Eerste Ultimate pack dat ik gister kocht zag gewoon Ray Lewis, Devery Henderson, Jay Cutler, Jeff Saturday en nog wat spelers in
Ik heb geen idee wat de regels zijn bij American Football, alleen dat je niet naar voren mag gooien (toch? ). Is het dan verstandig om deze game dan te kopen voor 20,-?
Enige vette aan Madden vind ik dat de speler die op de cover MAG staan wordt gekozen in een verkiezing, moeten ze hier ook doen. Wel leuk dat je 1 regel kent van American Football, terwijl dat juist de kern van de sport is . Bij American Football gaat vrijwel elke bal naar voren, bij rugby mag je niet naar voren gooien.
Bal mag éénmaal voorwaarts gepassed worden. Madden is juist een goede instap mogelijkheid om in football te komen en de regels te leren.