Let wel op: echt gamen wil je er niet mee, daarvoor is de ATI HD5450 te traag. Voor incidenteel een spelletje zou het nog wel kunnen.
Goed, voor 899,- een ASUS nog wat i5 bij MediaMarkt gekocht. Had hiervoor een ASUS I7 maar deze kon ik niet instellen om bepaalde games te "scalen". Na de Drivers van de ATI / AMD 6450 ( geloof ik ) eraf te hebben gegooid kon ik de drivers niet eens meer op Internet vinden Snel terug gegaan. Andere aangeschaft die 100 euro duurder was .. ASUS N53 ... leuk ding
Hoeveel ben je ongeveer kwijt aan een goede gaminglaptop die zeker wat jaren mee kan? (Die bijvoorbeeld Crysis (2)) op zijn hoogst kan draaien?
Hmm, 1000 euro gaat dan nog wel.. Ga dan wel wat zuiniger aan doen in de zomervakantie, niet meer 3-4 dagen in de week naar de kroeg . Maar als het goed is ga ik ook stage lopen en dan verdien ik daar ook geld, dus ik neem maar gelijk een goede laptop, ben ik tenminste voor een komende tijd klaar Als het zover is dan vraag ik wel even wat goede hardware en goede sites zijn, bedank in ieder geval
Mijn werk tablet PC is aan het begeven WiFi doet het niet meer Ik denk dat ik deze ga kopen [yt]HdbmNKzet9Q[/yt] [yt]PBfBJfBqvkI[/yt]
Ik ben op zoek naar een laptop van ongeveer 700 euro (750 max). Hij moet WoW goed kunnen draaien, dat hoeft niet per sé op de hoogste kwaliteit, maar wel gewoon goed. iemand suggesties?
Ik post het even in dit topic, ik spreel graag FM2011 en allerlei dat soort simulatiespellen. Het probleem is dat ik denk dat mijn laptop hier niet geschikt voor is aangezien hij keer op keer uitvalt. Daarom wil ik vragen of mensen een niet al te dure laptop weten waar je goed dit soort spellen op kan spelen, alvast bedankt
Ik kan even voor je kijken bij MyCom.nl, maar ik heb even geen tijd dit weekend. 1 ding is zeker, je moet voor FM'11 geen shared videokaart hebben, succes alvast!