[XOne] Tales of Vesperia [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 4 nov 2009.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geniale game! Ik irriteer me ook aan Lymle maar daar kun je die juweeltje niet door laten liggen!!
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game met veel plezier gespeeld en zit echt tegen het eind stuk aan,maar om een of andere reden heb ik de game weg gelegd en nooit meer opgepakt. Denk ook niet dat het er nog gauw van zal komen.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Zit even te kijken maar de game staat gewoon voor 60 euro bij FRS en Bol.com :eek: Weinig van gedrukt a la Tales of Vesperia ofzo!? Zal eens kijken of ik hem tweedehands kan vinden.

    Back on topic: Binnenkort ToV maar weer eens opstarten. Laatste tijd weer echt in de stemming voor J-rpg's. Alleen jammer dat er na een stroom goede J-rpg's voor de Xbox 360 nu bijna niks meer uit komt/uit gaat komen op dat gebied :mad:
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is 30 euro op Games on Demand :p.

    E: Volgens mij gaat het om Star Ocean, mi scusie.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zag hem van de week nog bij gamemania staan bij de 2e hands spellen voor 2 tientjes. Die kun je volgens mij ook op de site bestellen
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Ok cool. Zal eens even kijken. Thnx :thumbs:

    @ Powelines: Ging idd om Star Ocean :p
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisternacht was het downloaden eindelijk klaar (maar ja,daarvoor veel Live gespeeld..dus dan is het logisch) en ik wilde eigenlijk gaan maffen maar besloot toch even het spel te checken. Tja..en dat even werd gelijk tot 3:00 ongeveer :D

    Ik moet zeggend dat de stemmen erg meevallen inderdaad, heel soms tijdens combat zijn de dingen die ze zeggen nog best wel corny maar niet zo cheap als bij Star Ocean of andere games, nee het is prima te doen. Verder vind ik de game tot nu toe erg leuk ook, maar de combat werkt me soms tegen maar dat kan aan mij liggen.

    Ik heb dan bijvoorbeeld een ventje/beestje verslagen en dan komt de volgende op me afrennen dus ik val gelijk aan, en wat doet mijn character dan....die gaat gewoon de volledig verkeerde kant op aanvallen. Ook moet ik even zien hoe ik de verschillende Artes kan gebruiken, het is jammer dat ik nu geen handleiding erbij heb,maar ja...that's the way it is met GOD.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    @ BigKabuto: Kijk anders even hier voor wat tips en controls en dergelijke.

    @ Delphiki: Je bent een held :thumbs: Ga hem gelijk ff bestellen.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vesperia is gewoon een super leuke JRPG. Ik denk nog steeds met plezier terug aan die +/- 60 hours playthrough. En wat dat betreft veroudert dit spel ook niet snel, de gameplay elementen zoals de combat, levelling/ enquipment mangement zijn lekker uitgebreid maar toch vlot (soepel) in elkaar gedraaid. Wikkel daar cel-shaded graphics omheen die niet snel verouderen en dit is een game die ik nog steeds elke (J)RPG gamer kan aanbevelen, zelfs jaren na release.

    Komt er uberhaupt nog een opvolger in de Tales serie? Dat zou geweldig nieuws zijn.
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Er komt wel een port voor de 3DS, Tales of the Abyss, en er is een Tales of Graces F in de maak voor de PS3.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ook Tales of Xillia

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=428718


    Maar ook alleen PS3 volgens mij, maar dat is niet echt een ramp.

    Ik moet zeggen dat ik Vesperia echt heel tof vind, ik ben nu net klaar in Hallure, prachtig gebied dat trouwens, ja de graphics zijn echt heel nice en de stemmen zijn gewoon heel goed te doen eigenlijk, daar ben ik heel blij mee. Combat werkt ook heerlijk en je kunt die combos lekker gemakkelijk uitvoeren. Ook die gesprekjes tussendoor zijn best lollig.
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik wil Tales of Vesperia enorm graag halen maar liever geen digitale download :+, ik neem aan dat ik het alleen via Ebay of Marktplaats kan halen?.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep.

    Maar echt zeker zijn geld waatd! Beste (J)RPG op de 360._O_

    En ik vind de stemmen echt zeer goed; voor de verandering eens niet 1 stem die irritant is; echt top!:)
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je zal het inmiddels denk ik wel aardig doorhebben, maar toch, je kunt echt een hele hoop instellen voor je fights he.. Je kunt de startpositie van alle characters instellen, op welke vijanden ze zich richten, artes, auto, semi-auto, manual, weapons, accesoires, etc. Gewoon lekker rommelen en kijken wat voor jou het beste werkt. Vergeet ook niet om, om de zoveel tijd te kijken wat je met synthesis kunt doen!

    Ben voor de 7e (ofzo) keer opnieuw begonnen met deze game en het verveelt me nog steeds niet :D
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik stoor me er niet aan, maar kan me voorstellen dat mensen de stemmen van Cumore, (ben naam kwijt) tweedledee en tweedledum, Karol of Estelle irritant vinden.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik echt niet....de stemmen passen echt bij de karakters vind ik...ja, dus ook Cumore (en ik denk dat je Reager bedoelt:9).....helemaal vergeleken bij andere games.

    Ik heb de game ondertussen ook 3 keer uitgespeelt...zelfs mijn 4 jarige vind het leuk als papa deze speelt.:+

    Ik weet zeker dat de 4de keer er ook aankomt, dit spel verveelt inderdaad echt nooit IMO!.:)
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Je kunt geen japanse stemmen kiezen toch?
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt, maar is ook niet nodig.:thumbs:
     

Deel Deze Pagina