[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook nog een ring halen, kom je met de legs dus uit op 50% 8)

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Lekker rustig zitten levelen met mijn Priest, nu level 31. Ik heb ook al een dualspec gekocht. Shadow werkt ook erg goed, vooral met Shadowform (op level 29). :D

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad, mijn Priest is Disc en Shadow. Disc gebruik ik voor Dungeons om te healen en Shadow voor te questen werkt veel beter. alleen je diseases erop, 1 keer mind flay en hij valt dood voordat die bij me is xD

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Patch nu aan het instaleren, maar blijft steken op 0% ofzo?

Ben benieuwd, ook al een paar maanden nauwlijks niet meer gespeeld!

5. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is mijn moederboard doorgebrand precies voordat de nieuwste patch uitkwam. Aangezien ik 't geld op het moment niet heb om zomaar een nieuwe pc te kopen, Heb ik WoW maar stopgezet en mijn guild geinformeerd. Rond 8 a 15 mei een nieuwe pc, maar weet niet of ik dan door zal gaan met wow. mijn guild heeft sign-up problemen, als wij dood gaan heb onze Realm geen 25-man raiding guilds meer. Misschien dat ik alle tank boa's ga farmen en dan mijn geluk zoek op een nieuwe server. als iemand nog een leuke suggestie heeft. Laat het me maar horen!

6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Mijn Priest is nu al level 43. Ik heb nu ook Cataclysm dus kan een Worgen of Goblin maken. Zal straks wel eens een Worgen Rogue of Warrior proberen.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Druid level 59 nu en het spelgevoel zakt weer wat weg. Zondag nog wel even die laatste achievement halen voor de titel van Children's Week. Zie ook dat sommige achievements nu Feats of Strength zijn geworden, of ik moet me daarin vergissen. Zul Aman bijvoorbeeld, die heb ik nu als FOS. Al een tijd eerder gehaald, maar het is natuurlijk om die nieuwe dungeon. Heb trouwens ook weinig trek meer om voor die Anzu mount te gaan. Nu iets van 20x geprobeerd, weinig natuurlijk, maar ook niet veel zin meer in. Het levelen zakt ook weg, want ik zie nu ook wel hoe dodelijk saai Outland is. Ook al zou je er misschien snel doorheen kunnen komen, voor mijn gevoel is het nog een hele lange rit tot Northrend. :cool:

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Luck als fuck op m'n nieuwe main?

Rivendare's Deathcharger na 16 solo kills.
    Swift White Hawkstrider na 6 solo kills.
    Blue Proto-Drake na 2 solo kills.

Check Loot log rechts onderin.

M'n UI is trouwens TukUI met wat extra TukUI addons die op het forum van de UI staan.

9. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    TUKui. _O_

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Lol, ga je lekker Nukem :p? hoeveelste lvl 85 gaat dit worden voor jou?( mits je hem door leveld?)

Mijn priest is nu level 65, ik was dinsdag nog 56 dus gaat ook wel lekker. Dit gaat mijn 2de level 85 worden en waarschijnlijk ook mijn Main. Priest is far more awesome dan een DK :p.

Toch raar, Priest was mijn eerste mannetje ever op WoW en op 55 toen toch een DK gemaakt omdat ik het sloom vond gaan met mijn priest. Vooral het questen van 50 tot 55. Maar ben dinsdag weer begonnen en nu al 65... eigenlijk alleen met Dungeons....

Wat ook echt fijn is, is dat Healers echt gewild zijn... als DPS zijnde op mijn DK moest ik echt 30 min wachte op een dungeon, toen Tank van mijn DK gemaakt en kon altijd gelijk beginnen als ik drukte, idem dito voor mijn priest nu als healer, echt ideaal.

11. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Dit zal mijn eerste level 85 worden. Ik heb alleen een level 80 DK en 74 Paladin maar zoals ik al zei had ik al sinds juli niet meer gespeeld. Ook heb ik gister pas Cataclysm gekocht dus verder als 80 kon ik niet gaan met mijn DK. ;)

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha ok, ja ik heb als eerste mijn DK van 80 tot 85 geleveld. Wou de nieuwe Dungeons doen en HC en die heb ik gedaan. Toen toch maar mijn Awesome priest verder gedaan :p.

Verder heb ik geen hoge levels. Denk als mijn priest 85 is en gegeared dat ik een nieuwe Warlock ga maken....

Heel veel mensen hebben 4 a 5 mannetjes rond de 70 - 80, ik zou dat ook wel willen:p maar vind het klote opnieuw beginnen vandaar een DK want die kon vanaf 55, en vandaar nu weer mijn priest want die was nog 56 :p

13. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb er best wel spijt van dat ik op 55 een DK gemaakt heb. Ik zou nu toch liever een level 80 Paladin willen hebben. Gewoon omdat je met een Paladin veel meer kan. Maar een Priest is ook heel erg tof om te levelen, hoop dat ik het tot level 85 volhoud.

14. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Ik ben nu 74 op mijn Priest en het begint nu toch wel erg lang te duren per level hoor....Daarnaast heb ik ook nog eens helemaal niks met Northrend....Snel naar de 78 en dan het nieuwe stuk in!

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja maar wat is je Spec? en hoe level je... en heb je heirlooms erop zitten? Ik ga namelijk nu 20% sneller en zaterdag 30 %...

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Rivendare heb ik ook, na 19 pogingen. De rest moet ik nog en die zal ik hebben ook. Trouwens: Kun je nu die 80 dungeons solo doen als ik dat goed gezien heb? Damn, dan ook maar eens proberen. :eek:

Of dropt die mount in UP ook op Normal?

17. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Ik level natuurlijk als shadow....en instances als holy. Lijkt me logisch :)

Zit vol met heirlooms. 1,5 mln xp duurt gewoon even.

18. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dropt alleen op Heroic. Ik deed hem in Unholy spec en DPS gear. Beste doen maar veelal op trash mobs voor bosses bijna doodgegaan. Ze critten echt hard als je niet crit immune bent. Waarschijnlijk stukken makkelijker om de lvl 80 heroics solo te doen in een Blood tank spec.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Als ik die baas die die mount drop eenmaal een keer bereikt zie ik wel of ik er nog mee doorga. In Magister Terrace probeer ik ook zoveel mogelijk over te slaan, als ik niet bij een boss sta die een deur bewaakt.

Ik heb nog nooit in mijn Tank spec een Heroic gedaan en waag me er ook niet aan. DPS ken ik het beste, ook al moet ik dan een paar keer doodgaan.

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Blood in UH presence = godlike. :mad:

Deel Deze Pagina