Ziet er goed uit,maar wij hebben zelf ook wat exclusieve skins van Gears of War en ik denk dat we wel meer krijgen!
Dtoid: Score: 4 -- Below Average (4s have some high points, but they soon give way to glaring faults. Not the worst games, but are difficult to recommend.)
Kga waarschijnlijk iets heel doms zeggen, maar omdat ik deel 1 wel aardig vond in singleplay heb ik 2 ook gekocht, alleen wist ik niet dat deze helemaal geen singleplay modus meer heeft...
Hoe bedoel je, dat lukt toch wel. Je kan toch gewoon met de (soms weliswaar domme en bij momenten zelfs eerder achterlijke) AI spelen in de campaign? Ga gewoon naar campaign en zet private slots op 3 en AI spelers op 3. Als je dan niemand invite kan je gewoon alleen spelen toch. Volgens mij kan je bij campaign zelfs i.p.v. xbox live ook local selecteren en dan moet je dat zelfs niet doen lijkt me. Niettegenstaande dat dit spel zoveel keer leuker is in coop!
Zelfs de MP word nog veel gespeeld. In iedergeval toen ik het spel voor laatste speelde (1-2 maanden geleden) zat ik binnen een paar seconden in de match lobby.
Lost Planet 2 gekocht! -------------------------- Voeg mij toe als je zin heb in te co-oppen!, ik ben nog helemaal in het begin van het spel en ik vind het ook leuk om filmpjes te kijken.
Tof spel, nu uitgespeeld, alleen geen achievement gekregen? Weet iemand hoe je de Gears of War poppetjes unlockt?
Ik denk dat je dan nog even de geheime gang in 1.2 moet vinden. Als je het begint, zit er in de rechter muur een gaat. Daar moet je doorheen en dat level moet je uitspelen. Dan krijg je je achievement Dom en Marcus krijg je als je de campaign hebt uitgespeeld
Ik heb het spel helemaal uitgespeeld maar ik kreeg geen achievement voor het uitspelen van het spel. En ook geen gears of war poppetje unlock. Ik ga dat geheime level even zoeken. Ik neem aan dat als je de gears of war characters hebt geunlockt, dat je ze dan kan kiezen via character selection? Lost planet 2 is tof
Heb hem vanaf day 1. Vaak geprobeerd het tof te vinden maar is me helaas niet gelukt. Het had potentie beetje jammer.