2100 MP kopen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ---Diablo---, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag de DLC van Mafia gaan kopen. Hiervoor heb ik 1600 punten nodig.
    Op gamehubs.com heb ik gezien dat 2100 punten hier €20,99 kost. Deze wordt dan binnen 24 uur naar je toegestuurd (buiten het weekend om). Ook kan ik hem bij Play.com kopen voor €18,00, maar ik vraag me af of het dan veel langer duurt?
    En dan nog het volgende: volgens mij moet je bij Gamehubs een speciaal PayPal account hebben, anders duurt het wel langer. Weet iemand hier meer van?

Heb even rondgekeken en wist niet waar ik deze vraag moest posten. Vandaar dat ik zelf een topic heb aangemaakt. Excuses als deze verkeerd staat:confused:

Laatst bewerkt: 30 apr 2011
  2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    1600 punten is toch alleen voor US accounts wij (EU) hebben volgens mij alleen 800, 2100, 4200

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Play.com levert voor zover ik weet niet digitaal. Je zult dus ongeveer 2 weken op je bestelling moeten wachten.
    Gamehubs doet dit wel. Zij sturen je een email met de code, meestal binnen 24 uur na betaling.

4. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu vakantie, dus dan bestel ik hem wel via Gamehubs. Weet jij toevallig iets over een speciaal PayPal account? Volgens mij moet je PayPal account namelijk gekoppeld zijn met je bankrekening. Anders duurt het langer.

Mrbeast: ik was niet helemaal duidelijk, maar ik weet dat je geen 1600 punten in één keer kan kopen. Daarom koop ik er ook gewoon 2100. De rest komt wel op..

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Online gedoe topic waar de vraag beter gesteld had kunnen worden. --> http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=152642
    Beetje het board schoonhouden. :)

Anyway, gamehubs of 1stoppoints zijn vaak de beste om punten te kopen. 4200 punten is natuurlijk nog goedkoper en ze blijven toch goed. Komen nog zoveel games aan.

En als je je paypal koppelt duurt dat even een paar dagen maar dan hoef je nooit meer iedere keer geld over te maken iedere keer als je wat wilt kopen en ben je altijd op tijd voor deals.

6. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Voor online zaken zal ik daar mijn berichten plaatsen.
    Maar weet jij of het langer duurt wanneer je je rekening nog niet hebt gekoppeld? Of moet je dan alleen even wat geld overmaken? Want als ik hem nu koppel, ben ik ook vijf werkdagen kwijt. Volgens mij duurt het namelijk zo lang, voordat Paypal een klein bedrag overmaakt, om te controleren of het echt jouw rekening is.
    Bij 1stoppoints is hij trouwens uitverkocht :mad:

7. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop ze gewoon op 1stoppoints.com.
    Edit: fack

8. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Daar is hij uitverkocht...

9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Amazon.co.uk heeft geregeld 2100 puntjes voor 15 pond. Als je bestelling boven de 25 pond is kun je voor gratis verzenden kiezen, en amazon.co.uk levert vaak binnen een week en is doorgaans sneller dan play.com en zavvi.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    daar horen deze vragen idd :)

slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina