Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Gaat via Google Checkout en daar heb je een cc voor nodig. Ze zijn volgens mij wel met Paypal bezig maar op het moment kun jij dus niets kopen
     
  2. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12





    Ik ben nu bezig met die ROM te installeren. Tot nu toe gaat het vrij goed. Heb SPL 2.08 erop staan en MAGDLR er ook op. Ben nu bezig met de Clockworld erop te zetten.

    Maar zit er de android marketplace ook op? Aangezien WM marketplace gewoon dood is...

    Edit@ Oke 1e probleem:

    Als je MAGLDR installeert dan krijg ik uiteindelijk 100% dan herstart hij mijn tele weer... maar in een filmpje zie ik dan dat je keuze hebt uit 6 opties ofzo, bij mij blijft hij hangen op het HTC logo en doet nu dus niks meer :+


    Edit 2@ Ik weet nu wat mijn probleem is, heb niet de goede radioversie. Kan ik die op een of andere manier veranderen?
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2011
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet niet of dit de juiste thread ervoor is, ik moet eigenlijk gewoon wat informatie hebben over een nieuwe foon....dus als dit niet de juiste thread is, dan mag ie verplaatst worden, ik zou alleen niet weten waar.

    Ik zit bij T-mobile met een abbo, en 2 augustus loopt mijn contract af. Ik kan dus eigenlijk volgende week mijn abbo verlengen en dan een nieuw toestel nemen.
    zelf zou ik heel graag voor de Iphone 4 gaan maar mijn portemonnee laat dat gewoon niet toe, ik kan best iets van 50 bijbetalen voor een toestel,maar tegen de 100 a 200 aan is niet te doen voor mij. Plus dat ik dan een veel te duur abbo heb per maand ook. Nu zit ik op 20 euro per maand. Mijn eisen aan een nieuw toestel zijn eigenlijk....als het mogelijk is..

    - Mooie games spelen zoals Angry Birds maar ook gewoon andere games die Iphone 4 ook heeft.

    - Mooie fotos/videos kunnen maken, goeie kwaliteit en moet niet de accu opvreten zoals ik met mijn LG heb.

    - Moet lekker vlot zijn in alles, tijdens het navigeren door menus , tijdens typen van sms/notitie..etc.



    Dat is het eigenlijk...ik ga sowieso maandag langs de T-mobile shop, en dan zal ik eens kijken wat er mogelijk is voor mij. De Samsung Galaxy S lijkt me een nice toestel, maar weet niet of ik hiervoor in aanmerking kom. Laat staan of dit toestel wel aan te raden is, geen idee. En kan ik alleen bij T-mobile shop terecht voor een nieuw toestel(wanneer ik verleng) of kan ik ook prima naar een Mediamarkt of Saturn , etc..gaan?
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    HTC Desire HD is een super ding.

    Kost mij eerste jaar 19 euro, tweede jaar 25 euro, en ik moest 60 euro bijbetalen voor het toestel. 130 SMS/Minuten, 1 GB internet, T-Mobile. :)
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Verlengen is volgens mij meestal juist duurder dan een nieuw contract afsluiten bij een nieuwe provider... ik zou dat doen.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is dat zo? Maar hoe kan dat dan? Want als ik verleng en ik neem een nieuw toestel, gaan dan ineens de abbo kosten automatisch omhoog? Doen ze dat op zo'n manier of....?

    En ik heb eens gekeken naar die HTC Desire op T-mobile.nl en dan zie ik dit... € 42,50 /mnd
    Toestel € 79,95. Dus ik denk niet meer dat ik het voor diezelfde prijs als Nerrion kan krijgen.
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    ALs ik dat ook zou willen doen, dan moet ik gewoon tot augustus wachten zodat mijn contract afloopt en dan via die site dat kiezen? Als ik verleng bij T-mobile zelf, kan ik de HTC Desire nemen,maar dan moet ik wel 80 bijbetalen en het is dan 42,50 per maand..no fucking way.

    Ik huiver alleen wel lichtjes over het opnieuw nemen van een HTC. Ik had een paar jaar terug een HTC Touch en qua design was ie erg nice allemaal, maar op een gegeven moment kreeg ik problemen met het klepje voor de memory card , en sloot niet lekker meer. Toen heb ik het ding laten repareren,maar daarna is het nooit meer goed gekomen, langzaam rotding vond ik het, die vaak crashte ook. Misschien heb ik gewoon pech gehad..maar toch...

    Het is wel een erg leuke aanbieding op die website,maar is het puur alleen bedoeld voor studenten (want dat ben ik niet) of is dat gewoon puur de naam van de site? (net zoals dat studenten bijv ook korting krijgen bij macbooks enzo)

    Ik zou dus 17 euro kunnen betalen voor het toestel, en dan kost het mij per maand 26,95, en dat is heel prima te doen voor mij. Want ondanks dat mijn abbo nu 20 euro is, ik kom altijd op 25 a 30 euro terecht elke maand. Dit is heel erg nice. De Iphone 4 is zelfs ineens veel beter te doen dan bij T-mobile zelf, 200 betalen en dan hoef je niet eens per maand 44 euro te betalen voor het abbo, veel beter dan T-mobile idd. Ik zie nu waarom ik niet moet verlengen ja.

    Maar hoe kan het dat zulke sites dat mogen doen, terwijl ze wel gewoon een t-mobile abbo aanbieden, waarom is dat verlengen zoveel duurder, als ik zo'n zelfde soort iets wil?
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik ben 14 jaar, ook geen student dus ;)

    Bij sommige aanbiedingen krijg je alleen een 'extra' deal als je student bent, maar vaak niet...

    Ja, gewoon wachten tot hij afloopt... of 'm zelf alvast opzeggen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Wel shit, dan moet ik tot augustus nog wachten..maar ja, het zal het waard zijn, dat is zeker. En qua Iphone 4 vs Desire HD...zo te zien aan deze video is 200 euro extra het niet waard voor een Iphone 4, het design van de Iphone is nice ,maar te zien aan hoe snel alles gaat...weinig tot geen verschillen. En qua games zit het vast ook wel snor op de Desire HD zeker?

    [yt]zQl-8Tm9AoQ[/yt]


    Ik ga maandag wel gewoon langs de winkel, gewoon kijken wat er mogelijk zou zijn voor mij qua nieuw toestel,maar dat zullen wel geen super dingetjes zijn. Maar ik ben van plan verder om gewoon te wachten tot het contract afloopt.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
  11. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Geloof mij maar, dat zit wel snor :D
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Met de HTC Desire HD bedoel je?

    In de Engadget review las ik wel wat kritiekpunten, en in een youtube video bij de comments had iemand het erover dat het navigeren soms heel sloom gaat. Maar ja, augustus is nog een lange tijd en als ik persé Iphone 4 wil, dan zou ik elke maand vanaf nu een bedrag kunnen wegleggen...maar ik weet het gewoon nog niet.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Met Android...

    Misschien kun je je vraag hier ook wel even stellen
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    In September is er waarschijnlijk een nieuwe versie van de iPhone, dus de iPhone 4 word goedkoper.
    Anders ga je toch voor de 3gs?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Thanks, ik heb het in die thread neergezet.

    Er werd me vandaag verteld dat je met Android ook moet uitkijken, want je kunt maar zo troep/virussen binnenhalen via apps die je online kunt vinden, is dit zo erg of valt het reuze mee? Ik heb ook geen idee hoeveel ik van die apps zal gaan gebruiken.
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb tot nu toe nergens last van en rond de 40 apps...

    Gewoon Applanet gebruiken... (gratis Android market)
     
  17. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik heb net versie 2.3 van Android op mijn HTC Desire HD geïnstalleerd, en ligt het nou aan mij of is mijn telefoon een stuk sneller? Ook zijn er een paar kleine dingen toegevoegd/veranderd en het werkt allemaal erg lekker! :)
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Hoe kan je dat doen Nerrion?
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Inderdaad Nerrion hoe kun je xbw volspammen met zon ontzettend lekkere kont! damn
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Instellingen > Over de telefoon > Software-updates > Nu controleren.

    Als je Vodafone hebt kan het misschien langer duren voordat je de update kan downloaden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina