[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn team is nu

Froslass
    Zoroark
    Dusclops (met die eviolite)
    Heracross
    Skarmory
    Garchomp

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed net mijn eerste poging voor die Elite 4, ik wist helemaal niet dat je ze allevier tegelijk moest verslaan, zonder een Poke Center. Nah, ik kwam tot halverwege de 2e (Fight en Ghost) en toen was iedereen dood ;)

Mijn team iig:

Serperior lvl. 42
    Victini lvl. 42
    Krookodile lvl. 48
    Emboar lvl. 49
    Seismotoad lvl. 48
    Vanillish lvl. 48

Dus Serperior en Victini nog min. 3/4 levels trainen en dan weer een poging wagen.
    Ik had gisteren trouwens via een Global trade een Shiny Oshawott gehad, beetje vaag aangezien ik gewoon een Cubchoo gaf. Maar goed, ik wil hem eigenlijk gebruiken voor mijn team, maar hij is pas level 5 en om hem nou helemaal te trainen naar level 50 heb ik op dit moment niet zo'n zin in. ;)

3. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar even naar de OT en ID van die shiny. Als daar geen naam staat en een 000000 betekend het dat die fake is en die kan je dan niet online gebruiken (in gevechten enzo).

4. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net de 5e gymleader met gemak verslagen en nu op weg naar de 6e gymleader.

Mijn team :

Tranquill level 28
    Herdier level 29
    Simipour level 30
    Servine level 31
    Machamp level 31
    Ampharos level 35

Nu nog op zoek om een vervanger te zoeken voor Herdier of Simipour.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom spelen jullie altijd 'vals', met Pokémon van oudere generaties? Het is toch niet leuk om meteen met goede Pokémons te spelen van andere spellen, het is toch veel leuker om gewoon je eigen team bij elkaar te vangen en te trainen voor de Elite Four? :cool:

Misschien ligt dat aan mij, maar ik vind het al snel saai worden wanneer ik meteen andere Pokémons moet gaan overzetten.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Juist, dat vind ik ook! Gewoon nieuwe Pokemon gebruiken mensen!

Mijn team, net de vijfde Gym gehaald:

Archen lvl 32
    Gigalith lvl 32
    Conkeldurr lvl 32
    Drilburr lvl 25
    Vanillite lvl 29

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ruilen met vrienden die Pokemon White hebben.
    Van hem een Ampharos en een Machamp gekregen :)
    En ik heb liever pokemons van de oudere generatie omdat ik veel van deze nieuwe pokemons lame vind.
    Kijk maar eens naar die Tranquill , die ruil ik liefst meteen in voor een Pidgey.

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  8. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Veel nieuwe Pokemon zijn idd lame. Vooral de water type pokemon, ik kan maar geen toffe vinden.... Mijn team op basis van looks zou ongeveer deze zijn...

Virizion

Victini

Hydreigon

Zoroark

Krookodile

Serperior

9. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijgen jullie de plaatjes van de pokemon op de site ?

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    zonet de 4de gym verslagen

Laatst bewerkt: 30 apr 2011
  12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Inmiddels aangekomen in het dorpje van de zesde gym. Mijn team is inmiddels enigszins veranderd...

Archeops lvl 28
    Gigalith lvl 34
    Excadrill lvl 36
    Cubchoo lvl 18
    Litwick nog in ei

Straks nog een leuke draak erbij en ik heb een iets gebalanceerder team dan voorheen

13. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een enorme zwakte voor water en grass. Met die lantaarnspook kan je grass in ieder geval neerhalen maar hij is ontzettend sloom dus je kan alsnog flinke schade verwachten. Je hebt ook geen grass/electric voor water pokemon.

14. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ben ook in het dorpje van de 6de gym en dit is mijn team

archeops lvl 37
    tirtouga lvl 34
    pignite lvl 32
    cottonee lvl 32
    sawk lvl 30
    emolga lvl 29

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Welke switch stel je voor dan ;)?! Ik twijfel zelf nog over Gigalith, gebruik hem erg weinig namelijk...

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was jouw startpokemon dan?
    Ze zijn namelijk alledrie als eindevolutie erg sterk en imo kun je nog een goede grass/fire Pokemon gebruiken.

17. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik eens kijken naar Eelektross. Pure electrische pokémon en hij heeft levitate waardoor hij zijn enige zwakte (ground) uitschakelt. :) Hij is sloom maar wel sterk. Tynamo vind je in die grot met die irritante elektrische spin. Kijk maar of je Gigalith of Excadrill eruit knikkert. Ze zijn beide krachtig. Gigalith kan meer hebben terwijl Excadrill wat sneller is. Maar ik zou toch Gigalith erin houden als deze Sturdy heeft. Excadrill is alleen handig als je een pokémon met Sandstorm hebt want in een sandstorm is 'ie sneller dan alles (als hij de ability Sand Rush heeft). :)

Laatst bewerkt: 1 mei 2011
  18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Die Tynamo is supermoeilijk te vinden! Is dat zo'n pokemon waarvoor je twee stappen moet doen, of moet je gewoon geluk hebben? Denk dat ik Gigalith eruit knikker dan... Ookal heb ik nu maar vijf Pokémon momenteel. De zesde plek is voor een draak in ieder geval! Heb helaas ook geen Pokémon voor surf bedenk ik me net :9

Mijn starter was Snivy, maar die vind ik echt totaal niet sterk...

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Tynamo vind je gewoon in die grot, ben hem meerdere keren tegen gekomen (zelf vind ik het een waardeloze Pokemon, maar hij is wel snel)
    Snivy is niet echt sterk, maar zodra hij een Serperior is geworden is hij wel sterk hoor, bij mij zit hij in mijn team. (en Emboar is helemaal beresterk :)) Maar dat is volgens mij bij alle Pokemon, dat de eerste evo niet sterk is, pas de laatste.

Vandaag weer een mn DS aanzetten, moet nog van die oude baas winnen (die na N), maar ik verlies er steeds van. :mad:

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Serperior is vooral snel. Attack enzo zijn niet erg hoog. Tynamo ga ik vanmiddag misschien nog even naar op zoek. Lijkt me wel een leuke pokemon

Deel Deze Pagina