[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    En daar trek jij je conclusie uit? Iets met van een brug afspringen.

2. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet het een beetje combineren, dan eens een sidequest, dan de verhaallijn weer, tegelijk de Borgia vlaggen meepakken, niet alles achter elkaar hetzelfde tuurlijk wordt het dan wat eentonig.

3. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    ben je dan wel lang mee bezig met dat sidequests + campaign?

en is de MP leuk?

4. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me best geamuseerd met de SP, zeker ook met vlaggen verzamelen, de Glyphs oplossen en Leonardo missies.

MP heb ik maar heel ff gespeeld, kon me niet echt boeien. maar is geen slechte toevoeging, integendeel. je vindt het fantastisch of je vindt t helemaal niks denk k. er is wel spanning doordat jij je target zoekt en ondertussen ook iemand jou probeert te vinden.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Vet, ik hou juist van games die traag beginnen. Hoor vaak geklaag op andere forums dat games veel te langzaam beginnen en dat ze dat negatief vinden, echt onzin vind ik, zo kom je lekker in de game. Dat was in ACII ook het geval, dus ben blij te horen dat dat hier ook zo is.

Vanochtend de game besteld eindelijk, was er gewoonweg nog niet aan toegekomen,maar nu moet ik de game toch echt een keer hebben. Uiteindelijk is de game wel meer van hetzelfde toch, of zitten er wel degelijk nieuwe dingen in? Afgezien van dat je met een team kunt werken.

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meer van hetzelfde, en misschien zelfs iets beter.

You'll love it. :cool:

7. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meer van hetzelfde + getweaked + crossbow = fucking vet ;)

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, die Crossbow. Vet.
    Heb de werpmessen zelden tot nooit meer gebruikt. :cool:

9. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt nooit meer, waren te zwak om van nut te zijn :9

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Enige voordeel van de messen is dat je, als je X langer ingedrukt houdt, je meerdere doelwitten tegelijkertijd kan doden. In sommige missies, waarin je bijvoorbeeld niet herkend mag worden, is dit wel erg handig. Verder gebruik ik ook altijd de kruisboog!

Ben nu een weekje met het spel bezig, super! Moet wel zeggen dat ik Rome minder boeiend vind om door te lopen dan de steden uit Assasins Creed 2.

11. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Werpmessen zijn inderdaad ideaal in de stealthmissies. Ik heb ACII en Assbro's vlak achter elkaar gespeeld en het verbaasde me hoe subtiel de verbeteringen zijn.

Eerst dacht ik dat de spellen niet veel van elkaar verschilden, maar als ik terugdenk aan hoe ik mijn tijd besteed heb in beide games, is de ervaring in broho's toch een stuk gestroomlijnder.

12. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Assbro's? 8)

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag uitgespeeld! Tof, maar wel vaag allemaal zeg... AC2 is één grote mindfuck op het einde, maar nu is me eigenlijk niets duidelijk geworden. Ik weet nog steeds niks nieuws! En:

Lucy, noooo! Waarom? Iemand enig idee van wie die stemmen zijn tijdens de credits?

14. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    [SPOILER1]Ik had het idee dat de laatste scene eigenlijk weer een DNA-geheugen is die door een afstammeling van Desmond wordt herleefd.[/SPOILER1]

15. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit erover te twijfelen om Da Vinci DLC te halen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is het de 800 punten waard?

Heb namelijk wel weer zin in meer Assbro maar geen zin in een DLC van 2 uur (voor de achievement moet ik wel alles 100% halen :< )

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Assassin's Creedception? :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb hem net binnen, ik ga straks lekker spelen, echt zin in. Dit extreme warme weer is eeeeeeeecht mijn ding niet. Dus ik blijf mooi 'veilig' binnen :D

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bij het stukje met het paard, (tijdens die attack), stond er net steeds ..Lost : Armor of Altair, Lost:confused:word of Altair,Lost: Double blade...etc. Wat is dit precies?

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je bent dus al je toffe stuff uit deel 2 kwijt. ;)

20. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dat je zoals je gewend bent van begin af aan je char weer op moet bouwen

Deel Deze Pagina